Wednesday, November 16, 2022

Beccy's Challenge - Day 16 - Letter N
In a dark night, shades of neon

 The Day 16 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 16 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.



On a black cardboard is bonded a printed image which is the last project
photo, transformed in a spiral.

In addition to the spiral, I added some neon gel pens, acrylic blue neon
and glitter from a pen and some glitter strips powder fixed with double
sided adhesive tape.


Pe un carton negru am lipit o spirala ce reprezinta modificarea
proiectului anterior. Culorile adaugate sunt de tip neon. Am
adaugat sclipici din tub si sub forma de pudra.


It's a fact, I have to learn to work with acrylic on black. It was not as I expected...😊



Day 15 - M


16 comments:

  1. Cred ca daca gaurile negre ar fi prietenoase (poate chiar sunt, cine stie - un fel de portaluri...) ar arata cumva ca in negativul proiectului.
    Mi se pare fascinant cum ai legat proiectul trecut, modificandu-l de acesta... Pur si simplu fascinant - poate ca ar trebui sa fac odata incercarea asta. Sora mea e mult mai detasata, eu sunt un pic cam perfectionista si nu ma prea las sa „gresesc„ - de aceea si evit sa lucrez sub presiune negativa - ca exista si perioade scurte de timp in care, presiunea pozitiva, atunci cand esti conectat la tine si functionezi cat mai aproape (daca nu total) la modul ideal, revin cand presiunea pozitiva te pune in fata unor creatii care te lasa masca. se fac ele singure.
    Si acum o sa incerc sa finalizez si eu un mic proiect. :D
    pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rux, ce ora are calculatorul tau? Ca e mai de dimineata decat la mine! A fost o idee, poate nu cea mai inspirata, dar astazi a fost ziua cu MFC si am inceput tarziu sa lucrez si... asta a iesit. Poate o sa o reiau, totusi, firul povestii nu a fost prins corect!
      Rux, am facut candva un text la Duzina despre perfectionism. Este dezastruos! Mai bine fac 100 de chestii repede si experimental, decat 10 la care am cazut in cugetari si dureaza tot atat. Doar zic sa reconsideri. Am constatat ca a face lucruri bune sau bine nu prea are legatura cu perfectionismul.Ba dimpotriva. Asta inseamna ca mentalul este mai puternic decat inspiratia, eu asa cred.
      Scuze, am batut putin campii, dar o sa caut textul, ca imi placuse...
      Pupici si spor la tot! ❤️😘

      Delete
    2. ora romaniei (22:23 acum).e posibil sa fie blogul setat pe un anumit fus orar si de la asta sa fie altfel. Ma gandesc :)
      asa e - uneori perfectionismul e sinonim cu bete in roate. De aceea cel mai mult imi place atunci cand reusesc sa ma deconectez de la bruiajul exterior si sa creez pur si simplu.
      insa atunci cand te freaca in orice secunda cate cineva mai ales cand vad ce fac, ramane mentalul vorba ta pe pozitii, disperat sa iasa ceva si sa iasa bine :))).
      Iti multumesc pentru ce mi-ai scris. :*

      Delete
    3. Cred ca foarte rar este altfel decat bete in roate. Pana la urma perfectiunea este ca idealul. Tindem spre el dar practic nu-l atingem vreodata. Parca-l citeai pe Dispenza. Eu sunt la ultima lui carte, Supranatural. Merita din multe puncte de vedere. Adica din cam toate...😊 Cand mi-am dat seama ca bine nu inseamna nici pe departe perfectionism, viata a cam trecut... Crezi ca cei din exterior inteleg diferenta intre notiuni?
      Stradania este pentru tine sau pentru altii? Este... vitala?
      Am constatat ca perfectionismul meu nu a fost vital.
      Asa ca, draga Rux, am terminat cu filozofia la ora asta.
      Si nu ai pentru ce multumi. Inca nu mi-am gasit textul. Blogul meu a ajuns o gaura neagra, cu etichetele vraiste. Asa ca e musai sa trec pe agenda reluarea postarilor...
      Pupici si... reload! ❤️😘

      Delete
    4. Nu, nu am citit inca nimic scris de el, dar am vazut odata un filmulet. Am citit mai multe carti scrise de Gregg Braden. Imi place foarte mult. Acum citesc cartea lui Bruce Lipton cu Biologia Credintei - este foarte tare!
      Ai dreptate - nu ca nu am fi stiut, oarecum, intuitiv - daca incerci sa fii perfect pentru a-i multumi pe ceilalti, nu vei reusi niciodata :))). Asa multa energie irosita.. plus ca daca faci compromisuri ca sa fie bine si apoi, cand realizezi ca ceilalti nici macar nu au observat „sacrificiul„ tau... si zici sa le atragi atentia te trezesti ca ti se spune ca victimizezi (pe bune!?) zici ca traiesti intr-o comedie super proasta.
      (prin „sacrificiu„ m-am referit la faptul ca se renunta la lucruri pe care ti-ai dori sa le faci ca sa fie bine tuturor)

      Textul de la duzina? O sa il caut si eu - poate avem mai mult spor asa. (eu le am super etichetate si facute pe pagini, dar tot nebunie este pentru ca s-au adunat multe - va trebui sa le aranjez cu poza mica sa fie mai usor de gasit.. in timp).
      Pupici

      ps: sa stii ca atunci cand lucrez fac multe greseli, ca asta e lucrul de mana - ma straduiesc sa iasa frumos, pun multa dragoste in ce fac, cu gandul ca va aduce un strop de bucurie.. insa blocajul meu nu tine neaparat de dorinta de perfectiune, cat de faptul ca nu prea vreau sa gresesc pentru ca mi-e destul de greu sa fac rost de materie prima :))))) si nah. Practic atunci cand reusesc sa scap de bruiajul din afara si sunt eu cu lucrul... se lucreaza cam singur.. cred ca stii sentimentul :D Pup

      Delete
    5. Evident ca nu putem multumi pe toata lumea. Singura persoana pe care trebuie sa o multumim suntem noi insine, ca noi ne traim viata, nu altii! Dar stii si tu asta, nu e nimic nou.
      Pe Bruce il consider declansatorul unui declic in capul meu.
      Atat de multe lucruri le interpretam eronat, din pacate.
      El, Dispenza, Braden sunt geniali. Slava Domnului ca sunt si sunt vioi. Poate se desmeticeste mai multa lume!
      Ai dreptate, cu materia prima, chiar e o problema. Varianta asta nu o luasem in calcul, desi e esentiala!
      Multumesc, Rux! Pup! ❤️😘

      Delete
  2. What a fun project! I never would have thought to make something like this, it's very creative. I like how you added the blue paint to give the impression of movement, and the gems are like stars. Clever!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sometimes appear some ideas from nowhere and I can not resist. Yes, it was fun! And I liked my new glitter with strips, even it was a little bit to work with.
      Thank you, Beccy!
      Cheers!

      Delete
  3. Replies
    1. Thank you, Rajani!
      I appreciate your presence here!
      All the best to you!

      Delete
  4. In cosmos e mai mereu intuneric - luminile sunt exceptionale (cand nu sunt de la satelitii artificial aruncati acolo de umanoizi care ar face orice pentru profit).
    Imi place mult de tot "curentul cosmic" pe care l-ai realizat.
    Pupici, si zi frumoasa, Suzana draga! 😘 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi-a placut mult si sclipiciul lunguiet, insa se electrizeaza catastrofal! Poate ca ar trebui incapsulat in glue, ca nu stiu cat se va odihni pe banda...
      'Curentul cosmic' mai trebuie lucrat putintel...
      Multumesc, Diana draga! Pup.❤️😘

      Delete
  5. Iar am comis-o, am scris comentariul pe undeva si am uitat să dau trimite. Se vede de la postare la postare că nu te-ai pregătit în avans cu felicitările sperând că aceasta va fi tema și că efectiv le faci în ziua respectivă. Îmi place cum te legi de ceea ce este deosebit în jurul tău și incluzi spontan într-o nouă lucrare.
    Nu m-aș fi gândit că spirale este de la proiectul anterior dacă nu ai fi scris. Efectul este deosebit, și s-a potrivit perfect în cosmosul creat de tine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi pare rau, Niko. Si mie mi se cam intampla, nu prea mai ma pot concentra. Ti-am zis ca nu ma pregatesc, chiar daca anumite idei vin inevitabil, insa urmaresc si cuvintele ei si vin alte idei. Acum am o avalansa pentru ce a fost si parca parca as mai incerca, insa nu prea am brese...
      Iubesc spiralele si mi-a placut ideea, chiar daca neonul este catastrofal pe negru.
      Multumesc si weekend placut. ❤️😘

      Delete
  6. Un vârtej minunat - care ne va teleporta în lumea jocurilor copilăriei !
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, sa ne teleportam intr-o lume minunata cu jocuri si bucurii, ca cine stie, poate reusim sa o modificam pe asta!
      Pupici! ❤️😘

      Delete