Wednesday, November 23, 2022

Beccy's Challenge - Day 23 - Letter U
A unicorn on a bookmark

 The Day 23 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 23 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



For this project I reloaded the idea of using a photo of a colored page
from a book with scratch patterns, an unicorn.  
I printed the image and this time the colors are better!😊
It is bonded on a blue cardboard shaped as a bookmark. On the edges, there
are pieces from a chocolate box.
In addition there are two snowflakes and some yellow pieces obtained by punching.


O pagina cu un unicorn obtinut prin razuire, am fotografiat-o,
tiparit-o si apoi am lipit-o pe un carton albastru in forma de semn
de carte. pe margine sunt bucati dintr-o cutie de ciocolata.
Am mai lipit doua stickere - fulgi de zapada si cateva bucatele
galbene obtinute prin perforare.


I wanted a bookmark with an unicorn and now I have it!



Day 22 - T

12 comments:

  1. Vai cat este de frumoasa!!!!! :O
    Imi aminteste de Amalthea (Ultimul unicorn) - am vazut animatia candva prin anii 90 (in Germana hahaha) - vai am si melodia inregistrata pe o caseta audio de pe o caseta video... hahah am pus casetofonul langa tv si am dat mai tare si inregistrat asa, ce vremuri. desigur ca acum poti avea acces la multe lucruri cu un click dar pe-atunci ...
    Dar sa revin. Felul in care ai incadrat imaginea o face sa fie si mai frumoasa. Pur si simplu ii da asa ca un fel de.. impuls.. parca te astepti sa iasa din cadru, printre fulgi...
    Pupici cu drag :*!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am luat niste mape de razuit. Nepoata noastra nu a vrut asa ceva si o inteleg. A le razui nu este chiar cea mai interesanta activitate, dar sub acel negru ce acopera tot, se gasesc imagini deosebite. Nici eu nu am facut prea mult. Insa le cam folosesc tintit, cumva. Nu stiu animatia. Oricum unicornul este un animal fabulos si imi place mult. Poate chiar a exista asa ceva. Un semn de carte cu asa ceva a rasarit brusc, asa ca nu am rezistat. Si cine stie, poate ca iese din cadru...
      Multumesc mult, draga Rux! Pup! ❤️😘

      Delete
  2. Your bookmark is wonderful Suzana, the image is lovely and I like the embellishments, particularly the big snowflake. Good on you for recycling the chocolate box into something useful.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I keep everything is shiny...Since I've met your site, I have no choice...😊 Those kits with scratch pages are quite interesting.
      So the unicorn, already done, was the perfect solution.
      Thank you, Beccy!
      Cheers!❤️

      Delete
  3. De poveste! Şi merge perfect ca semn de carte! Tare frumos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe cuvant ca merge! Semnele de carte ma atrag magnetic.
      Multumesc frumos, draga Potecuta!
      Seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  4. Superb și drăgălas, un semn de carte care să indemne copii la citit. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo! Ce bine ar fi sa fie atat de simplu! Dar recunosc ca este o abordare optimista!
      Multumesc, Niko. Ma atrage irezistibil sa fac semne de carte!
      ❤️😘

      Delete
  5. Arata minunat! Era cat p-aci sa nu vad si anul acesta un unicorn! Se potriveste pe un semn de carte - cartile sunt porti deschise catre alte lumi (deci si spre lumea in care unicornii sunt la fel de multi ca... pisicile 😊 pe Terra)
    Duminica frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. La aceasta litera, fara el, e cam pustiu! Chestiile astea cu razuitul sunt frumoase, insa operatiunea propriu-zisa e cam cu praf. Si ma tot gandesc si la alte idei cu paginilea alea. Poate vor veni!
      Multumesc, draga mea! Pupicei! ❤️😘 L-am vazut pe Rudolf!
      Cand sunt prea multe idei, e ca si cum nu ar fi nimic!

      Delete
  6. Doamne, ce idee minunată ! Cu cât ne apropiem de perioada "decembrie" inspirația ta crește 👍
    Lumea magică unde unicornul este la loc de cinste ! Și are și plete roz...wow !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am avut noroc de aceasta data. Imprimanta mea cam imi schimba culorile... De aceasta data a fost marinimoasa si a pastrat cam 80% din coloritul originar.
      Asa ca e mult roz pe acolo!
      Pupici!❤️😘

      Delete