Sunday, November 20, 2022

Beccy's Challenge - Day 20 - Letter R
Red and brilliances

 The Day 20 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 20 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.

 



On a red cardboard, it is a snowflake heat embossed.
Around it is a frame that I created from five pieces bonded on a shiny
paper, in order to form the shape and use it easier.
The triangles resulted from the same paper -- the surface cut inside the
frame geometry. The corners are punched and decorated with gel pens.

Pe un carton rosu este un fulg embosat, inconjurat de o
rama creata din cinci bucati lipite pe o hartie stralucitoare.
Triunghiurile sunt din partea decupata ale hartiei.
Colturile sunt perforate si accentuate cu pix cu gel.

This is my card  with a lot of red!







Day 19 - Q



12 comments:

  1. Îmi place foarte mult embosarea asta a ta la cald. O altă felicitare reuită. Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc si eu, draga Niko.
      Embosarea imi place la nebunie, chiar si cea la rece, pentru ca practic subiectele pot fi infinite.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Stai... ca pe asta nu o vazusem inca :))))))).
    Stii ca se spune ca la berbec ar fi culoarea rosie specifica (Desi piatra ar fi ametistul... ei stiu, mie imi place si rosul si violetul, lol).

    Imi place mult cum arata fulgul pe rosu. si rama il incadreaza atat de frumos. Si ce idee faina ai avut sa faci din colturile acelea ca un fel de suport pentru prima rama!!

    Pup :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca tot am avut geometria decupata am zis sa o folosesc.
      Iar daca e sa ma intrebi daca imi place rosul, as spune mai mult in felicitari si accesorii!
      Pudra aia mereu ma pacaleste. Uit mereu ca practic ia culoarea fundalului, fiind cumva incolora dupa incalzire.
      Multumesc, draga Rux! Pup.❤️😘

      Delete
  3. Are ceva... regal! 😊 Poate de la rosu, poate de la pentagon, poate de la modelul fasiilor... 😊 E tare frumoasa! Felicitari, Suzana draga! ❤
    Succes!
    Pupici! 😘 Saptamana frumoasa iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Citisem ceva despre pentagoane si cum imi placea geometria, mi-am facut chiar si un sablon pentru unghi... Asa, ca poate mai fac. Recunosc ca eu sunt entuziasmata de cum am facut ramuta fulgului. Ce sa mai zic...
      Multumesc Diana draga! Pup! O saptamana frumoasa si la tine. ❤️😘

      Delete
  4. The heat embossing is beautiful Suzana, the clear powder has given you a beautiful shiny result. I like the addition of the pentagon too, you did a wonderful job constructing the shape.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like also the shape and how I constructed it. Could be useful in other occasions...
      Thank you, Beccy!
      Cheers!❤️😘

      Delete
  5. I've hopped over from Beccy's Place. Your ideas are so clever. Great card!

    ReplyDelete
    Replies
    1. For me this month is the perfect time for experience different ideas. Thank you, Suzanne for the appreciation.
      Be inspired all the time!❤️

      Delete
  6. Parcă este o oglindă fermecată...aștept să se deschidă, brusc, și să intru într-un basm frumos, pentru sărbători....
    Foarte frumos lucrată !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglinda, portal, tot vrem sa evadem pe undeva! Doar un basm mai poate salva situatia! Sau broscutele Dianei!
      Multumesc mult!
      Pupicei! ❤️😘

      Delete