Monday, December 11, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 10
Bradulet 'nins' si ornat

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 10 avem la dispozitie paiete/decoratiuni si ca tema: alb, rosu sau verde.




Baza este tot acel cilindru provenind de la hartie, doar ca de data aceasta nu
l-am taiat pe generatoare ci usor oblic si mi-a fost mai usor sa formez conul.
Am folosit fir alb si verde fixate cu hot glue. Am inceput de la baza si dupa ce am
ajuns la varf, am revenit doar cu firul verde, pentru a crea un usor efect 3D.
Pe firul alb am introdus o margica si apoi am facut o atarnatoare. 
La baza am lipit un capac, pe care am fixat margele de pom.
Ornarea am realizat-o cu diverse accesorii primite, inclusiv cu rondelele
aurii si argintii pliate in patru si margelele metalice.



Acesta este un bradulet pentru ziua 10.

 





Ziua 9



10 comments:

  1. Brăduleț brăduț drăguț, ninge peste tine, cam asta îmi evocă brăduțul tău. Este foarte reușit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, cam asta a fost ideea. Sa 'simulez' zapada. Poate mai trebuia o tura de verde, insa este destul de inrelief si asa.
      Multumesc frumos! Te pup. O zi buna! ❤️😘

      Delete
  2. Chiar dacă este pentru ziua zece, mă bucură să vad combinarea materialeleor din mai multe zile. Uitându-mi la poză am crezut că ai pus special firul merve distanțat. Apoi am citit și de cel alb și chiar l-am văzut în ultimele poze. Cred că ai făcut o alegere înțeleaptă să alternezi cele două culori, pare mult mai elegant.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ele sunt alternate, insa lipirea de jos in sus am facut-o cu firele simultan. A iesit mai frumos asa si a mers rezonabil de usor! Ca sa stii!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Imi place bradutul tau! 😍 E faina si ideea de a-l "inveli" in fire astfel. Cu micile decoratiuni devine super-festiv!
    Felicitari! 💐
    Noapte buna, zi frumoasa, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu cate chestii facem luna asta, nu vom avea probleme cu ornatul! E prima data cand lipesc firele simultan. A fost bine ca nu au fost prea groase.
      Multumesc, Diana draga! Pupici si noapte buna si tie!❤️😘

      Delete
  4. Cat este de frumos!! Imi plac mult genul acesta de braduti. Si l-ai impodobit atat de frumos :).
    Cred ca va arata super frumos in bradut :*
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa le fac poze si acolo, asa, ca inchidere de provocare.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Foarte frumos brăduțul! Este elegant! :) Pupici
    Nu știu de ce am avut impresia că am comentat la această postare, dar cred că a fost perioada când făcea blogger figuri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place, doar ca din tuburile alea nu prea imi ies conurile ca lumea. Mereu in ultimul timp face figuri, din pacate.
      Pupici! ❤️😘

      Delete