Tuesday, November 22, 2022

Beccy's Challenge - Day 22 - Letter T
A card in a techno style...

 The Day 22 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 22 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.


There is always a way of escape!


I used the black cardboard from the letter S (without the area of snowflake).
I embossed it with a tool that you can see in the image, punched it to obtain
some holes and after that I bonded it on a silver cardboard.

The next steps: painting with blue the embossed shapes, bonding the 'gear'
in the central area, adding a sticker with a reindeer and some accents with
gel pens.


Pentru acest proiect am utilizat cartonul de la litera S din care
decupasem fulgul, l-am embosat cu un aparat dedicat, perforat
in cateva locuri si apoi lipit pe un carton argintiu. Pasii urmatori
au fost: pictarea cu albastru a formelor embosate, lipirea in
zona centrala a 'angrenajului', lipirea stickerului cu ren si
adaugarea catorva accente cu pixuri cu gel.



This time was a techno style, not very complicated!








Day 21 - S



14 comments:

  1. Steampunk vibe. Cum s-ar zice. Si combinatia aceea feerica negru -albastr (un albastru foarte frumos - superba nuanta) si argintiu. E foarte tare ustensila de embosat! Modelul este superb.
    Imi place mult ideea ! Timpul... rotitele... silueta renului. Absolut superb!! Pupici :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e un albastru metalic ce imi place si mie mult de tot. Cam ca toate culorile metalizate. Si mie imi place. In ea intra doar un format normal de felicitare. Vezi ceva aici, alt model:
      https://www.kidsmagicstore.ro/alte-accesorii/3336-aparat-de-embosat-hartia-.html
      De aceasta data nu m-am gandit la timp, doar la captivitati!😊
      Multumesc mult! Pupici, draga Rux. ❤️😘

      Delete
    2. Foarte interesanta „masinuta„ - iti multumesc ca mi-ai aratat cum este :*!!

      Delete
    3. Oricum le-am luat de pe net, nu de pe site-ul asta. Daca gasesc, de unde, iti spun.

      Delete
  2. Your card has a cool steampunk feel Suzana, I think it's the gears inside the circle that does it. The leaping reindeer is a wonderful addition, I like how it sparkles in the light.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. This was the idea of those gears. Something techno!
      It's so good to be these beautiful stickers...
      Thank you, Beccy!
      Cheers!❤️

      Delete
  3. Nu am auzit până acum de theno style și nici acum nu m-am lămurit exact ce e, mai am de studiat. Mi-au rămas ochii lipiți de felicitare, atât de superbă e, și nu am citit printre rânduri ce ai scris.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca l-a felicitari este putin impropriu spus. Insa sunt lucrari ce contin diverse obiecte metalice. Sau anumite lucrari sudate din suruburi, piulite, arcuri, etc. Sunt convinsa ca ai vazut prin targuri.
      Poate descopar ceva relevant pentru un MFC.
      Seara buna si weekend placut! ❤️😘

      Delete
    2. Acum înțeleg ( nu am avut timp să caut detalii). Într-adevăr am văzut și chiar i-am luat sățului, inginer mecanic, o motocicletă făcută în acest stil. Multumesc de explicații.
      Duminică frumoasă!

      Delete
    3. Eu am luat un suport de creioane cu un sagetator si o bufnita.
      Ma intreb cum ar fi sa pictezi subiectele astea tehno. Depinde de cum.
      Cu placere, Niko! Seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  4. Uaaauuuu! E super-extra-cool-fain! ★ ★ ★ ★ ★
    Renul pare ca pune in miscare mecanismul. Imi place contrastul culorilor, imi place auriul "mecanismului" si-mi tot place!
    Felicitari si aplauze!
    "Negativul" e la fel de fain - diferenta: actiunea se petrece ziua. 😊

    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Culmea este ca am gasit chit stantat cu astfel de roti. Inca mai am. Se potrivesc la tehno, asa ca le pastrez. Efectul este chiar interesant, pentru cine apreciaza un astfel de decor.
      Negativul cu o gaura neagra... cu roti? Mi-a placut si mie.
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici si o duminica placuta si tie. Salutari Renului si lui Lulu! ❤️😘

      Delete
  5. Oare sacul lui moș Crăciun (al carui sac îl descopăr și un ren nărăvaș...care oare ?! tot încurc numele lor 🙃🙂) este magic pentru că ține seama de rotițele Universului ?!
    Îmi place foarte, foarte mult !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asa ceva. Nu am retinut numele renilor desi cred ca am o postare cu ei la duzina. Instinctiv, tot la mecanismele necunoscute mie ale Universului ajung intr-un fel sau altul si la ideea ca daca nu vedem rezolvarea unei probleme nu inseamna ca solutia nu exista!
      Multumesc frumos! Pupici!❤️😘

      Delete