Friday, November 11, 2022

Beccy's Challenge - Day 11 - Letter J -
The jasmine as a messenger of joy

 The Day 11 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 11 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



This is a simple card full of white and
the joy of Christmas.
The flower is an Arabian Jasmin discovered on the site 'mygardenlife'.
I printed the image and I bonded on a cardboard with an winter
pattern.
'Christmas Joy' is added by myself on computer.
The bird is punched and the bells are stamped.



Felicitarea este obtinuta prn lipirea imaginii unei flori de
iasomie pe un carton tematic, la care am adaugat pasarea
obtinuta prin perforare si  niste clopotei obtinuti prin
stampilare. Textul este adaugat pozei. Mai jos gasiti un
link cu mai multe tipuri de iasomie.




That 'empty' space could be filled with our dreams...

Looking for images  I discovered other types of jasmines on this site.


'Jasmine' portal!


Day 10 - I








12 comments:

  1. Mi se face din ce in ce mai dor sa fac felictari (si am toate cele de creat alandala (desi teoretic stiu unde sunt, practic mai greu accesibil si eu am o problema cand creez ca trebuie sa le am pe toate la indemana ca nu stiu cum sare inspiratia.. altfel e un pic chinuitor, ca imi amintesc de nu stiu ce, nu pot folosi si tot asa).
    Imi place foarte mult combinatia cromatica si punerea in scena a povestii din aceasta felicitare!
    Pupici cu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiu cum e. Am materialele cam imprastiate si eu. Acum le-am adus mai aproape pe cele ce stiu ca mi-ar putea folosi, insa nu intotdeauna se potrivesc scopului. Nu mai pierd timpul cu astfel de ganduri. Nu are sens. Iau lucrurile asa cum sunt si imi notez ideile de optimizare. Optimizarea de azi... a fost sa mai plantez cativa bulbi!😊 Sunt de groaza... Sa vezi ce va fi cand o parte o sa le aduc in casa cand incepe frigul.
      Iasomia a fost revelatia zilei. Anul trecut nu mi-a venit cuvantul in minte.
      Multumesc mult, Rux! Pupici si weekend placut!❤️😘

      Delete
  2. We have a type of jasmine that grows well where I live Suzana, it's actually blooming around the neighbourhood right now. The fragrance is beautiful, particularly at night.
    Your card has lots of lovely images, I especially like the tree with all the pretty snowflakes.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad for you. Must be an amazing fragrance in this period.
      I discovered a link about its properties:
      https://www.natureword.com/properties-and-benefits-of-jasmine/
      The tree is so simple, but so beautiful, indeed!
      Thank you, Beccy!
      Cheers!

      Delete
  3. Frumoasă felicitare !
    Îți doresc weekend plăcut 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, draga mea.
      E placut cand pot face lucruri!
      Pupici si weekend pe placul tau!❤️😘

      Delete
  4. O felicitare superbă. Cred că în curând termin toate cuvintele de laudă. Fiecare proiect e deosebit si minunat.
    Am vizionat si tutorialul și chiar mă intrebam la pătratele de lemn, dacă ar merge tehnica și cu frunze și n-am terminat bine gândul că au apărut frunzele. O singură problemă am cu înmuierea hărtiei în soluția aia. După uscare și chiar după ce o calci, hârtia nu mai e la fel de netedă și momentan eu nu m-am obișnuit cu aceste texturi. Văd că tu le folosești cu succes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereu ajung la concluzia ca mai simplu e mai bine. Si chestia asta culmea ca e valabila pentru orice! Am vazut ca este materialul preferat pentru jurnale, pentru cine le face.
      Realitatea este ca am experimentat inmuieri si orez fals, dar sunt departe de a fi usor de folosit. Si nu prea se potrivesc la orice.
      Multumesc mult, Niko! ❤️😘

      Delete
  5. Doar imaginandu-mi parfumul iasomiei simt cum se agita... endorfinele! 😊
    Foarte reusita felicitarea! Imi place mult si negativul!
    Porumbelul de aur se straduieste sa imparta puritatea in lume. 😊

    Atunci cand am facut semiceasca din boabe de cafea am udat servetelul (folosit la acoperirea cartonului "de sprijin") cu cafea - a devenit mult mai rezistent servetelul. 😊 Imi place acest gen "vintage" la hartie. Multumesc pentru idei.
    Pupici! 😘 Succes, Suzana draga! ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place, desi stilul asta am vazut ca se utilizeaza mult la jurnale. Ti-am mai zis, am facut deja destule experimente si de inmuiere si de fals orez si efectele chiar sunt interesante, doar ca le adaptez mai greu unui subiect.
      Cu placere. Inmuierea ma amuza, ca imi face bine la maini!
      Pupici! ❤️😘
      ps. si nici nu stiam ca sunt atatea iasomii...

      Delete
  6. Mi-ar place să primesc un mesaj atât de plin de bucurie sufletească !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Craciunul e o perioada magica, asa ca...
      Pupici! ❤️😘

      Delete