Tuesday, November 15, 2022

Beccy's Challenge - Day 15 - Letter M
Transformation of a metalic candle support

 The Day 15 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 15 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



I wanted so much to use a support of a small candle, which is metallic,
so good for M letter.
I cut it as you can see, in order to open it and  press the center,  It is bonded
on a red piece of felt and both are bonded on a small round paper with a lace
pattern, plasticized.
For embellishment: a metallic thread around center used also for fixing,
glitter for the red felt, blue acrylic in the central area on which is added
a snowflake and around it a circle obtained with a glitter pen.


Elementul central al proiectului este un mic suport metalic
al unei lumanari, lipit pe fetru rosu si ambele lipite pe un
servetel rotund, plastifiat. Zona centrala e colorata cu albastru
acrilic, peste care am lipit un fulg. In jurul centrului am folosit
ata metalizata si sclipici dintr-un tub. Pe exteriorul fetrului
este de asemenea sclipici.


My new toy can be hanged!😊





Day 14 - L


17 comments:

  1. Ți-am zis că ești inventivă și că rămân fără cuvinte de apreciere și încep să ma simp ca o placă stricată care repetă mereu același ucru. Dar meriți, de fiecare dată să fii apreciată cum se cuvine pentru inspirație și realizare.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, multumesc mult pentru aprecierea ta, pentru ca intelegi altfel aceste lucruri. Tot vreau sa gasesc solutii pentru utilizarea acestor suporti de lumanarele si inca nu am gasit o cale multumitoare. Mai studiez...
      Pup si spor la tot!❤️😘

      Delete
    2. Din tot ce am văzut eu, am retinut una singură. Acele suporturi de lumănare sunt ca niște minicilindri fără capac., da? Se taie doar peretele cilindrului pe jumătate, si se îndoaie baza ca si cum ai face un semicerc, dar care era pereții cilindrului in exterior. Se foloseau ca suport pentru fotografii. Nu găsesc acum o poza sa pun cu ceea ce zic.

      Delete
    3. Cred ca am inteles cumva ideea. Nu ma gandeam la varianta asta chiar deloc. Adica nu in sens spatial. Gandurile converg spre tablouri si abordari 2D si 3D, dar nu foarte evidente.
      Oricum, multumesc si chiar o sa incerc. O sa-ti spun!❤️😘

      Delete
    4. Am gasit inca o idee de a folosi acele suporturi de la lumanari - transformate in petale https://www.facebook.com/reel/3377260112596644?s=chYV2B&fs=e

      Delete
    5. Multumesc Niko! O sa explorez cand ma voi uita pe fb.

      Delete
  2. I never would have guessed this was a candle holder Suzana! What a clever way to use the left over tin. The big snowflake in the centre is a wonderful addition and I like the combination of blue and orange glitter.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kept a few of these small holders and I want to find a way of using them. I thought this is a possible way... I just discovered that is not very easy to use it.
      Thank you, Beccy for the support!
      Cheers!

      Delete
  3. Tocmai voiam sa zic ca ai putea sa o agati si in pom:D.
    Am avut la un moment dat o cutie plina cu chestii din astea metalice de la lumanarele. Cand a plecat Dodo aprindeam mereu cate una - nu puteam altfel. Noroc ca mi-au ajuns pana in momentul in care deja ma mai linistisem. Culmea e ca apoi nu am mai gasit din acelea, care erau absolut fara miros....
    Cred ca le-am aruncat, dar daca totusi mai gasesc in balcon (ca tot trebuie sa il iau la intrebari la modul serios), am sa incerc si eu ceva creativ cu suportelul.
    Pup cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pana una alta am agatat-o de lampa! Am strans destule, insa metodele de prelucrare sunt limitate de imaginatie. Sunt multe idei posibile, doar ca acum am facut acest model. Daca aveti vreun Lidl, acolo mai aduc din cele fara miros. Sau pe la cei ce vand lumanari.
      Multumesc Rux!
      Pupici!❤️😘

      Delete
  4. Negativul pare a fi un sigiliu. 😊
    Nu-mi trecea prin minte sa fac un soare de argint din acest suport pentru ceara lumanarii. 😊
    Cand afara e foarte ger soarele se vede cam ca o tipsie de argint - la o astfel de zi m-a dus cu gandul imaginea suportului cu raze.
    Imediat incepe impodobirea brazilor, asa ca poti... agata jucaria! 😊
    Felicitari pentru idei!
    Pupici! 😘 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puteam sa-l si colorez, dar nu m-am hazardat. E prea scurt timpul si nu pot parcurge niste etape. Iar sa aman nu-mi place. A picta pe metal/sticla mai trebuie studiat.
      Ii spuneam lui Rux ca fix de lampa am atarnat-o!
      Pupici, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  5. Parcă este o medalie, un "Ordin al zăpezii" !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumos intr-adevar ai spus! La medalie nu ma gandisem,, dar e faina ideea!
      Multumesc! Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Delete
  6. I've hopped over from Beccy's Place. Clever idea! How many of these have I thrown away.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! But I really want to find the way of using them.
      I am still not sure about the proper solution...
      Maybe you have another one.
      Thank you, Suzanne!
      Have a nice evening!❤️

      Delete