Sunday, November 20, 2022

Calendarul recreativ (7) -
Piatra din rama -
Penultima completare

Niko ne provoaca sa participam la Calendarul Recreativ, cu lucrari utilizand
materiale din natura.

Saptamana 7 - Crengi si crengute si sursele de inspiratie.



Crenguta este de la bradul din iarna. Am tot vrut sa tai rondele, dar nu a
fost sa fie pana acum. Doar cinci bucatele incastrate si lipite in spuma.



Am colorat si baza. Ce se vede ca margine colorata va fi acoperit de rama.
Am pus putin galben stralucitor pe cele doua frunze.


Aceasta este penultima completare. Si evident niste efecte...





Calendar recreativ (6)
 
 
 

8 comments:

  1. Chiar am crezut că o să faci rama din crenguțe. Dar ești mereu surprinzătoare și ai ales ca și mine rondele de crenguțe. Chiar dacă sunt puține cred că ți-au ieșit mai bine ca mie. Dificultatea cred că a fost că bradul era foarte uscat.
    Arată frumos și efectul aplicat.
    Urmează ultima completare. Sunt deja curioasă ce fruct vei alege.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place prea mult rama cum a iesit si nu am simtit ca ii mai trebuie ceva. Asa ca am facut completarea in spatiul pietrei.
      Cum spuneam de cand am scos bradutul am pastrat cateva lemnisoare cu acest scop, insa nu le taiasem. Acum am invatat ca temele trebuie facute la timp si sa las lenea la o parte...
      Da, da! Finalul de experiment. Multumesc, draga Niko!
      Abia astept sa vad si eu finalul!
      ❤️😘

      Delete
  2. Abia astept sa vad tabloul total completat! Trebuie sa fie foarte interesanta compozitia!
    Imi plac si efectele!
    Spor la creatii iti doresc, Suzana draga, si o saptamana super-buna! Pupici! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc la fel, Diana draga, mai ales pentru ideea de a face un proiect cap-coada. O premiera pentru mine acest gen de abordare la astfel de provocari.
      Pupici si o saptamana cu spor si bucurii! ❤️😘

      Delete
  3. Tocmai am costatat ca am ratat tema (am vazut acum articolul Dianei - primul) si m-a trezit din picoteala. Ca eram super zen.. ca am reusit sa ma tin de program... apoi mi-am reamintit brusc de bete...
    Uite insa o consolare ! si sa mai spuna cineva ca Universul nu lucreaza la mare arta. Fix asta voiam sa folosesc si eu --- crengutele din bradul de anul trecut. Nu iti poti imagina cat ma bucur ca ai facut acest lucru. Si eu voiam sa le tai dar ceva mai maricele, de fapt era ceva combinatie intre ce ai facut tu si ce a facut Diana - in sensul ca unele voiam sa le fac copacei si altele gardulet :))) si ceva de calcat pe jos. Am inca decoratiunea de toamna facuta la salvam Papusi si ar fi prins bine sa o upgradez un pic. alta data.

    Ce bine au iesit taiate asa. Sper ca la primavara sa am ceva mai mult noroc si spor sa sa reusesc cand tunde tati pe la pomi sa capat cateva crengute (si sa vad cum fac sa le tai :P).

    Pup cu drag si abia astept sa vad proiectul la final de drum:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anul acesta cu siguranta voi pastra mai multe betisoare, pentru alte proiecte ce mi-au trecut razand printre neuroni!
      As vrea sa-mi fac ceva nu doar decor ci cu mai multa utilitate practica. Ca asa sunt eu...
      Multumesc, Rux! Spor si imaginatie la tot ceea ce faci! ❤️😘

      Delete
  4. Așa, piatra extraterestră începe să semene cu o micuță dar frumoasă broscuță țestoasă...mi-a adus in minte un cântec, cu ouă de broască țestoasă, parcă cântat de Angela Similea...🙃🙂....😃
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Asta este tare de tot, cu broscuta!
      Am gasit melodia:
      https://www.youtube.com/watch?v=z1VyxTFOUCg
      Pupici! ❤️😘

      Delete