Thursday, November 10, 2022

Beccy's Challenge - Day 10 - Letter I -
The inspiration of a snowflake
with a bit of indigo

 The Day 10 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 10 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.




This card is based on Beccy's technique called tearing.
There are strips and other elements, some soften with cream, others plasticize
with glue. After bonding them on a cardboard, stock size, I added two punched
hearts, the 'alive' snowflake from a paper with this pattern and two snowflakes
from a napkin. I added some accents with  markers.

Proiectule este realizat cu diverse bucati de hartie lipite pe un
carton. O parte sunt inmuiate cu crema si o parte plasticizate
cu lipici. Am mai lipit inimioare stantate, o bucatica de hartie
cu model, fulgi dintr-un servetel si cateva accente cu markere.


This project is not so complicated, so I did also some effects!😊






Day 9 - H

14 comments:

  1. Interesanta tehnica aceasta - ofera multe posibilitati si combinatii! Imi place mult Ghidusa elfita .. saupoate este chiar Spiridusa Adevarului, pusa pe sotii.. sau decorat braduti indragostiti?
    Pupici cu drag!

    ps: efectele imi aduc aminte de caleidoscop :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a placut de cand am vazut-o prima data. Am aplicat-o de cateva ori la ea. Si am facut cam multe hartii cu tehnicile astea si am vrut sa mai folosesc din ele, ca nu prea merg oricand. Eu nu fac jurnale. Acolo chiar merg.
      Da, da! Elfita! Suna bine!
      Multumesc, draga Rux! Mi-este si mie dor de un caleidoscop. Poate mai fac o poza prin el, desi nu reusesc prea bine...
      Pupici si seara frumoasa!❤️😘

      Delete
  2. I love the texture that torn edges give to a project Suzana, sometimes it's nice not to have straight edges. Wonderful mix of colours and interesting images too.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love this technique. I discover it on your site.
      From time to time I use it, even it's complicate to find the proper subjects.
      Thank you for the challenge, Beccy!
      Cheers!

      Delete
  3. I've hopped over from Beccy's Place. I love how you use different techniques on this. Wonderful work. Congrats on your race win!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Suzanne! I found this from you. It was a good surprise.
      I like to experiment. I'll continue to do this till I'll found what I really want to find...
      Have a fantastic weekend!

      Delete
  4. Idei multe, muncă plus talent 👍 Rezultatul este minunat !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spun ca este cea mai placuta munca! Daca ar fi si un mijloc de trai ar fi perfect! 😊
      Multumesc, draga Prietena! Pupici!❤️😘

      Delete
  5. Interesantă tehnica. Îmi place să-ți urmăresc proiectele în care îmbini așa diverse materiale.
    Efectul rezultat aici este iar unul deosebit.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aici chiar am folosit din experimente. Totusi, obiectiv vorbind,
      nu este elegant ceea ce a iesit. Interesant da, dar nu elegant. E o diferenta uriasa. Cu hartie cu model obisnuita, ar fi iesit mult mai frumos. Insa am vrut sa incerc, sa vad ce va iesi.
      Multumesc mult, Niko! Spor la tot si tie!❤️😘

      Delete
  6. Ce vad eu: rosu (aproape), galben si albastru 😊 In centru, doi brazi indragostiti care stiu ca vor fi despartiti pentru a ajunge... cine stie unde, cine stie ce: lemn de foc sau piese de mobilier (sau parchet) :( In bulina albastra din stanga, ingerul pazitor al Ro e total dezamagit de cei pe care incearca sa-i trezeasca - aproape c-a renuntat la lupta. 😊 Si peste toate, ninge linistit. 😊
    Pupici cu drag! 😘 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum ce sa zic? Mi-am folosit din experimente, sa vad si eu cum sunt. Si era un mov minunat...Recunosc ca nu mi-a trecut asa ceva prin cap, insa vreau sa cred ca nu a renuntat la lupta!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  7. Multă, multă joacă în realizarea ta ❤️ îmi place mult !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca m-am jucat mult cu hartiile alea.
      In poza cred ca e mai bine ca in realitate. Au un efect putin ciufulit...
      Pupici! ❤️😘

      Delete