Friday, December 15, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 15 &
Transformari creative (49)
Nasturi in doua ipostaze

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 15 avem la dispozitie 'nasturi' si ca tema: 'om de zapda'.
Ziua de azi va fuziona si cu transformarile creative pentru decembrie, saptamana 4.





Omul de zapada a venit impreuna cu bradul calendar, de la Niko, iar ornamenetul
sclipicios tot astepta o reparatie, pentru ca se rupsese exact atarnatoarea.
Mi-e cam jena sa spun ca asteptarea a durat doi ani...
De data aceasta am experimentat foita aurie pe nasturi. I-am fixat pe o paleta,
sa nu-i alerg si apoi a urmat procedura obisnuita. Nu sunt chiar perfect acoperiti,
insa mi-au placut asa, usor vintage. I-am facut doar pe o parte, unii dintre ei
fiind cu model. Un nasture a ajuns postament pentru omulet, iar alti patru
i-am pus la ornament, plus trei margele.

Pe inzapezit l-am acoperit totusi cu un fel de gel alb mai dens, pe cap
are un clopotel lipit cu hot glue, la gat este o esarfa aurie, provenind de la un
ambalaj, ochii, gura si nasturii sunt facuti cu carioci, nasul este o parte
dintr-un chibrit ascutit si vopsit, iar matura, cel putin temporar, este
o crenguta de brad. Nasturele i l-am pus sa fie mai stabil.


Cam asa arata ornamentele cu nasturi din ziua 15. Mai am cativa, sa vad
cum o sa-i mai strecor pe ici pe colo.



Ziua 14

Transformari creative (48)



10 comments:

  1. Ai reusit - ca de obicei, e clar! - ceva inedit cu nasturii. E un ornament foarte interesant - un fagure al albinelor salbatice (un fagure magic!) 😊
    Omul de zapada e bibelou, nu alta! Un ornament potrivit pentru bradul de Craciun.
    Foarte frumoase! 😍
    Spor la cele ce le ai de facut, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am adus aminte ca am uitat sa fac poza unui fagure aparut pe stalpul exterior balconului. Ceva similar cu al Prietenei. Mi-a placut 'fagurele magic', insa nu l-am reparat pana acum. Parca stia ceva ca vor veni niste nasturi spre el...
      Sunt prea multe de facut. Azi am avut alt program si am ramas in urma. Am nevoie de vreo doua duminici legate!😊
      Spor si tie la tot, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  2. Foarte festiv, omul tau de zapada! Cu palarie rosie si fular auriu, foarte dragut! Si globul imi place! Nasturii aurii sunt foarte sic!
    Felicitari si multe idei creative mai departe! 😘❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, acum ca spui, incercam sa inteleg ideea palariei rosii.
      Chiar e rosie in poza, insa este aurie lucioasa si a reflectat culoarea din spate... Cred ca am vrut sa am si eu nasturi aurii, ca parca nu am la nimic.
      Multumesc mult, draga Carmen. Pupici si duminica placuta!❤️😘

      Delete
  3. Ce proiecte faine!! Si tu ai accesorizat Omuletul. :D Adorabil a iesit!! O idee foarte buna cu nasul din varf de chibrit. Cred ca ar fi mers si de scobitoare, nu?
    Imi plac nasturi aurii! Ce fain ti-au iesit
    Si mie mi-au mai ramas nasturei. :D
    Pupici cu drag si felicitari
    (ps: proiectul auriu a asteptat putin, eu am unele care ... nici nu mai zic - noi sa fim sanatoase / sanatosi :*)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil ca da, dar nu as fi reusit o scobitoare sa o fac prea bine oblica. Si un chibrit se ciopleste mai usor, asa mi se pare.
      Multumesc mult, draga Rux. Pupici si numai bine la voi! ❤️😘

      Delete
  4. Am citit aseara articolul acesta, dar nu stiu de ce nu am comentat. Mi-amintesc de ornamentul recondișionat cu nasturii aurii. Cum procedezi cu foita aurie: Am descoperit că am si eu așa ceva în casa dar nu stiu să o folosesc.
    Omulețul de zăpadă e superb, căciula clopoțel e fantastică.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La magazinele de bricolaj, gasesti materialele pentru lipire. Sunt doua solutii. Ce am eu este de la 'Mustash', Mixtion si Shellac. Se da suprafata, apoi se pune foita, apoi se acopera cu al doilea compus. Singurul lucru complicat este aplicarea foitei, pentru ca se electrizeaza. Pentru nasturi am avut niste bucatele.
      Omuletul m-am bucurat ca a iesit. Sincer nu credeam ca reusesc. Am fost salvata de clopotel...
      Multumesc mult! Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Omul tau de zapada este fashion! Foarte asortata tinuta lui de sezon! Cred ca ar face un cuplu perfect cu femeia mea de zapada! :))))
    Ornamentul este foarte interesant! Felicitari. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Ce simpatica idee ta! Da, ornamentul ala este chiar interesant. Insa daca nu ar fi sclipicios, probabil am avea alta parere.
      Multumesc, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete