Friday, November 25, 2022

Beccy's Challenge - Day 25 - Letter W
More experiments on white!

 The Day 25 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 25 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



It's not quite complicated to explain, but it's not easy either...
The red center is a piece of glossy paper. After I crumpled it,
those white lines
appears as  cracks into the surface. It is bonded with materials for napkin
technique.
The base is a white round paper with a punched pattern that I plasticized.
The other colors are from a pearl pen and two colors for glass.
The sackcloth and the shiny material are for presentation only.
I want to cover it with a varnish, but I do not know with what.
...   Here I need an advise...


Elementul central rosu este o hartie lucioasa pe care am
mototolit-o. Asa au aparut fisurile albe in suprafata.
Este lipita cu materiale din tehnica servetelului pe o hartie
cu model, plasticizata. Culorile sunt din tub si culori pentru
sticla. Suprafata este nelacuita pentru ca inca nu stiu cu ce.  


I think this project could be a tree decoration or a card, if I bond it on a
cardboard.






Day 24 - V


@@@@@@@@@

On Suze's blog, she referred a link regarding the use of scraps parts.
Looking at it, I discovered a new one, that I want to share:

 
 
 

14 comments:

  1. Ce frumos a iesit!! Sa nu razi, eu as folosi proabil folie alimentara de plastic :))))). Asta pentru ca nu as putea folosi altceva (as vrea sa stiu ce varnish e fara miros.. si prietenos :D). Nu stiu daca as incerca sa folosesc lipiciul de orez - l-am folosit in niste proiecte cu servetel si mi-a placut foarte mult.

    Clipul este genial - si eu am pastrate bucatele de hartie de la proiecte. M-am uitat asa pe repede inainte si l-am salvat sa il vad cand voi avea ceva mai mult timp :D

    puuup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai bine folie de plastifiere fara plastifiere, cu fierul de calcat pe hartie pentru cuptor. Totusi nu cred ca miroase plastifierea intr-atat incat sa te deranjeze. Nu stiu de lipiciul de orez. O sa citesc. Nici nu cred ca am vazut un astfel de produs, oricum.
      De cand m inceput cu acest site, am tot strans diverse prostioare. Vreau sa le utilizez cat mai mult posibil, chiar daca sunt neuniforme, nu ca la ea. Mi-a placut si mie. Macar o idee din cand in cand...
      Multumesc, Rux! Seara buna si o duminica placuta!❤️😘

      Delete
    2. „Produsul„ :D se obtine cand fierbi orezul - mie mi-a pregatit Buni prin 2012 pentru ca voiam sa fac si eu decoupage si nah... :))))) L-am folosit la decoratiunile acestea, de exemplu si am incercat si cu cel de faina, dar mi s-a parut mai fain de orez pentru ca dupa uscare arata foarte bine, transparent si parca un pic mai stralucitor, nu chiar lucios. (ah... vad ca e si reteta scrisa de Oana in articol... :D - ce bine).
      Sa fie. :*

      Delete
    3. Am gasit pe net chestia asta. O las aici, ca nu stiu unde:
      https://ro.bio-green.net/6575559-the-homemade-recipe-for-making-rice-glue-a-non-toxic-and-entirely-natural-glue O reteta despre ceea ce ai zis. Si site-ul e interesant.
      Multumesc Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Your project makes me think of a beautiful piece of old porcelain Suzana, the colours and the pattern are fabulous. I love the texture in the centre, it looks like lines through marble.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Porcelain? What a nice approach. Those line appears probably because of the kind of surface. It's a nice effect indeed. In the negative I think they look better.
      Thank you, Beccy!
      Cheers!❤️😘

      Delete
  3. Gandul m-a dus la o prajitura-tort! 😊 E delicioasa aceasta "prajitura".
    Imi place ideea cu hartia sifonata. Si-mi plac ideile din video. Multumesc!
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deja se strang ideile. Rar mai iau prajituri din oras. O metafora este insa buna. Le cam pastrez si pentru a le inmuia. Insa asta s-a crapat extrem de interesant si asa ne dam seama ca sunt facute stratificat. Am pus canalul ei de YT, dar e spre sfarsit, ca nu se actualizeaza. Deosebita prezentarea. La cate prostioare au ramas si pe care nu vreau sa le arunc am nevoie de solutii.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si inspiratie!❤️😘

      Delete
  4. Clar, l-as face ornament pentru brad. Nu știu cu lăcuirea cum ar fi,nu prea obișnuiesc să o fac.
    Îmi place enorm filmulețul, se potrivelte perfect cu ceea ce m-am găndil pentru anul viitor la calendarul recreativ ( am de gand sa-l fac o tradiție).S-ar potrivi și la tema din ianuarie. Prin urmare ține minte unde îl salvezi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai studiez. Culorile alea pentru sticla stiu ca se sigileaza prin lacuire. Nu am avut timp sa caut. Filmuletul, da, ca si toate filmuletele ei. Sunt zeci pe net, insa de unele ma lipesc...
      I-am pus canalul ei yt pe blog, asa ca il vei gasi repede.
      Multumesc Niko! Doar bine la voi!❤️😘

      Delete
    2. Mi l-am salvat. Am un playlist pe youtube cu tutoriale si acolo salvez tot ce e de acest fel si ma intereseaza.
      Numai bine si la voi!

      Delete

    3. Perfect! Esti foarte organizata si e bine!
      O saptamana usoara!❤️😘

      Delete
  5. Cred că rotița ta face parte din "clubul Roții Vieții"...tot ce va atinge, va fi transformat în ceva de vis...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sa fie, ca prea frumos ai grait! Si cred ca voi recidiva, ca mi-a placut ideea!
      Pupici!❤️😘

      Delete