Monday, November 21, 2022

Beccy's Challenge - Day 21 - Letter S
The place of a silver snowflake

 The Day 21 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 21 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.




This card has three layers: a beige cardboard, a pattern shaped cardboard
and the last one, black with an embossed silver snowflake.
In addition: in two corners glitter on adhesive tape, blue, red and gold gel
pens, blue acrylic on the black area and  green pencil near the trees.

Felicitarea are trei straturi: o baza bej, un carton cu model si
fulgul embosat pe un carton negru. Suplimentar am folosit
sclipici pe banda adeziva, pixuri cu gel, acrilic albastru si
creion verde pe langa brazi.


For the S letter the same snowflake has another story!






Day 20 - R

16 comments:

  1. Am privit aceasta felicitare de parca ar fi fost prima pe care o vad - dintre cele pe care le realizi. 😊 E o adevarata compozitie! E o alta felicitare faina! Cred ca pot sta o saptamana cu materiale fel de fel imprastiate in jurul meu, cu fel si fel de unelte dar... pace buna! Imaginatia nu e printre unelte si materiale.
    Pare un chip ascuns dupa un colt: se vede doar o jumatate de fatza zambitoare. 😊
    Felicitari, Suzana draga! Imbratisari si pupici! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, intr-adevar, a fost o compozitie. Cand am facut fulgul cu rosu l-am facut si pe cel argintiu. Gandind ca il pun la S. Insa conceptul l-am modificat dintr-un motiv pe care il vei vedea
      la T!😊 Cand beau cafeaua dimineata, se intampla ca se modifica ideile. Cu siguranta exagerezi, pentru ca tot ceea ce ai facut pana acum te contrazice. Eu doar am mai mult antrenament pe felicitari. Atata tot!
      Stilul ala de taiere, cu siguranta il voi mai utiliza, dupa ce termin cateva cartoane pe care le mai am.
      Multumesc frumos, Diana draga! Pupici!❤️😘

      Delete
    2. L-am vazut pe T! Mai las si aici un Uaaaaauuuu! pentru felicitarea de la T. 😊
      Draga Suzana, iti multumesc pentru incurajare dar: in ceea ce fac ma inspir din lucrarile altora si pentru ca nu prea le reusesc... se poate spune ca si ale mele sunt "originale" desi nu sunt "din capul meu". 😊
      Pupici! 😘 ❤

      Delete
    3. Acum ca spui, ma intreb cat de mult sunt influentata de ceea ce vad pe net. Cu siguranta tehnici noi nu prea ai cum sa imaginezi. Doar sa experimentezi cat mai mult, ca asa vin ideile. Iar in zona felicitarilor cu tehnicile care sunt, se pot totusi modifica concepetele infinit. Cred ca undeva creierasul
      le combina cum vrea el... Eu asa cred.
      Pup! ❤️😘
      Am auzit o idee de la cineva din familie: daca tot citesti bibliografii vei avea senzatia ca nu mai e nimic de descoperit.
      Vine insa un moment cand iti faci curat pe masa si incepi ceva si abia la final cauti sa vezi daca gasesti. Si cine stie, poate descoperi ca nu gasesti...

      Delete
  2. Gorgeous snowflake Suzana, it looks so good in silver too. I like the little Christmas trees at the bottom of the card, and the pieces of glitter tape add some lovely sparkle.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love this stamp and embossed I love it more. And I still do not now who created this technique. I have to check!
      Thank you, Beccy for your kind words!
      Cheers!❤️😘

      Delete
  3. Ce cromatica frumoasa! Albastru, cu argintiu si negru imi amintesc de o varianta a unui site de care m-am ocupat in anii 2000. Mi s-a parut mereu interesant sa folosesc aceasta combinatie pentru Craciun :D. Asa ma bucur sa o regasesc in felicitare!
    Iar bradutii aceia sunt atat de frumosi!!! Superbi.
    Pupici cu drag si spor in continuare :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place la nebunie cum se asorteaza, desi utilizarea negrului genereaza complicatii. Iar aici chiar s-au potrivit.
      Cartonul chiar a fost bine gandit cu bradutii aia trei!
      Multumesc frumos draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      Have a beautiful week ahead!

      Delete
  5. Beautiful work. Thank you for visiting my blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the visit and comment.
      Your Pilgrim Gnome was a very special focal point...

      Delete
  6. Sciplici și snowflake, iar le-ai potrivit în ambele limbi. Ceva deosebit și de acesta data, așa cum ne-ai obișnuit. Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iar s-a intamplat precum zici. Mereu argintiul si sclipiciul salveaza situatia!
      Multumesc mult, Niko!
      ❤️😘

      Delete
  7. Cred că micul fulg de nea vine de departe, din noaptea polară...și cred că încearcă să-și aleagă brăduțul pe care să poposească !
    Frumos 👍
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce-mi plac interpretarile tale! Sper sa-i fie plac vreunul din braduti, ca nu are prea mult de ales...
      Multumesc, draga Prietena!
      Pupici!❤️😘 Noapte buna!

      Delete