Sunday, December 24, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 24
Finalul calendarului!

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 24 avem la dispozitie 'dop de pluta' si ca tema: 'originea Craciunului'.







Surpriza din calendar pentru azi au fost trei dopuri. Din ele am facut o decoratiune
la care am adaugat si ultimile patru piese de puzzle ramase.  Nu a fost prea complicata.
Rondelele din dopuri sunt lipite pe spuma sclipicioasa si aceeasi spuma este si pe fata,
taiata dupa curburi. Usor imperfect, pot spune...😊
Am adaugat cinci margele si am pictat central cu galben auriu.

Firul l-am pus intre cele doua bucati de spuma.
Lipirea tot cu hot glue am realizat-o.


Nu stiu cum s-au adunat ideile, insa simt ca este o decoratiune ce se asorteaza
simbolic cu ziua de maine.

Am mai facut ceva simpatic, suplimentar:


Pe un dop am plantat doua margele, pentru a le folosi la crearea de dare
pe o culoare turnata pe carton. Nu e cine stie, insa mi s-a parut simpatica
aceasta idee. Asa ca am lasat-o aici...



Surprizele din calendar s-au terminat, insa mai au un supliment. Sper sa nu se
supere nimeni ca am deschis plicul cu cifra 25, inainte de a incepe ziua.
Acolo am gasit o stea din lemn.  Pentru ca sunt posibilitati multiple de a o
utiliza, o voi pastra pentru momentul cand voi avea o idee clara. Acum nu o am.
Desi mai degraba cred ca nu vreau sa o am...

Ii multumesc lui Niko pentru initiativa si tuturor prietenelor cu care m-am
jucat. S-a generat un vartej frumos de idei, ce cu siguranta vor genera altele noi.
Fetelor, sa ramaneti si pe mai departe la fel de inspirate, ca inspiratiile folosesc
oriunde!

Si pentru ca ne apropiem de momentul sarbatoresc, va urez cu drag:

Craciun fericit si La Multi Ani!
Sa petreceti frumos impreuna cu familia
si prietenii, toate zilele de sarbatoare ce urmeaza.
Noul An sa va fie armonios si plin de realizari dragi.
Sanatate, voie buna, pace si lumina!



14 comments:

  1. Ce ilustratii frumoase!! :)
    Decoratiunea este super! Imi place combinatia cu rondelele de pluta (apropo am taiat si eu doua.. hahaha). Si piesele de puzzle s-au potrivit la fix.
    Imi place si cea de-a doua idee. Parca ar fi un bradut.

    Si multe multumiri pentru ca ai verificat plicul :)))! Acum am confirmarea in legatura cu decoratiunea (pe mine la inceput m-a ajutat Mami cu pachetul pentru ca a fost perioada aceea cu raceala sau ce o fi fost).

    Pupici cu drag si sarbatori minunate!!!
    Imbratisari :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur nespus ca s-au brodit piesele de puzzle pe rondele.
      Dopurile le-am taiat cu un cutit, insa trebuie sa fie foarte ascutit. Nu stiu ce ar trebui folosit pentru a obtine grosimi mici... Este o steluta frumoasa. Imi plac blancurile astea din lemn.
      Multumesc, draga Rux! Craciun minunat impreuna cu cei dragi! ❤️😘

      Delete
  2. E frumos tare cum ai ilustrat semnificatia Craciunului. Inca nu stiu cum sa fac... Am doar o felicitare potrivita, dar am folosit-o anul trecut. :-)

    Ormanetul e interesant! Arata bine! Pluta pare ca se potriveste la multe (inclusiv la izolatia caselor) :-) Imi place cum sclipeste!

    Simpaticul suplimentar e excelent! Acelea nu-s margele, acela nu e dop! Darele el le-a lasat, dar e un spiridus de primavara - si ei sunt zapaciti de vreme! Ba e cald, ba e frig, ba ninge, ba ploua... :-)
    Arata fain "darele".

    Pana gasesti al rost stelei ai potivit-o perfect acolo! <3

    Multumesc, Suzana draga! <3 Aceleasi urari de bine am si eu pentru voi! Sa fiti bine, sanatosi! <3
    Craciun fericit! La multi ani! <3

    Si mie mi-a placut sa ma joc cu voi, chiar daca sunt "la coada clasei". :-))) Recuperez cat de repede pot - si as fi fost "la zi" daca... :D
    Pupici! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aceeasi imagine, insa poate avea alt decor si are o alta mascota! Sincer nu cred ca ar fi vreo problema. Am 'rasfoit' putin niste filmulete cu dopuri de pluta. Sunt incredibil de multe variante de idei. Oricum, este un alt material de explorat...
      Spiridus de primavara? Cred ca de aceea tupaia prin haosul de pe birou. Poate ca a vrut sa ma atentioneze sa-i fac o zona unde sa se joace, ca acum nu prea are unde...😊
      Craciun fericit, Diana draga!
      Acum am o idee ce sa fac cu steaua, sa vad cand.
      Nu cred ca exista coada clasei, nici coada si nici clasa.
      Doar o grupa de prietene si mascotele lor pline de veselie.
      Pupici si Craciun fericit, Diana draga! ❤️😘
      La Multi Ani!

      Delete
    2. "Ormanetul"! am scris in mesajul anterior. 😂 "Obsesia" netului! 😊 Numai mofturi a avut atunci!
      Am gasit o alta felicitare - una mica lipita in una mare (am cautat in colectia de felicitari)
      Sigur ca nu e coada si nu e clasa, dar tot acolo sunt. :-)
      Cu dopurile, aproape ca se contureaza o idee (am vazut ceav frumos si la fiordaliso) si cred ca voi reusi vreun colaj din ideile voastre - daca nu-mi vine ceva concret in minte.
      Multumesc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

      Delete
    3. Abia astept sa vad ce ti-a sugerat Didi, subliminal! 😂
      Si sa stii ca imi pare rau ca nu am strans dopuri de pluta. Sunt tare faine, chiar daca stilul de decoratiuni are limitarile lui.
      La Pompilia chiar e ceva foarte fain, intr-adevar!
      Noapte buna si spor cu bucurie, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  3. Ce minunatii ai aici!!! Sarbatori fericite si cu multa bucurie in suflet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne-a antrenat Niko cu simt de raspundere!
      Sarbatori fericite, draga Carmen!
      La Multi Ani si multe dorinte implinite!❤️😘

      Delete
  4. Sincer, tar m-am bucurat că nu ai o ideea clară ce să faci cu steaua, pentru că ea era un cadou așa cum e, un ornament de pus în brad (probabil nu ai avut când să citești când am scis pe blog - e de înțeles la ce-au insemnat pentru fiecare din noi ultimele zile).
    Îmi plac mult imaginile de la AF, superbe.Si decorațiunea cu dopuri și piese de puzzle deosebine. Îmi place să descopăr la voi idei de a combina materialele primite în calendar.
    Felicitări și pentru crearea acelei unelte cu care ai desenat crenguta de brad. Cred că o se te copiez pentru asta.
    Crăciunfericit și Sărbători binecuvantate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am recitit postarea ta la care am si comentat, insa azi mi-a trecut prin tartacuta un gand si vreau sa-i schimb un pic estetica. Sper sa imi iasa. Cred ca majoritatea materialelor se pot combina intr-o idee potrivita. Iar 'unealta' aia initial am vrut sa o fac cu trei margele, insa plantand-o gresit pe prima, au rams doar doua. Cred ca si una singura si-ar face treaba. Totusi margelele ar trebui putin mai mari, ca sa fie mai distantate de suprafata. Altfel se formeaza dare si de la ele si de la dop. Abia astept sa-mi spui cum o vei face.
      Oricum, nu cred ca am spus explicit, dar tot hot glue am folosit, ca altceva nu cred ca tine.
      Craciun fericit, draga Niko! Sarbatori binecuvantate!❤️😘

      Delete
  5. dragute dragte tablourile tale din dopuri de pluta!
    Uite ca si eu fi avut ceva pentru acesta tema ♥ In luna august am facut un tablou pentru unchiul meu, mare iubitor de vinuri alese. Poate ca voi posta cândva acest tablou doar asa...
    Si uite ca luna decembrie se apropie de sfarsit... Craciun fericit, Suzana draga, pace si linste sufleteasca, sanatate si bucurii! 🌟💞🌲😘 💖 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dopurile am vazut ca au potential ca material, pentru tot felul de minuni. Doar ca taierea mai trebuie sa o exersez sau sa ascut cutitul mai bine...
      Craciun fericit, draga Carmen! Si doar ganduri bune spre voi!
      Un final de an minunat. Sanatate, bucurii, pace si lumina!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  6. Ce imagini frumoase! Ai ilustrat foarte bine originea Craciunului! Iar creațiile ca de obicei unice si superbe. Iar creația suplimentara pare o rămurică de pin. Felicitări!
    Sărbători fericite! Numai bine! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea aveam altceva si felicitarile sunt la indemana, intr-un fel.
      Poate o voi include in vreun proiect. Anul asta a fost anul salvarilor testelor pentru felicitari si asta m-a bucurat cel mai mult. Este ca si cum as avea un cuvant si trebuie sa scriu un text cu el.
      Sarbatori fericite si tie, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete