Saturday, November 12, 2022

Calendarul recreativ (6) -
Piatra din rama -
O noua completare

Niko ne provoaca sa participam la Calendarul Recreativ, cu lucrari utilizand
materiale din natura.

Saptamana 6 - Frunze si sursele de inspiratie.




Este o completare cam bizara, insa pur si simplu nu m-a lasat sa pun
mai multe frunze!😊

Frunzele, dupa ce le-am tinut in apa de m-am plictisit si relativ le-am curatat
pentru a ramane nervurile, arata ca mai jos. Materialul didactic nu a fost bine
ales, asa ca nu ma laud cu ce am reusit. Insa metoda ramane valabila...
Nu renunt la idee...


Le-am si pulverizat putin, insa mai colorat e servetelul decat nervurile. 
Lipirea este realizata cu spray pentru lipit.

Asa se vad mai bine etapele intermediare.  Ca la final, nu se prea observa multe...
Si ramane valabila ideea ca inca nu vad viitorul compozitiei... 
 
 M-am delectat mai mult cu negativele!😂









 
 

10 comments:

  1. Tocmai ce a pus linkul si eu si am văzut că ai postat și tu. Nu am avut curaj să încerc tehnica aia. Ai folosit frunze de vișin și tu? Ce ar fi trebuit să folosești?
    Știu cât de ocupată ești și cu provocarea de la Beccy. Apreciez mult că ai încercat. Pare acum o lucrare neterminata, nu mai are rama, dar pot să prevăd că săptămâna viitoare va primi și ramă?
    Și totuși cu cât stau să privesc maimult cu atât se așează ceva idei, interpretari. frunzle par cumva un cuib, nu neaparat de pasăre, ci mai degrabă în ideea că protejeaă/suține ceva prețios.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu a fost vorba de curaj. Pur si simplu am pus intr-o cutiuta de plastic cateva frunze dintr-un bonsai pe care il am si care are frunzele mai consistente. Nu mai stiu primul video ce spunea, dar la prima postare de la Beccy am pus un video deosebit, cu acelasi experiment si parca era vorba de ficus, trebuie sa verific. Tocmai am constatat ca nu am pus etichete suficiente pentru a redescoperi idei vechi. Ma infioara putin sa-l iau la mana, doar ca merita sa o fac.
      Oricum, Nu am vrut sa pun si rama. A fost poveste cu frunze si parca urmaresc altfel povestea. Si imi pare tare bine ca mi-a venit ideea asta de a trece un subiect prin mai multe etape. Este prima data cand fac asa ceva si mi se pare interesanta experienta. E putin enervant ca nu 'vad' ansamblul, insa asta e lectia mea, probabil.
      Si da, cumva este un sens de cuib. Imi plac simbolurile si am constatat ca orice giumbusluc fac, cumva se doreste a atinge un mesaj, un sens. Nu se intampla mereu asta, dar e ceva instinctiv cred.
      Multumesc si eu Niko. Energiile creatoare sunt singurele ce ne pun cu adevarat in miscare si ne protejeaza de... orice!
      ❤️😘

      Delete
  2. Interesanta ideea ta! Nu ma văd în stare făcând postari cu subiect dat, am prins gustul libertății! Glumesc!
    Mulțumesc de vizită și de gândul bun! Duminică plăcută! Pupicios! 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Conceptul initial nu a fost impus. Doar accesoriile. Si asa cum se intampla, realitatea vine in sprijinul dorintelor. Mereu am vrut sa incerc astfel de materiale. Insa practica a ramas in suspensie. Si mai ales ca nici prea usor nu este sa le folosesti, asa ca provocarea a fost cu adevarat speciala. Sunt convinsa ca stii, aici nu e vorba de postari ci doar de noi experiente...
      Ma bucura mult-mult vizita ta. Parca se dezgheata malurile.
      Mi-e dor de compozitiile tale povesti.
      Sa fie bine la tine, draga Ella! Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Vaaaaai ai incercat experimentul cu frunzele care devin transparente!! Ce fain :D.
    Ha!! Ficus?? Pai am unul pe balcon (dragul, dupa ce ca arata ca vai de el.. cocosat si desfrunzit sa ma vada atacandu-i putinele frunze verzi.. mno... sa vedem cum facem. Poate dupa ce reusesc sa ii regandesc locul si sa il repun pe picioare.
    Dar chiar mi-ar placea sa fac si eu experimentul acesta - mi-a ramas si mie in minte filmuletul acela.
    Imi place mult cum ti-a iesit compozitia. Piatra parca ar levita, cumva. Imi aminteste un pic de Laputa - castelul plutitor (dar mai degraba varianta Ghibli, decat cea legata de Gulliver - parca era si acolo o Laputa, nu?)
    Negativele sunt fascinante de aceasta data si ma duc si mai mult cu gandul la Laputa de Ghibli :).
    Pupici cu drag !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu ceva timp in urma. Rux, trebuie sa mai ma uit la video. Asa cred ca vorbea despre ficus, insa am sa ma mai uit. Poate de la vreo vecina... Nu stiu despre ce vorbesti, insa in acest moment leviteaza intr--adevar. Daca va ateriza sau nu este marea mea surpriza...Acum ca m-am mai uitat, in al doilea negativ, dreapta, cred ca vad o figura, sau... o iau razna!
      Multumesc, Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Frunzele de sub piatra sunt ca doua... pene pierdute (sau lasate) de-o pasare; sunt doua scuturi cazute pe un camp de lupta din alta lume... Pot fi multe acele doua frunze - si asta-i fain!
    Haaaa! Am pus in apa trei frunzulite pe care nu le-am pus la presat si s-au shifonat - voiam sa le folosesc la "jucariile" mele si (evident!) :))) am uitat de ele. Sunt curioasa daca reusesc sa le "cojesc". La o prima verificare nu pare ca va functiona "cojirea", dar pana nu incerc... 😊
    Pozele "in negativ" m-au dus cu gandul la imagini subacvatice. Citind unul dintre mesajele tale de mai sus (despre "chip") am dat fuga sa cercetez. Si eu il vad! In partea de sus, usor spre stanga. Ce tare!
    Arata fain si servetelul pe care erau frunzele cand le-ai pulverizat culoare.
    Spor la toate, Suzana draga! ❤ Saptamana frumoasa iti doresc! Pupici! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te dadusem disparuta!
      Eu le-am tinut in apa cel putin o luna, insa cred ca nu e bine atat, ca se topesc si nervurile. Poate reusesti.
      Pene? Scuturi din alte realitati? Nu stiu, ar trebui sa finalizez, nu sa le las asa in aer. Inseamna ca sunt mai multe. Eu m-am dus mai spre dreapta sus. O sa maresc, ca nu mi-am dat seama din prima!
      Aceste servetele merita pastrate, ca cine stie cum vin ideile...
      Pupici si multumesc, Diana draga! La fel si tie! ❤️😘

      Delete
  5. Parcă seamănă cu un blazon din timpuri imemoriale - heraldică cu două paloșe - ! Minunat 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma pot pronunta. Pot fi multe lucruri si la ora asta nu stiu cum sa-l continui pe ultimile doua subiecte!
      Multumesc mult!
      Pupici! ❤️😘

      Delete