Thursday, November 17, 2022

Beccy's Challenge - Day 17 - Letter O
An oval with trees

 The Day 17 for the November Challenge on Beccy's Place.
 Ziua 17 a provocarii lunii noiembrie, pe blogul lui Beccy.


On a green background is bonded  an oval white cardboard.
The trees are embossed with a small tool.  You see it in the image below.
The position of the two pieces come in place with three magnets.
Around the oval you may see a light pattern. It comes from an
embossing folder, but used only for a touch of the green surface,
with a color from a blue pad.
For coloring: gel pens for trees, the 'ikat' pattern and punched corners,
and shiny white acrylic around trees. On top of white area
I added an ornament, self adhesive.

Pe un fundal verde am lipit un carton alb, oval pe care am
embosat cativa braduti cu unealta din imagine. In jurul lui
este un usor model provenind de la un sablon de embosare,
utilizat doar pentru amprenta. Colorarea realizata cu: pixuri
cu gel pentru brazi, modelul stil 'ikat' si colturile perforate.
In zona de sus am aadugat un ornament autocolant.


A simple combination of oval and ornament is my creation for today.






Day 16 - N


10 comments:

  1. Embosarea asta o cunosc eu. Am tot de la Daco un fel de clește de embosat cu 4 forme ce se pot schimba. Și mai am un aparat unde embosarea se face cu un fel de pix cu vârf rotund ce merge pe niște șanțuri
    Arată foarte profesionist această felicitare. Am recunoscut tehnica de la ”covorașul” cu fagure, dar am uitat cum o faci.
    Felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am si eu un cleste, dar ala nu are bradut. Pe asta trebuie sa-l presezi mult daca cartonul e mai grosut. M-am chinuit ceva, am si gresit, am apasat si am indreptat suprafata. Nu stiu cum e cu pixul, nu cred ca am vazut. Stilul ala de a face linii ma calmeaza! 😊 E fain si de efect. Cu acul persan nu stiu cum ar fi...😊
      Multumesc, Niko. Noapte buna. Maine e litera P. Cand ma gandesc cate posibilitati...❤️😘

      Delete
  2. Au incins bradutii hora! 😊
    E frumoasa felicitarea!
    Ha! Ce-mi da prin minte (in fine: ce cred eu ca e minte) 😊 Bradutii sunt intr-un ou gigant si cand vor iesi vor fi eterni = nu vor mai fi hacuiti pentru profit.
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici si spor la lucru! 😘 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum ca tot ai spus, cu mici modificari poate fi si un proiect pentru Paste. Da, da, au incins hora, ca asa e frumos de sarbatorori, cu muzica horita!
      Multumesc, Diana draga. Acum am reusit sa termin pentru azi. Sunt curioasa cum au iesit pozele...
      Pupici si un final de saptamana pe placul tau!❤️😘

      Delete
  3. The little trees look wonderful Suzana, I like the way you've added the pen over the embossing. The punched corners add a nice decorative touch and I like the little ornament you added too. Lovely.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I confess that it was a little bit difficult to emboss with that tool, due to the cardboard thickness. But eventually I succeeded!
      The stickers are adorable and easy to use. Too easy...
      Thank you, Beccy!
      Cheers!

      Delete
  4. Mi-ar place să am o zonă a casei pe care s-o decorez în luna decembrie așa cum cere o sărbătoare dragă copilăriei ! Iar acest minunat desen l-aș vrea pe un covor așezat în mijlocul acestei camere...
    Pupici ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo! Da stiu ca ca ai idei bune. Stii ce nu am experimentat chiar deloc? Cusutul pe razboi. Indeletnicirea din vechime. Am ceva miniatural, asa mai jucarie, pe care nu l-am folosit niciodata....
      Multumesc, draga mea.
      Voi face noua postare si apoi voi raspunde la comentarii. Am vazut ca le-ai vizitat din plin. Pupici!❤️😘

      Delete
  5. Adica ies in relief nu? (embosarea zic)
    Imi plac mult bradutii - sunt in mood-ul bradut :))). E o compozitie tare frumoasa atat cromatic cat si ca aranjament. Seamana un pic si ea cu un caleidoscop, sau cu o mandala mai simpla. sau poate ca as putea sta in zapada, culcata si m-as uita la bradutii din jurul meu :D
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e o amprenta. In poza cu brazi necolorati iti dai seama.
      Si mie mi-a placut, chiar daca a fost cam dificil cu bradutii. Apasarea cu mana nu o prea reusesc...
      Multumesc Rux pentru atata imaginatie! Pup! ❤️😘

      Delete