Tuesday, November 8, 2022

Beccy's Challenge - Day 8 - Letter G -
Lots of green in a repaired fantasy!

 The Day 8 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 8 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



This image has a story.  The initial background was like in the left, below.
But, when I wanted to add some red color
on the tree, from a tube , I succeeded
to pour a huge amount of color over the central area, with the tree already bonded!
The right hand image is after I took partially the excess...

Pe fundalul ales pentru lucrare am varsat culoare rosie din
belsug. Partea dreapta este dupa ce am scos surplusul...

Another chapter is that the original background had two corners painted in
mauve. So, in this moment in the scene enter other napkins used for coloring
those eggs. One was used for the mauve corners, the other one for making
the tree as in this tutorial- half circle paper tree. (dia. ~19cm)
The napkins were transformed in false rice paper.😊
As repair I repainted some zones, but the tree remained with a huge red
area on which I put glitter, like a decoration. I added four stickers, three dots
and in the left corner is a small plastic piece from a material used for candles.

Elementele din stanga sunt puse pe doua din colturi, pentru a
acoperi un mov ce parea in plus. In dreapta se vede un semicerc
din care am confectionat bradul. Acestea sunt tot servetele de la
colorarea oualelor si transformate in falsa hartie de orez.
Am corectat culorile in anumite zone, dar bradul a ramas cu
mult rosu pe el, peste care am pus sclipici. Am adaugat cateva
stickere si picatele si un element de decor in coltul din stanga.


It looks like a Science Fiction image, but I wanted to repair it, because
I wanted to see if it's possible to do it!


I think the negative is more fictional!






Day 7 - Complementary colors




10 comments:

  1. I think the swirls of colour are fabulous Suzana, even if it's not quite what you planned. I'm glad you continued to work on your card despite the paint spill, it looks wonderful!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. The background was unique and practically impossible to repeat. So, my only choice was to go on...!😊
      And at the end I do not regret this situation. But it will be better not to repeat the situation.
      Thank you, Beccy for the challenge. It starts to be quite funny!
      Cheers!

      Delete
  2. :O !!!
    Fix acum ma anunta laptopulca i s-a dus bateria!!! Nu e corect. Tocmai ma uitam la UFO,din dreapta.
    Gata am pus la incarcat (si am asa un cablu scurt, haha).
    Tocmai voiam sa spun ca negativul pare cumva mult mai vizibil - de parca prinde viata.
    Felictari pentru colectia de pana acum. Abia astept sa vad urmatoarele felicitari :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si al meu se descarcase, asa ca scriu acum. De multe ori negativele sunt mai vioaie si mai observ si anumite erori. Se vad mai bine...
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Stiu că am început la un moent dat să scriu, dar nu mai știu dacă am și trmis mesajul. Daca am mai scris, ignoră-l pe asta.
    Îmi place tehnica de pliere a semicercului în brăduț. Am folosit-o si eu pentru felicitări. Șervețelele alea ale tale sunt superbe așa degrade. Chiar si cu incidentul cu vopseaua și-a ieșit un proiect frumos, chiar dacă mai întunecat. Cred ca în realitate nu se vede chiar așa închis. Te admir că ai continuat. Eu nu știu dacă aș fi făcut-o.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu a ajuns nici in spam, deci probabil ai inchis ecranul inainte. Da, am descoperit-o anul trecut si mi s-a parut geniala. Noroc ca am pastrat servetelele tot in ideea de lipire, insa nu le folosisem pana acum. Poate la anul recidivez. Am recuperat partial din culoare. Era un tub si am vrut sa fac cateva puncte, doar. Dar am apasat mai mult ca nu iesea si a iesit cu tot cu dop... Am ramas pe aspiratie cateva secunde apoi am incercat sa recuperez si sa repar. A iesit cumva ca o invazie din ceruri! Realul e la fel, poate sclipiciul e mai vioi.
      Cand timpul nu il poti dilata, sigur incerci sa repari!
      Numai bine Niko! ❤️😘

      Delete
  4. Bradul spatial! 😊 Extraterestrii l-au adus sau ii dau tarcoale pentru a-l fura?! 😊
    "Din greseala" - un fel de a spune - ti-a reusit ceva extra fain! Rosu e culoarea Craciunului, a Iubirii... 😊
    Cred ca nu as fi insistat sa repar ce am gresit pentru ca as fi ajuns in punctul "na-ti-o franta ca ti-am dres-o!"
    Felicitari si pentru perseverenta, Suzana draga! ❤
    Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe cuvant daca stiu. Dar la extraterestrii m-am gandit si eu.
      Nici un fel de a spune! Eram la inceputul unei crize de nervi, dar m-am repliat rapid pentru a curata culoarea, ce imi place mult si daca incepea sa se usuce ratam tot. Problema era hartia de fundal unica si irepetabila, cu multiple stergeri de pensula...
      Asa ca am perseverat. A iesit cam inchis ansamblul, dar cred ca si prietenii din ceruri m-au ajutat!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Este un brăduț minunat ! Din toată inima, felicitări !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult. Si a iesit dupa niste experiente pe care nu vreau sa le mai repet!
      Pupici! ❤️😘

      Delete