Tuesday, November 1, 2022

Beccy's Challenge - Day 1 - Letter A
- A cute animal with shiny antlers

 The Day 1 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 1 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



On a blue cardboard
(square of 15 cm) I bonded a shape from a Christmas
window decoration
(13 cm dia.). Around the circle I used two wax colors
gold and silver and in addition some shiny dots. The lines between colors
are created with red acrylic.

Pe un carton albastru am lipit o geometrie dintr-un set pentru
decorarea ferestrelor de Craciun. Culorile utilizate in jurul
cercului sunt creioane cerate auriu si argintiu si cateva puncte
stralucitoare. Demarcatia dintre culori am realizat-o cu acrilic rosu.



The negative!


This was my start in this challenge, for letter A.

And a possible joke:






October Challenge


@@@@@@@@@



20 comments:

  1. Superbă Suzana. Ai inceput in fortă. O să te urmăresc cu drag pe parcursul acestei provocări.
    Eu e posibil să spun pas. Am fosrte multe proiecte în lucru luna asta și e posibil să nu pot face zilnic.
    Spor si inspirație.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place, desi e complicat. Si perseverez in ideea de a nu ma gandi in avans prea mult. Uneori mi se intampla sa vad o alta litera si asta ma blocheaza putin! Inceputul e greu, pe urma totul decurge... la fel!
      Multumesc mult Niko. Sunt momente cand nu pot zilnic, daca imi vine vreo idee pe mai multi pasi. Cum ai vazut, linkul e deschis toata luna.
      Noapte buna si zile usoare!❤️😘

      Delete
    2. Sincer, vreau să încerc, dar uite deja a trecut prima zi și eu nici măcar nu mă pot apropia de cartoanele de felicitari. Voi incerca să recuperez în altă zi.

      Delete
    3. Lasa lucrurile sa se deruleze. Provocarile lunare sunt cumva un antrenament lent. Insa acolo trebuie obligatoriu folosite lucrarile ei. Acum nu exista restrictii.

      Delete
    4. uite cum, fara sa vrei mi-ai mai lămurit un aspect. Mulțumesc.

      Delete
  2. Ahhhhh ma gandeam eu ca asta este provocarea cu felicitari la care vrei sa participi - ce ma bucur. Abia astept sa vad ce vei mai face!
    Imi place mult prima felicitare - foarte draguta a iesit :D.
    Chiar - poate resuscitam si felicitarile calatoare anul viitor .D
    Cat despre filmulet este foooooarte tare. Deci lasam pur si simplu in apa frunzele? Wow... cred ca mi-ar placea sa incerc. cat sunt de delicate!

    pupici cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, asta e. In fiecare zi altceva. Mai putine lucrari decat ti-ai propus tu. Oricum si eu astept sa vad. Pentru B inca nu stiu... Mister!
      Multumesc de trecere, draga Rux! Spor la tot si tie! ❤️😘

      Delete
  3. Am uitat sa scriu de tutorial. Multumesc ca l-ai postat, L-am vazut candva de mult și nu-l mai gaseam. Dacă vrei să-l incerci ar fi perfect pentru tema cu frunze de saptamana viitoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai descoperisem unul, l-am postat, dar nu stiu unde.
      Acum ca l-am gasit pe asta mi-a parut bine, ca oricum nu stiam ce frunze trebuie. Am facut cu alta planta, dar mi-au iesit partial. Am mai pus si acum, dar nu stiu daca voi reusi. Oricum, planul era cu ele. Sa vad...

      Delete
  4. E frumoasa felicitarea! Renul e tare dragalas!
    S-a cam innegrit la chip cand a vazut leopardul apoi si-a amintit ca leopardul e vegetarian in luna lui Mos Craciun si i-a revenit culoarea!😊
    Succes, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    Vazand videoclipul e clar ca m-am gandit la "crengi si crengute" dar.... mai vad ce si cum. 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce simpatica ai fost. Aveam un dosar avand animalul ala superb si ideea a tasnit... Mi s-a parut ca fac o pereche buna! 😊 Se inteleg perfect, sa stii!
      Luasem, cred ca anul trecut, decoratiunile pentru geam, doar ca nu le-am utilizat. Mi se pareau cam mari.
      Imi pare bine ca l-am descoperit. Si redescoperit ideea!
      Acum trebuie sa caut frunze de ficus...
      Multumesc mult, Diana draga! Pupici! ❤️😘 Spor la tot!

      Delete
  5. Absolutely gorgeous Suzana!! The image is so sweet and I love all the sparkles and glitter. You added lots of joyful colours to the background too... perfect for the holiday season.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I confess that I liked also a lot. It's a cute decoration.
      I'm glad that you confirm. Never use before a window decoration, as far as I remember!
      Thank you, Beccy!
      Cheers!❤️

      Delete
  6. Helloooo, ce bine ca te vad !!! Noi surprize? Ce idee minunata sa faci felicitari desenate! Succes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heloooo! La buna reauzire, Daliana! De cativa ani m-am lipit de provocarea asta si de site-ul ei. Este modul meu de a experimenta orice imi trece prin cap.😊
      Multumesc mult pentru semn si inscriere.
      Seara buna si un noiembrie pe placul tau!

      Delete
  7. wow! What a great post and I loved your video- you are so talented! Have a great Wordless Wednesday!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are very kind to say that. I love doing these. It's my hobby and my refuge!
      Thank you, Kathe for your visit here.
      Happy WW and a fine week!

      Delete
  8. Totul este din ce în ce mai frumos !
    Nu știu cum reușești - ziua și provocarea!
    Felicitări !
    Pupici ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vor fi zile in care voi cumula postarile. Linkul e deschis toata luna si nu e obligatoriu o postare zilnic, dar daca pierd ritmul e mai greu!
      Multumesc frumos! Pupicei! ❤️😘

      Delete