Wednesday, November 9, 2022

Beccy's Challenge - Day 9 - Letter H -
A snowflake over a honeycomb

 The Day 9 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 9 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



On a red cardboard,  I used the airbrush pen over a plastic support with
a honeycomb design. In the central area  it's a snowflake created with the
heat embossing technique On the laterals, using gel pens, is a basic pattern
that I saw in the ikat design.


Pe un carton rosu am pulverizat culoare peste un suport cu
model de fagure.  Fulgul este embosat la cald. Lateralele sunt
colorate cu carioci cu gel, cu un model inspirat de stilul 'ikat'.


This time I kept it simple!

The negative



Day 8 - G

14 comments:

  1. wooooooow - deci ai airbrush pen!!! ce taaaare! :D am vazut cum functioneaza la niste doll artist. Faceau niste combinatii superbe :).
    Fagurele este delicios si combinatia inedita. incerc sa imi imaginez un fulg de nea poposind pe un fagure. e delicios!
    Si imi place mult si cum ar decorat pe margini - parca ar fi fagurele tesut la razboi, ca pe vremuri...
    Superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. De la Lidl. Au adus la un moment dat. Am culori in cateva sticlute pentru spray, dar trebuie sa protejez ambientul pentru catre trebuie utilizate la o oarecare distanta. Altfel fac balta.
      Stiam ca am un suport cu faguri mai mici, dar nu lam gasit, dar si asta a fost bun. Stilul ala imi place mult. E adevarat ca e mai mult legat de cusut, dar si ce daca...
      Multumesc Rux! Pup.❤️😘

      Delete
  2. Beautiful snowflake Suzana! The silver looks so bright against the lovely red background. I like the addition of the stencilled pattern too. Very creative.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, it was not a stencil but we have to improvise...
      The heat embossing is lovely to use with stamps.
      This time no pouring...
      Thank you, Beccy!
      Cheers!❤️

      Delete
  3. Replies
    1. Thank you Suzanne for sharing your thoughts.
      Have a fine and inspired week!

      Delete
  4. Wow !!!
    Totul pare simplu când povestești !
    Dar cred că nu ar fi și la mine același rezultat ... talentul își spune cuvântul !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos. Poate fi, nu te contrazic. Insa simt ca mai lipseste un ingredient necunoscut. Inca nu m-am lamurit...
      Pupici si seara buna!❤️😘

      Delete
  5. Cât de frumos a ieșit acest proiect. Pare un covor/tapiserie ce se găsesc acum mai mult prin muzee. Felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De aceea imi place desenul de tip ikat. Sa te uiti putin cand poti. Pare tesatura si pentru ca nu am omogenizat pulverizarea, asa cred, cel putin.
      Multumesc mult Niko! ❤️😘


      Delete
  6. Modelul din laterale m-a dus cu gandul la nativii americani. Ador arta acestora! Mi-ar placea sa am ceva cu modelul facut de tine pentru a folosi la masa, sub farfurii (nu-mi vine in minte cum se numesc chestiile acestea) 😊
    Imi plac si culorile pe care le-ai ales.
    Cumva, ai imbinat aici toate cele patru anotimpuri - prin culori si modele.
    Frumos foarte!
    Pupici! 😘 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu stiu cum se numesc altfel decat suport de farfurii!
      Si a iesit interesant, cu adevarat parca e o tesatura. Nu cred sa fi vazut servete stilul asta. Dar ma gandesc ca imaginea poate fi preluata pe material. Iata o noua idee geniala...
      Multumesc pentru apreciere Diana draga! Pupici! ❤️😘

      Delete
    2. Diana, o idee super cu acele ”placemats”. Așa se numesc în engleză. În română nu au o traducere clară, li se spune suport pentru farfurie, napron pentru farfurie( sunt si naproane pentru centrul mesei), am găsit și cu denumirea imprumutată de placemat.

      Delete
    3. Multumim, Niko! Napron parca imi spune ceva, probabil de pe vreo eticheta.

      Delete