Sunday, November 13, 2022

Beccy's Challenge - Day 13 - Humorous -
A dancing shape inside a jar

 The Day 13 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 13 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.


This image was generated by an amazing situation with a kitchen jar.
When I cleaned it today , the water start to flow through a small hole.
And a lot of strange defects, like bubbles, appeared in the bottom of it.
There were so unique, so I did photos and  I discovered a special 'character'
among all the bubbles! And now the 'dancing shape' is part of this game!


I located the area and print it inside the shape of  a heart and bond it on a cardboard.
I added some geometries with gel markers and a piece from a pattern paper.


Obiectul fotografiilor este un vas de plastic, cu un defect
de fabricatie cam ciudat. S-a perforat si au aparut o multime
de bule, formandu-se diverse geometrii. Am ales una mai aparte,
si am tiparit-o, apoi am lipit-o si accesorizat-o.


It was an unique and funny situation.
And certainly I'll explore more these images!😊



It's like an underwater world...



Day 12 - K

12 comments:

  1. You have a beautiful and unique way of seeing the world Suzana, and do a wonderful job of putting it into your creations. The bubbles are so interesting and create amazing patterns that look fantastic on your card. Wonderful!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was so amazed by those bubbles! I never seen such a defect. Perfect timing for 'humorous'! And there are many other strange shapes... Thank you so much, Beccy!
      Have a fabulous day!❤️😘

      Delete
  2. Tare frumoase provocările astea! Și tu le răspunzi minunat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca sunt frumoase! Aceste zile fara litere genereaza mari surprize!
      Multumesc mult, draga Potecuta! ❤️😘

      Delete
  3. Ce potrivire perfectă cu tema dată de Beccy. Și super că ai fost pe fază cu fotografia.
    Forma aleasă de tine ma duce cu gțndul la un desen animat, o dansatoare din acele desene animate cu cătelul Droopy, cand era serif in westul sălbatic. Sau ceva gen Popaye Marinarul.
    Ești genială. Multă inspirație în continuare!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu mi-a venit sa cred cum curgea apa prin gaura acea mica.
      Si cand am mai vazut si bulbucii, mi-am zic ca a dat norocul peste mine, ca nu ma hotarasem inca asupra subiectului.
      Negativul colajului este chiar marin: mult albastru. Si sunt nenumarate forme ciudate, parca sunt bizarerii la microscop...
      Cred ca trebuie sa mai revad animatele!
      Multumesc, draga Niko. La fel si tie! ❤️😘

      Delete
  4. Ce interesant! Parca ar fi un omulet intr-un mediu subacvatic, sau poate un copilas in pantecele mamei... :O.
    Ce felicitare speciala a iesit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Interesant foarte. Cat traieste omul invata! In ansamblul general, cred ca poate iesi si un recif de coral...
      Multumesc mult, Rux! ❤️😘

      Delete
  5. Fara a citi povestea, vazand imaginea m-am gandit la un personaj din desene animate ajuns pe fundul unei ape in cautarea... 😊 Ce-or cauta pe acolo personajele din desene. 😊 "Negativul" imi lasa si mai mult aceasta impresie de... subacvatic.
    Imaginile cu nuantele de portocaliu le ador! Par a fi... coloanele unui templu antic egiptean, luminate in noapte.
    Aruncam borcanul de nu se vedea! :))) Ce bulbuci, ce modele... Cum ziceam: nu prea am ochi de artist. 😊
    Pupici cu drag! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Numai in apa vedeam personajul! Am pus vasul pe un suport cu bec. De acolo lumina si implicit culoarea. Chiar daca realul nu arata asa, vasul fiind alb transparent. Nu am mai intalnit acest tip de defect de turnare. Dar a fost binevenit, ca nu ma hotaram!
      Nu l-am aruncat. Tin ceva ce sta intr-o punga si deci nu curge.
      Pupici ❤️😘

      Delete
  6. Curat SF ! La momentul potrivit, un eveniment potrivit ...chiar este vorba de talent !!!
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai fi vazut cum tasnea apa prin acel orificiu mic! Asa un defect nu am mai vazut. A venit exact la fix, ca nu stiam ce sa fac!
      Pupici! ❤️😘

      Delete