Sunday, November 6, 2022

Beccy's Challenge - Day 6 - Letter F -
A fluorescent project

 The Day 6 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 6 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



The base of this project is a white cardboard on which  I bonded a napkin
used for coloring eggs, during the Easter Celebration, transformed with
that technique for false rice paper.
On the laterals there are two different adhesive tapes.  In the center
I created a tree in dots, with fluorescent colors.
I added also some stickers, including a snowflake.

Pe un carton alb am lipit un servetel utilizat la vopsitul
oulelor de Paste si transformat in falsa hartie de orez.
pe laterale sunt benzi adezive cu model, iar in centru
este un brad format din puncte in culori fluorescente.
Am mai adaugat cateva stickere, inclusiv un fulg.


Maybe it's a little bit too crowded, but I was curious about the napkin
transformation...

 

The negative is also fluorescent...😊

 



Day 5 - E

12 comments:

  1. Wow, that is one fabulous napkin! I love all the gorgeous colours Suzana, and what a great background it made for your tree. You did so much work adding all those little dots, but the effect was worth it.
    Well done!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. The colors for eggs were very 'strong'. Lucky me, I kept all that napkins. A fabulous random, impossible to create in a normal way. With the dots, was a little bit complicated, indeed.
      Thank you, Beccy!
      Cheers!

      Delete
  2. Îmi place enorm servetelul, cum ti-a ieșit. Cuvântul romanesc cu F poate fi "frumos"? Mi-ai adus aminte ca am și eu niște culori fosforescente. Încă nu le-am folosit. Mi-ai dat idei acum. Mulțumesc și felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac tare mult acele servetele. Si se vad interesant transformate cu lipici si cumva mai usor de lucrat.
      E interesant ca luasem un kit pentru picturi pe pietre, de la Lidl. Am lucrat ceva cu el, dar culorile s-au uscat. Am pus putina apa si ciudat nu se mai dizolva uscatura. Au altfel de proprietati!
      Multumesc si eu, draga Niko. Acum, as zice ca mi-ar placea mai mult o combinatie de culori normale si fluorescente.

      Delete
  3. Oooo, chiar îți trebuie multă imaginație ca să aduni atât de multe materiale, fără nicio legătură între ele...rezultatul este minunat !
    Felicitări pentru încă o provocare trecută cu succes !
    Pupici ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chestia asta imi place la nebunie. Inclusiv in texte.
      Mie asta imi spune ca orice are legatura cu orice, doar imaginatia ma limiteaza! Multumesc mult, draga Prietena!
      Pupici!

      Delete
  4. Chiar perseverezi! Interesanta abordare... se vede ca iti place mult! Succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am mai participat la luna felicitarilor. Imi dau silinta sa o parcurg. Si experimentez ideile trasnite si nefacute pana acum!😊 Si e tare bine...
      Seara buna, Daliana si inspiratie si tie la tot!

      Delete
  5. Arata uau! :)
    Draga Suzana, cred ca voi repeta in fiecare zi cam aceleasi cuvinte, asezate in alta ordine, eventual: super, excelent etc. 😊
    Admirabil cum reusesti sa combini armonios materiale uneori foarte diferite. Felicitari si spor! Succes iti doresc! ❤ Pupici! 😘
    Negativul e electric! Imi place mult si negativul!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-as permite sa spun ca nu e nevoie sa spui acele cuvinte. Le simt oricum, cand comentezi. Mi-as dori si ceva critici, observatii si mai ales sa-mi spui la ce te gandesti cand le vezi. Tare mult as vrea sa stiu. Cum am spus si anterior, aceasta este provocarea reala, idei nemiscibile ce se transforma intr-un tot...
      Nici nu pot spune ce e pe un fotoliu aici, cate hartii colorate, cate idei zvarcolite si totusi... Asta o fi fizica cuantica?
      😊😊😊😊😊😊😊
      Negativul este cu mult mai electrizant decat originalul...
      Ar fi buna o imprimanta buna...😊
      Pupici si multumesc mult Diana draga!❤️😘

      Delete
  6. Vai ce tare imi place!!! Nu stiu la ce sa ma uit mai intai - in sensul bun. Imi plac genul acesta de benzi adezive fooooarte tare! Este o artista care coloreaza cu copic si de fiecare data cand face un desen foloseste benzi din astea. mereu ma uit asa la ele cu priviri luuuungi (de cersetor .. hahaha).
    Foarte interesant efectul cu servetelul. Iar bradutul - e superb. Ce idee geniala ai avut :*
    Puuuup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recunosc ca arata ciudat. Nu stiu ce mi-a venit. Asa a vrut inspiratia... Mi-a parut bine ca am pastrat servetelele utilizate la oua. Arata fain, chiar daca sunt destul de complicat de folosit.
      Multumesc, Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete