Saturday, November 5, 2022

Beccy's Challenge - Day 5 - Letter E -
A simple emboss with much glitter

 The Day 5 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 5 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.


A special Christmas Tree


As you can see it's a simple project, using transparent paper embossed
and bonded on a cardboard, stock size. Around it I added glitter with my
favorite method on double sided adhesive tape. In addition, on the Christmas
tree and on the laterals  I used glitter gel pens, some star sequins and a
punched angel.

O hartie de calc embosata este lipita pe un carton pentru felicitari.
Sclipiciul este pus pe banda autocolanta adeziva cu doua fete.
Am completat imaginea cu paiete cu model, geluri cu sclipici
si un ingeras obtinut cu perforatorul.


The negative




Day 4 - D




14 comments:

  1. Frumoasă tehnica folosită si rezultatul pe măsură.
    Rămân uimită de cât sclipici folosești în lucrările tale și trebuie să recunosc că arată superb. Uimirea vine de la faptu că eu nu îl suport. Chiar în seara asta am folosit de nevoie să ”deschid” cumva o lucrare mai întunecată și tot am împresia că încă mai e peste tot. Am făcut o aversiune pentru sclipici de când folosea învătătoare cele mici sclipici cu kg pe lucrarie copiilor pe care ni le trimitea acasa si se umplea ghiozdanul, cartile, caietele haine, tot de el. Si copilul era super încântat de proiect si il mai vroia si afisat pe perete.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pentru felicitari sarbatoresti cred ca este foarte festiv.
      Mi-a venit ideea cred ca acum vreo doi ani, pentru ca presarand pe lipici, era o mozoleala de numa, vorba prietenei Diana. Asa ca am testat utilizarea de banda dublu adeziva, pe care am presarat pulberea. Ambientul mi-l pregatesc putin, evident. Dupa ce se lipeste, scurg surplusul si presez usor cu mana sau un servetel. Arata foarte bine si parca e putin pufos. Si ramane perfect acolo. Mai sunt si alte posibilitati, insa sunt pe lista...
      Si cred ca exista si solutii de sigilare totala, dar nu am folosit. Un spray de asa zisa plastifiere. Evident, markerele cu sclipici sunt faine, totusi cu limitarile lor, evident.
      Multumesc, Niko! O duminica placuta!❤️😘

      Delete
    2. Tocmai am vazut că ai scris a mine de fixativ. Eu asta am folosit pe ornamentele de Crăciun anul trecut ca să nu ma curgă sclipiciul de pe ele. Nu mi s-a părut că le schimbă culoarea.

      Delete
    3. O sa incerc si eu. Am ornamente care se cam scutura. Doar ca trebuie sa cumpar fixativ. Ca nu folosesc.
      Multumesc pentru pont! Pup! ❤️

      Delete
    4. Am unul vechi de câțiva ani. Îl țin numai pentru asta și pentru fixarea acriicelor cand pictez pe material.

      Delete
    5. Multumesc, draga Niko. Experienta de a picta pe materiale imi lipseste!

      Delete
  2. You're very creative Suzana, always using interesting mediums and techniques to make your cards. Great idea to hand-emboss the Christmas tree and then add your colours over the top. The glitter paper is wonderful and sparkly!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I like very much the embossing on a transparent paper. It's almost impossible to use everything I love, but this month
      is the perfect opportunity!
      Thank you, Beccy for the appreciations!
      Cheers! ❤️

      Delete
  3. Cred ca n-ar trebui sa mai scriu ca e frumos ce ai imaginat si pus in practica! 😊 E o veselie! (si nu doar pentru ca ador sclipiciul) 😊
    Faina de tot si ideea hartiei de calc embosata!
    Pe scurt: o noua felicitare minunata ai reusit, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place mult tehnica, doar trebuie atentie sa nu perforez hartia. Am vazut niste minunatii cu adevarat pe calc, asa ca aici e prea putin. Doar sclipici din belsug...
      Multumesc, draga Diana! Pupici!❤️😘

      Delete
  4. Ce idee interesanta! Si ce bine a iesit ingerasul!:D
    Bradutul tau mi-a reamintit de problema mea din copilarie, cu brazii:)). eram la gradinita si nu imi iesea chip simetric bradul - am stricat un caiet intreg si de concentrare mi-a curs si sange din nas... Noroc ca a venit unchiul meu in vizita si mi-a aratat un alt mod de a desena brazi. :D

    Pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar nu inteleg de ce ar fi trebuit sa fie simetric. Asimetriile sunt mai de efect, cred eu.
      Cam complicat cu ideile. Uneori vin anapoda!
      Multumesc, Rux! Noapte buna! ❤️😘

      Delete
    2. asa se ceruse... ehh...
      si mie imi plac!! :*
      Noapte buna sa avem!!

      Delete
    3. Am inteles! Da, asta e un motiv. Tartacute seci...
      Seara buna, draga Rux! ❤️😘

      Delete