Monday, November 14, 2022

Beccy's Challenge - Day 3 - Letter C -
Napkin on a circle shape cardboard
Second entry

 The Day 3 for the November Challenge on Beccy's Place, second entry.
 Ziua 3 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy, a doua varianta.



The project is based on  the same idea like the first one: the napkin technique
used on a circle shaped cardboard but the pattern is different. Also, the
base has punched corners and also I added some thin stickers.


Este aceeasi idee ca in proiectul anterior, cu alt model de
servetel. Cartonul de baza are colturile perforate si
am adaugat stickere subtiri.


It looks like a simple mandala!






The first entry for C

14 comments:

  1. Another pretty napkin Suzana, the deep green is beautiful. I like the punched corners and little stickers you added too. Pretty!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. There are so many beautiful napkins and this technique is awesome. Just time to have...
      Thank you, Beccy!
      Cheers!

      Delete
  2. Am mare nevoie sa-mi eliberez camera de lucru cât mai repede. Si de o masa mare acolo. Mi-ai făcut așa o poftă de felicitări! Si când vă atât de multe tehnici noi la tine, tot vreau să fac și eu și nu am unde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa mare? Niko, nu iti pot explica cum 'lucrez' eu. Impart masa intre calculator si putin spatiu de lucru... Hartiile le am pe langa masa si sub ea. Alte chestii sunt prin biblioteca si bucatarie! 😊Jumatatea mea s-a obisnuit cu aceste momente de haos, insa un haos ordonat!😊 Sau aproape, pentru ca acum, fix acum, imi trebuie ceva si nu gasesc...
      ❤️😘

      Delete
    2. Eu am o camera de musafiri sau pentru mine, atelier de lucru. Dar acolo nu am masa, doar un birou care plin cu tot felul de creioane si nu e spatiu pe el sau masută de cafea. În locul acelei măsute, vreau o masă normala, la care să pot sta pe scaun fără să mă aplec la nivelul genunchilor.
      Lucrez acu prin living cărând cutii după mine, jumatatea mea u e obisnuită cu asta si nu-i place. Cand e acasa....cam pun pauză la lucru

      Delete
    3. Pai masa mea tot birou e, din ala cu o glisanta pentru tastatura. Ma limitez la ce am, tot cu ganduri de optimizare...😊 Uneori imi iese, alteori nu, insa chiar asa ceva nu ma mai preocupa. Sunt chestii infinit mai complicate si mai (g)rele!
      Numai bine,draga Niko!❤️😘

      Delete
  3. Lovely work. This napkin technique makes for a beautiful card.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like a lot this technique. The napkin design generates a lot of possibilities.
      Thank you, Suzanne! have a nice evening!

      Delete
  4. Exact asta voiam sa zic - seamana cu o mandala :D. Ce frumos arata stickerele acelea atat de finute :)! Imi mai aminteste cred de mobilierul de pe vremuri, din lemn, pictat :D

    Pupici cu drag!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mandala m-am gandit de prima data, desi e un pic mai simplu modelul. Si mie imi plac, insa nu am mai vazut. Sunt finute, chiar daca risc sa nu se vada in poze...
      Pupici, draga Rux!❤️😘

      Delete
  5. Mandala sau ba mie-mi par o floare care zambeste, e fericita! 😊 Cele trei bilute din centru m-au dus cu gandul la asta! 😊
    Pupici cu drag! 😘 ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bine ca zambeste, sper sa fie multumita cu ceea ce a iesit!
      Pupici, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  6. Rezultatul: ceva ghiduș...foarte plăcut !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cat servetel a mai ramas, dar mi-ar placea ca
      suporti de pahare. O sa ma uit.
      Pupici! ❤️😘

      Delete