Thursday, November 3, 2022

Beccy's Challenge - Day 3 - Letter C -
Napkin on a circle shape cardboard

 The Day 3 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 3 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.




This time I used the napkin technique on a circle shaped cardboard.
After that I bonded the piece on a normal cardboard  -stock size-.
Top and bottom there are shades from pads, green and blue, but very
pale. In the bottom area  I used also  a green glitter pen.


Pentru acest proiect am folosit tehnica servetelui  pe un
carton rotund, pe care apoi l-am lipit pe un carton de felicitare.
Am mai adaugat umbre de culoare din tusiere (verde, albastru)
si in partea de jos niste urme verzi cu sclipici.

I like this technique, even the process takes more time.

The negative!




Day 2 - B



12 comments:

  1. Din nou ai combinat cuvinte cu C din limba română și engleză Cerb,Circle-shape.Cred că voi începe să urmăresc dacă găsesc acest lucru în toate felicitările tale.
    Superb și servețelul ales. Lasă impresia aplicării unei inimi peste forma rotundă.
    Succes mai departe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, ti-am spus, se mai intampla, poate ceva din subconstient. Imi propun sa ma scol dimineata cu o idee mica despre noua lucrare. Acea idee o fac, eventual. Daca nu exista e chiar complicat. Am o gramada de servetele, de ani buni adunate doar pentru model, cand nici nu stiam de asa ceva. Imi place servetelul ala ca are aproximativ si o floare de colt!😊
      Multumesc mult. pentru litera C mai vreau sa fac o postare, ca am mai facut o rondea...
      Multumesc mult! Noapte buna, Niko!❤️😘

      Delete
  2. This is very creative Suzana, well done! At first I thought you had completed an embroidery, the circle frame gives it that kind of look. Then I read your post and realised it was a beautiful napkin. Lovely!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. This impression is due to the napkin. It looks like an embroidery, indeed. I liked it a lot and it was perfect, being smaller than usual.
      Thank you, Beccy!
      Cheers!❤️

      Delete
  3. Hopping over from Beccy's Place. It's hard to believe that started out as a napkin. Lovely work!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think everything starts with something simple. And I love this technique, so it was a perfect opportunity to use it.
      Thank you, Suzanne for sharing your thoughts.
      Have an inspired November!

      Delete
  4. Am tooot zis că încerc şi eu tehnica asta, mi se pare tare faină. Dar încă n-am apucat.
    Foarte bine ţi-a ieşit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca te hotarasti, trebuie sa stii ca lipiciul utilizat este dedicat servetelor. Diferenta pe care eu vad intre tipuri este ca acestea par sa nu se usuce asa repede.
      Multumesc mult, draga Potecuta!
      Weekend placut!

      Delete
  5. Ce servetel cu imprimeu frumos ai ales!! am vazut si Cerbul si Floarea de colt.. si inima,muntii inalti si modelele acelea rustice ce te trimit cu gandul la caldura unei cabane muntenesti.
    A iesit foarte frumos.
    Pupici du drag! Mults spor :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Il am cam demultisor si acum i-a venit randul... Are de toate acolo, chiar daca pare ca un colaj.
      Multumesc frumos, draga Rux! Spor si tie la tot! Pup. ❤️😘

      Delete
  6. Tata-cerb isi chema fiul, pe Bambi! 😊 Imi place asa de tare acest film de animatie - Bambi - incat de cate ori vad cerbi la Bambi-mi zboara gandul. Prin urmare, lucrarea ta o vad in "context". 😊 Imi place foarte mult! E foarte frumos! La o privire rapida as zice ca tot modelul e... cusut! Interesant efectul.
    Spor la lucru, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘
    Succes! 🍀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa zicea si Beccy. Imprimeul servetelului parea o cusatura. De aceea mi-a placut cand l-am vazut. Stilul asta este chiar interesant si devine si mai si dupa lipire.
      Bambiiii! Ce dragut! Mi-e dor de niste desene animate!
      Multumesc, Diana draga! Cu frunzele mi-a neclar un pic...
      Pupici!❤️😘

      Delete