Saturday, November 12, 2022

Beccy's Challenge - Day 12 - Letter K
Inspiration from a kaleidoscope

 The Day 12 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 12 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.




On a grey and shiny cardboard is bonded a printed image obtain from a
kaleidoscope.  My printer modified dramatically the colors, but still I like
the image. I added pieces from a pattern paper and some stickers,
including a snowflake.




Again, I kept it simple.  And the kaleidoscope is a lovely toy!





Day11 - J





12 comments:

  1. Superb. Mi-ai amintit cat de mult îmi plăcea să mă joc cu un caleidoscop si să descopăr în el diverse figurine.
    Filmulețul l-am văzut pe repede înainte, Îmi place ornamentul, dar n-am avut răbdare să îl parcurg pe îndelete.
    Spor si inspirație în continuare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este a doua tentativa cu imagini prin caleidoscop, insa imprimanta reda ce vrea ea. Sunt frumoase si alea, totusi.
      FIlmuletul chiar l-am urmarit atent. Pana la urma a transforma felicitarile este ceva interesant si am vrut sa vad ce face si cu fulgii aurii.
      Multumesc mult. Ma prefac ca nu am obosit...😊
      La fel si tie, Niko!❤️😘

      Delete
  2. I love kaleidoscopes and always look through them when I find one. The constantly shifting patterns are mesmerising. Fabulous idea to use the image on your card Suzana, it makes a beautiful focal point.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. This time I used a light to make a clear image. But the printer alters the colors. But anyway, I love the idea of kaleidoscope and of focal point, as you said.
      Thank you Beccy!
      Cheers!

      Delete
  3. Am avut un kaleidoscop rosu. il adoram. Era sa imi scaoata sora mea ochiul (a tras de el si eu il tineam la ochi si m-am ales cu un pasament cateva zile pe ochi...). El s-a ales la gunoi.Nici acum nu mi-a trecut supararea. Adica na, putea sa il puna undeva la un loc sigur nu sa mi-l arunce - eu nu am provocat niciun accident. Dar na, uite asa mai fac si parintii chestii fara sens.
    :(
    Asa ca m-am bucurat foarte mult sa descopar imaginea fotografiata . E frumos si ce a printat imprimanta. Mie mi se pare magic. ;)
    Felicitarea a iesit superb. Felicitari :*

    Filmuletul e interesant (o gramada de chestii pe care nu le pot folosi.. hahaha) si decoratiunea f tare!! :D
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Nici acum nu mi-a trecut supararea'... Rux, tocmai ai citit fiction-ul, revino-ti cu ideile astea. Let them go, ca sa spun asa. Intr-adevar e frumos si s-a potrivit, insa aveam alt concept pentru culoarea initiala.
      Filmuletul este chiar interesant. Mai ales ca transforma felicitari vechi, un subiect peren interesant...
      Multumesc mult! Pupici, draga Rux! ❤️😘

      Delete
    2. Da stiu - ma alintam si eu. Insa e o chestie legata de nedreptate pe care inca nu am rezolvat-o. Si apare la suprafata uneori.
      Probabil trebuie sa imi cumpar sau sa imi fac unul. :))) Uneori functioneaza.
      Pup cu drag :)

      Delete
    3. Rux, daca faci schimb de locuri si reanalizezi deciziile, s-ar putea sa descoperi ca e o 'nedreptate' fara suport. Mintile copiilor judeca altfel neavand o baza solida ci doar emotii.
      Parerea mea! Pup.❤️😘

      Delete
  4. E frumoasa!
    Deduc ca imaginea pe care ai ales-o este cea din dreptunghiul dreapta-jos (in foto 2)... Daca e asa... Ar fi fost superba felicitarea! Culorile sunt uau! ca o explozie solara. 😊 Poate ca, totusi, e un "motiv" pentru care imprimanta a "ales" sa modifice culorile: plasat in centrul felicitarii Soarele ar fi parut... captiv. 😊

    Ornamentul din video e tare finut!
    Spor la joaca, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, asa era. Cu totul alte culori, parca de vulcan, sau explozii solare cum ai zis. Nu am cum sa modific nimic la tiparire, asa ca ce iese, iese. Insa recunosc ca si asa mi-a placut si mie mult.
      In varianta ta si fulgul este cumva captiv...
      La fel si tie, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete
  5. Ooooo, mi-ai umplut sufletul de bucurie - iubesc caleidoscopul !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu. Si as vrea sa gandesc un mod de a fotografia imaginea din el. Ce fac eu nu e stabil si nici nu pot centra corect.
      Mi-ar placea unul cu diametru mai mare, daca or fi!
      Pupici! ❤️😘

      Delete