Sunday, December 3, 2023

AF ed. II & AEC ed. I &
Transformari creative (44) -
Ziua 3 - Ornament de atarnat

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Lucrarea pentru ziua 3, participa si la Transformarile Creative din decembrie,
ce are ca subiect 'Ornamente vechi'. Pentru saptamana 1 trebuie realizat un
ornament de atarnat.


Carlige de rufe


Detalii realizare. Fetrul, carligele si rotitele sunt lipite
cu hot glue. Rondelele sunt manere din punga hartie.
Benzile sunt autocolante.


Am mai realizat un obiect din carlige, ce nu este decor, este doar un accesoriu
de lucru:



Detalii realizare: este un suport pentru a putea
sprijini un obiect relativ usor, pentru a-l vopsi.
Am folosit carligele mari.


Tansformari creative (43)

Ziua 2





14 comments:

  1. Îmi plac mult și ornamentele realizate, am văzut și mascota lângă ele. Dar faptul că ai folosit cârligele pentru a realiza ceva ajutator ție, aplaud din inimă. O idee ingenioasă. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, s-au potrivit la fix carligele mari. Nu vazusem pana acum aceasta dimensiune. Si mereu improvizez daca e sa vopsesc obiecte de acest gen. Sunt perfecte. Doar la baza cred ca mai trebuie sa umblu, dar pana una alta,, e bine si asa.
      Eu iti multumesc. Toate cele bune si inspirate! ❤️😘

      Delete
    2. Cred că din Jumbo le-am luat. Stiu că găsesc sigur acolo dimensiuni mai mici. Și le-am luat special să fac ghivece/vază în genul celei pe care am făcut-o. Pentru vopsit forme de polistiren eu le pun ca tine pe bete de frigărui și infig bețele în plăci de polistiren mari, din cele rămase de la construcția casei.

      Delete
    3. O sa ma uit si eu pe site-ul lor sa mai vad ce mai au.
      Cam asa fac si eu, doar ca nu intotdeauna a mers procesul si ma cam mozoleam...
      Multumesc pentru info, Niko! ❤️😘

      Delete
  2. Sunt tare frumoase ornamentele! Ce de idei aaaaai! 😊
    Si partea cu suportul din carlige! Toata stima, Suzana draga! 💕 Spor la mesterit!
    Pupici! ❤ 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aveam niste pungi de hartie, ce au niste manere foarte solide. Le-am pastrat pentru a le rula in stil quilling, insa am facut si doua modele din ele. Asta de acum si un fel de rama mica.
      Multumesc mult, Diana draga. As mesteri toata ziua...
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Super faina ideea si practica!! Eu am folosit polistiren de la nu mai stiu ce ambalaj ca sa fixez cu scobitori cand am facut si pictat ciupercute din dopuri.. Acum ma tot gandesc daca sa pictez sau nu vreun glob de polistiren :)))). Dar mai e pana ajung eu la ele.

    Ornamentele sunt foarte faine! Ce idee ai avut 💗 - are un aer vintaje. Tare mult imi place :D.
    Pupici cu drag 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai trebuie sa studiez pictura pe polistiren. In fond depinde ce vrei sa faci. Ca sa nu se vada materialul ar trebui un strat mai gros de ceva, ca un grund. A fost cam greu cu lipitul hartiei ca sa formez rondeaua, ca materialul era gros si se indoaie mai greu.
      Multumesc, Rux! Pupici si spor! ❤️😘

      Delete
  4. Rondelele sunt ceva inedit și arată foarte bine! Iar suportul, util și ingenios ca de obicei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manerele de hartie chiar sunt foarte rezistente. Sper ca si rondelele. Este interesant sa ne pliem pe obiectele oferite. O experienta inedita.
      O saptamana faina, Pompilia! ❤️😘

      Delete
  5. dragute! imi plac decoratiunile pe care le-ai mesterit aici! Interesanta idee!
    Un start bun in noua saptamâna! 😘 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta a fost prima idee, asa ca am lasat-o, ca s-a derulat destul de repede.
      Multumesc, draga Carmen! O saptamana frumoasa! ❤️😘

      Delete
  6. Îmi plac decoratiunile, ca de obicei ai doar idei originale! Iar suportul este foarte util. Felicitări! Spor si inspiratie in continuare. O saptămână productivă să ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca e chiar util. fie impreuna carligele, fie separate.
      Improvizam mereu.
      Multumesc mult, draga Mihaela! Spor si tie la toate cele! ❤️😘

      Delete