Wednesday, November 30, 2022

Beccy's Challenge - Day 30 -
Do what you love

 The Day 30 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 30 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.




For the last piece of the game I chose a heat embossed mandala on a pattern
paper, with a few accents with gel pens.
Nothing complicated, just symbolic...

Pe o hartie cu model este o mandala embosata la cald, iar
culorile provin din pixuri cu gel. Nimic complicat, doar simbolic...




Thank you for this beautiful game, Beccy and thank you to all
participants who shared their inspired creations.

I wish you to all  Merry Christmas, peace and love, health and joy.




Day 29 - Z


12 comments:

  1. Pe o panza de paianjen o mandala se legana! 😊 Imi place cum arata! Si in "negativ"!
    Sa-ti fie ziua frumoasa, Suzana draga! Pupici! ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. De fiecare data am ajuns pe ultima suta de metri si cu ultima tema, desi e aceeasi idee de fiecare data. Este altceva decat am vrut, insa chiar iubesc embosarea, asa ca... Si mie mi se parea o panza de paianjen, dar pot fi si alte idei. Oricum, s-a comis si anul asta! Am mai invatat si experimentat cate ceva.
      Adica e de bine.
      Pupici si seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  2. O incheiere frumoasa a acestei provocări. Felicitări pentru toate creațiile lunii noiembrie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, Niko!
      Poate pentru la anul ma voi pregati mental cu subiectele.
      Daca nu schimba regulile. Probabil pentru toata lumea e mai simplu. Necunoscutul era insa mai palpitant!
      Seara frumoasa si un decembrie la fel!❤️😘

      Delete
    2. Și mie imi place ideea sta de necunoscut, sa nu stii exact ce temă vei avea, exceptand poate ziua anterioara. Asta e si motivul pentru care am inceput să le cer fetelor sa-mi pregătească și ele mie un calendar de advent.

      Delete
    3. Foarte bine faci. Gandirea creatoare este minunata pentru copii. Imi place tare mult cum le ghidezi!
      Intr-un an, tema se referea fie la tehnica, fie la subiect. A fost spectaculos pentru mine. Am invatat cel mai mult atunci.
      Acum sunt doar cateva zile cu altceva.

      Delete
  3. Si.. chiar era cat pe ce sa ratez o felicitare, se pare. Noroc ca m-a prins in mreje (sau in panza. hihi) si iata-ma.
    Imi place mult ideea! Superb final! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca as fi ales altfel culorile, ar fi putut semana si cu o cupola!
      Multumesc frumos, Rux! Pupici! 😘❤️

      Delete
  4. Merry Christmas to you too Suzana, and thank you for playing along during the month, it was wonderful to see so many of your creative projects... including this one! I love the mandala you began with, such a lovely design. The added colours are fabulous too.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I wished I would be more 'productive', but at least I succeeded to keep the rhythm. Thank you again for this amazing month full of inspiration.
      See you again in this month. I did not decided what to do...
      All the best Beccy!
      Cheers!

      Delete
  5. mandala...magie...minunat...
    talent cu carul !!!
    pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recunosc ca mandalele sunt cumva un subiect pe care periodic il reiau. Imi plac la nebunie.
      Multumesc mult, draga mea! Pupici! 😘❤️

      Delete