Monday, November 7, 2022

Beccy's Challenge - Day 7 -
Complementary colors

 The Day 7 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 7 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.




This time the project is a drawn puzzle, based on a blank one. Only 18 pieces.
I chose the pair green - red for majority and yellow - purple for only one pair.
For the first colors, I used more pairs of pencils and as you can see there are
a lot of differences. Prior coloring the paper, on their tip I used white vaseline,
as I saw in a tutorial, for a better coloring.
In addition, glitter, stickers and with a black marker I drawn the
demarcation lines. 


Proiectul este un puzzzle desenat dupa model, colorat
utilizand culori complementare, marea majoritate fiind
verde-rosu si o pereche galben-violet. Am folosit mai multe
perechi verde-rosu si au iesit diferente. Varfurile le-am inmuiat
in vaselina, pentru o mai buna colorare. In plus am adaugat
stickere, sclipici si am folosit un marker pentru liniile de demarcatie.


This is the project for the first non-letter day!

The negative







Day 6 - F

12 comments:

  1. Superb. Căt de bine ai respectat tema acestei zile! O idee minunată cu puzzle-ul.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adevarul este ca e o recidiva. Dar nu pe o astfel de tema.
      Si am fost foarte surprinsa de cat de diferite sunt nuantele.
      Au inceput sa-mi placa creioanele...
      Multumesc Niko! Noapte buna!❤️😘

      Delete
  2. Great project for Complementary Colors. I never heard of using vaseline. I'll have to look that up.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You can see a tutorial here:
      https://youtu.be/ZVA18CKkGI0
      I think it's a nice idea!
      Thank you Suzanne! All the best and inspiration!❤️

      Delete
  3. Wow, what a creative card! I don't know how you come up with all these ideas Suzana, but they're fantastic! The colours on this one are wonderful, I love that you've used all the different shades of red and green and then a pop of difference with the purple and yellow. Clever.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I did not realize till now that the pencils in the same color are so different. But there are, which is well! And using the vaseline is awesome for the coloring.
      Thank you a lot, Beccy for your kind words!
      Cheers!❤️

      Delete
  4. Un puzzle cu desen de iarna! Ti-a iesit foarte frumos! Ideea e interesanta! Dupa ce-l decupezi... il montez eu. 😊
    Felicitari! Succes!
    Zile linistite iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am cateva blancuri luate initial pentru a le transforma in jocuri efectiv, dar m-am razgandit. Nu sunt prea mari si ma pot juca alfel cu ele!😊 Asa ca pot lucra unul personalizat, ce nu are nevoie de taiere!
      Multumesc, Diana draga! Pupici si o saptamana usoara! ❤️😘

      Delete
  5. Foarte frumos !
    Bine că ai atât de multă imaginație pentru a alege materialele, tehnica de lucru - neuitând ceea ce dorești ìn final 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am cum sa uit finalul, insa de multe ori intre dorinta si realizare practica sunt cam mari diferentele. Plus ca pozele uneori-deseori sunt cam diferite si ele de real.
      Multumesc draga Prietena. Zile cu spor! Pup. ❤️😘

      Delete
  6. Puzzle!!!! Ce idee geniala - trebuie sa incerc la un moment dat sa fac si eu o felicitare puzzle. Mi-e tare dor sa creez - nu doar sa execut. Dar cum sunt cam obosita, ma multumesc si cu executatul (gen sa fac puzzle, sa interpretez modele etc :) .
    Pup cu drag (da, clar trebuie sa fac cumva sa imi reorganizez un pic materialele - oare cat o mai fi un timbru, hahaha?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Genial a fost magazinul care le-a comercializat. Prima data am vrut sa fac ceva anume, apoi m-am repliat. Atat ca modelul asta e. Doar sa-l 'reproiectez'...
      In primavara era 2.6 ron, acum nu mai stiu.
      Pup si seara buna! ❤️😘

      Delete