Saturday, November 26, 2022

Beccy's Challenge - Day 26 - Letter X
A tree created with 'X' letters

 The Day 26 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 26 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



The 'tree' is printed and the page shaped as a triangle. The background
is a beige cardboard. You can see below how I created the image:
a photo from above of a wood tree - two pieces. This one was multiplied
to obtain the triangle.
Around it there are strips of paper, stickers, shiny dots and some doodling
accents with gel pens.


'Copacul' este printat pe o pagina taiata in triunghi si lipita
pe un carton bej. Imaginea este obtinuta prin multiplicarea
unui 'X' ce reprezinta vederea de sus a unui copac de lemn din
doua bucati. In jurul lui sunt benzi de hartie, stickere si ceva
doodling cu carioci cu gel.


21 'X' letters for a tree! It was fun to do it!






Day 25 - W

12 comments:

  1. Superb! ai creat o compozitie folosind fasii de hartie imprimata!! Si modelul central e atat de fain - ma uit ca in negativ parca straluceste :).
    Imi place mult ideea partii desenate (intre fasiutele imprimate si bradut!!
    Minunat proiect :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tentatia compozitiilor este cumva fireasca, doar ca este o alta cale fata de nestiinta ideii globale. Aceasta este cumva un punct focal, asa ca dupa ce il fac, urmeaza un fel de spirale de gand... Cam asa se deruleaza lucrurile...😊
      Multumesc Rux! O seara frumoasa si inspirata! Pup!❤️😘

      Delete
  2. Great use of the "X"s Suzana, I like your take on the prompt! Wonderful mix of colour too, so many bright and happy colours.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Two days prior this post I found those small trees and looking at them I discovered the beautiful X... Now I have to do with them a full Christmas decoration! Bright colors are always happy!
      Thank you, Beccy!
      Cheers and a fine week ahead!❤️😘

      Delete
  3. Arata exceptional!! Ce idee, sa multiplici acel X!!! Cum crezi ca neuronul meu m-ar putea ajuta cu asa ceva?! :)) Ai inscris o piramida in alta piramida si apoi in alta piramida... Colturile piramidelor "exterioare" se ascund in... timp. 😊
    Felicitari! Succese!
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ (daca-ti mai scriu tot "duminica frumoasa!" ma alergi prin blogosfera!) 😃 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum am scris anterior, i-am gasit la noi la piata, undeva unde este un mix papetarie-jucarii-bricolaj. Imi place mult doar sa-l vizitez, fara sa iau nimic. Este vesel si colorat si... are si xerox.
      Sunt cateva simboluri pe care le pretuiesc. Piramida este unul dintre ele si ajung inevitabil la triunghiuri-copaci...
      De ce as face asta? Si eu iti urez duminica frumoasa ca imi place mult sa spun. Pupici! ❤️😘

      Delete
    2. Da, si mie imi place, doar ca eu am vazut lucrarile tale mai multe in cateva ore si de fiecare data incheiam cu "Duminica frumoasa" Macar a avut efect repetarea urarii de atatea ori?! 😊
      Pupici! 😘 Saptamana frumoasa iti doresc, Suzana draga! 💕

      Delete
    3. Duminica mea a fost densa intre bucatareala si blogareala -- ce chestie, cate litere au in comun-- 😊 Ba am facut si un FM.
      AMR doua zile... Ma uit pe langa mine si ma infior cate voi avea de strans dupa. Nu mai suport 'abrambureala', parca imi blocheaza creierii si nu mai gasesc nimic. Si mi s-a mai stricat si biroul, dar nu am indraznit sa ne uitam la roti. Trebuie golit si aplicata o schema de reparatie.
      Pupici si o saptamana cu bucurii, draga Diana!❤️😘

      Delete
  4. Am crezut ca e cusut. La prima vedere m-am gandit la cusătura în cruce și că ai aplicat-o pe carton. Îmi place mult ce ai realizat, cromatica e încantătoare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa am vrut initial, cu acel carton cu gaurele. Dar stii cum e, ideile se schimba si realizarile la fel! Daca tot am gasit asa ceva si formau x-ul perfect, de ce nu?
      Multumesc, Niko! Seara frumoasa! ❤️😘

      Delete
  5. Hm...21 este 2+1=3 deci comunicare, voioșie în relația cu cei apropiați, în așteptarea Nopții Magice...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca asa s-a intamplat. Asta nu inseamna ca si coincidentele nu au alte sensuri mai subtile. Asa precum ai spus! Multumesc, draga Prietena! Pupici!❤️😘

      Delete