Sunday, November 6, 2022

Calendarul recreativ (5) -
Piatra din rama -
O noua completare a ramei

Niko ne provoaca sa participam la Calendarul Recreativ, cu lucrari utilizand
materiale din natura.

Saptamana 5 - Flori si sursele de inspiratie.




Completarea florala am realizat-o tot pe rama, cu fire de lacramioare
uscate anul trecut. Spre surprinderea mea s-au pastrat destul de bine,
chiar daca le-am tot mutat de ici - colo!



Le-am acoperit prin pulverizare cu acea unealta pe care o stiti deja,
in culoare rosie.
A urmat lipirea si lacuirea ramei complet.


Acesta a fost pasul urmator al povestii.
Si niste efecte dragi! 😊
 
 

 

 
 



 

12 comments:

  1. A rezultat un tablouaș foarte frumos, delicat !
    Felicitări 👍
    Cândva și eu am folosit mărgeluțe, fulgi, plante uscate pentru a-mi liniști febra creatoare !
    Pupici ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ca a venit momentul sa reiei, sa fim mai multe care schimbam idei colorate!
      Recunosc ca m-a entuziasmat cum a iesit. Mi se intampla cam rar totusi. E o mare diferenta intre a-mi placea ce realizez si a fi entuziasmata de un lucru...😊
      Multumesc mult, draga Prietena! Pupici si zile frumoase!❤️😘

      Delete
  2. Tehnica asta vroiam s-o pun ca sursă de inspirație la frunze, se pot face tablouri deosebite așa. Chiar nu m-am gândit că merge și cu forile. Ai obținut ceva wow! Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuie sa mai incerc pe diverse petale. Acestea erau foarte uscate si se tineau rezonabil pe codita, asa ca am indraznit. Daca nu ar fi mers, le-as fi lipit floare cu floare.
      Recunosc ca si mie imi place enorm.
      Multumesc mult, draga Niko! Seara buna!

      Delete
    2. La ceea ce am văzut eu cu frunzele, se foloseau frunze proaspete, nu uscate.

      Delete
    3. Multe subiecte de experimentat! Imi place!

      Delete
  3. Arata uau! E ceva extra deosebit. Intr-o mie de ani nu m-as fi gandit sa "usuc" lacramioare! Cu atat mai putin m-as fi gandit sa le foloses astfel. Efectul imi pare spectaculos. Imi plac si culorile pe care le-ai combinat si-mi place cum arata hartia pe care erau floricelele cand le-ai vopsit. Super! Felicitari o mie! 💐

    Interesant ce face tanti in video - multumesc pentru idei.
    Seara frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘 Si spor la felicitari! (la propriu si la figurat) 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand am vazut ca se blegesc prea repede, am uscat niste fire. Recunosc ca speram sa ramana mai albe, dar nu s-a intamplat asta. Noroc ca le-am descoperit, ca s-au potrivit perfect.
      Filmuletul completeaza pe celalalt cu aparenta hartie de orez, dar e mult mai complex. Ce pot face unii oameni din obiecte pe care in mod normal le arunci! Ii admir enorm si mai ales ca si impartasesc ideile!
      Si mie imi place...
      Multumesc mult, Diana draga Pupici! Spor si tie la tot!❤️😘

      Delete
  4. Lăcrămioarele sunt florile mele de suflet deci e clar că m-am topit de tot şi mor de dragul a ceea ce am văzut acum! Te felicit, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Culmea este ca nu prea am gasit floricelele astea. Ma innebunesc dupa aroma lor. Anul trecut am avut noroc si am profitat...Si rama pana acum a iesit minunat. Mai rar spun despre propriile lucrari asa ceva, insa a contat cresterea asta gradata.
      Multumesc, draga Potecuta! ❤️😘

      Delete
  5. Suuuuperb. vai.. parca ar fi o palma imaginea aceea de fundal.
    Lacramioarele sunt minunate! Tare mult imi plac - cand eram mica adoram sa le mangai, sa le miros :D.
    Imi place foarte mult cum a crescut proiectul :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu fundalul doar s-a intamplat! Si nici nu mi-a venit sa cred ca firisoarele alea fragile au rezistat rezonabil.
      Multumesc mult, draga Rux. Si mie imi place, recunosc.
      Pupici!❤️😘

      Delete