Tuesday, December 26, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 25

Adventului fotografic editia II (AF) si un nou joc,  inspirat denumit de Niko,
Adventul Exploratorului Creativ (AEC) avand ca baza un calendar - bradut,
trimis in dar, se incheie cu aceasta postare.
Pentru Ziua 25  Niko a trimis un plic cu o surpriza - steluta, de care v-am povestit
in ziua de 24.  Postarea de azi o are in centrul atentiei!😊 





Fata stelutei am acoperit-o cu foita si un cristal in zona centrala.
Pe spate este spuma sclipicioasa. Adica un final simplu.

Insa nu puteam sa las ziua sa treaca fara sa fac ceva si pentru calendarul primit.




M-am hotarat sa-l folosesc ca un suport pentru pensule. Sincer, nu stiu unde va sta
final, pentru ca mai intai trebuie sa-mi rezolv haosul. Insa imi place ideea, asa ca
asta am decis. Prea multe nu i-am facut. Am lipit cu banda transparenta capacelele.
Adica sunt inauntru, chiar daca nu le vedeti. Apoi am lipit cu banda adeziva de 2.5 cm
zonele dintre tuburi. Pe anumite portiuni am adaugat si banda adeziva de aluminiu.
Doua margele mari pe fir auriu, desprinse de la un lant decor de pom le-am lipit
in zona de sus. Si cam asta a fost.

Si am mai facut ceva:



Diana mi-a spus ca jucaria mea ar putea fi un Spiridus de primavara! 😊
Asa ca i-am schimbat infatisarea un picut. Ce ziceti?



Bilantul calendarului arata cam asa:




Si cu asta chiar am terminat...

Spor la pregatirile pentru finalul de an.
Si sa saditi semintele unor proiecte frumoase...



Ziua 24

 

 



16 comments:

  1. Iooooiiiiiiii! 😊 ❤ Ce minune de bufnitoi pui ai reusit! ❤ E atat de dragalaaaas! Oai! Adorabil! Noh! Spiridusii mai iau si alte forme, uneori - si, daca le place foarte mult, pastreaza una dintre forme (asta tocmai am inventat-o) 😊 adica... habar n-am daca si spiridusii pot sa-si schimbe infatisarea. 😊

    Si steluta arata foarte frumos! Cand am vazut ornamentul primit de mine m-am gandit la o prajiturica din aluat fraged! Probabil ca steluta ta tot cam asa arata - acum e ca o turta dulce de Craciun! 😊 ❤
    Multumesc!
    Spor si tu sa ai, Suzana draga, la cele ce mai sunt de facut! Pupici! ❤ 😘
    (sper ca zilele acestea sa finalizez si eu postarile pentru jocuri - pozele sunt gata, am si cateva texte... mai trebuie sa public)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha, ha! Ce simpatica esti! 😊 Accesoriul era de la un con al unui Mos si astia erau ochii. Se deslipisera si mi s-au parut ca se potrivesc cu... spiridusul de primavara, puisor de bufnita. Mi-a ramas conul, insa poate devine un gnom... Cred ca toate cadourile pentru ziua de 25 seamana cu prajiturici din aluat fraged. Adica un material foarte bun pentru foita si pirogravura.
      Spor si tie la tot, Diana draga! Pupici!
      Eu imi urez spor la curatenie... ca am ramas in urma...
      ❤️😘

      Delete
  2. Felicitări ăn primul rând că ai reușit să duci la bun sfărșit toate provocările! Ești foarte creativă și-mi plac toate ornamentele create. Spiridușul pare un pui de găină :))), un ornament pentru Paște.
    Mi-ai dat o idee excelenta pentru a folosi brăduțul de advent. Multumesc. Sărbători fericite! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este chiar excelent cu celulele lui. Ma gandisem la ceva similar pentru tuburi de vopsea. Cred ca ar putea fi si un puisor de gaina, fara probleme.
      Daaa, a fost o provocare cam complicata si destul de consumatoare de timp. Insa m-am bucurat ca am reusit sa finalizez acest, sa-i zicem proiect.
      Pupici si zile frumoase de sarbatoare!❤️😘

      Delete
  3. Ce frumos ai stilizat steluța! Îmi place mult. Frumoasă și ideea de a transforma brăduțul în ceva util. Un suport de pensule/creioane e numai bun. Și spiridușul de primăvară e minunat transformat. Deja ai avea o mascotă/mesager pentru o provocare de început de an.
    Retrospectiva ta este superbă. Felicitări pentru întregul parcurs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi place, insa este totusi simplu transformata. Asa mi-am spus si eu. Ca l-ai facut cu simt de raspundere. Si cred ca va gazdui si pensule si niste carioci. Sufrageria noastra arata jalnic. Nu am apucat sa pun nimic la loc. Bine ca nu am avut musafiri! Noi am fost in vizite.
      Multumesc si eu pentru provocari, draga Niko. Anul asta o mai am pe Beccy. Sper sa o includ si pe ea in program.
      Pupici si zile de sarbatoare bucuroase! ❤️😘

      Delete
    2. Tocmai lucrez la trasnformările creative de anul viitor. Pot sa-ti spun că am rezervat noiembrie pentru felicitări?
      Inițiam am gândit brăduții ca să poată fi refolositi. Ar fi trebuit să aibă un vapac special pe care să puteti inlocui hărtia de cadou si să aveti anul viitor un alt calendar advent. Dar nu am mai avut timp să fac acel capac cu fereastră. Și acum mi se pare complicat ce gândisem.

      Delete
    3. Aoleu! Niko draga, nu iei si tu o pauza? Eu una nu prea mai fac fata cu amanatele. Adica o dubla cu tine si cu Beccy? Ca asa ar suna. Nu stiu ce sa zic. Am vazut si pliculete din material textil. Am luat si eu set, pentru material de fapt. Insa asa cum l-ai facut a fost foarte bine realizat sa stii.

      Delete
    4. A, nu, în niciun caz o dubla. Vreau sa am timp de felicitările lui Beccy. La mine vor fi eventual 4 felicitări care se pot pune dintre cele ale lui Beccy, dar încă nu s-a conturat ideea exact.

      Delete
    5. Cu siguranta iti va veni ideea potrivita. Eu nu mai stiu cum sa manevrez printre subiectele de pe agenda, ca sa le includ pe toate in matricea potrivita. Este tot ceea ce imi doresc: toate in TOT!

      Delete
  4. minunat! Un final de decembrie incununat de succese! Toate creatiile voastre sunt incântatoare. Steluta si puiul sunt dragalase.
    Craciun fericit, Suzana draga! 💞 🤗 🎄Pupici si îmbratisari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esti o scumpa cu aceste aprecieri. Oricum a fost o perioada frumoasa foarte!
      Multumesc la fel draga Carmen. Zile sarbatoresti cat mai frumoase!❤️😘

      Delete
  5. Ah ce fain ai decorat steluta!!! Imi place tare mult! Eu tot nu m-am legat de fulg. Inca:)). Am o mie de idei si el e doar unul. Cred ca il voi lasa asa.

    Imi place ce ai facut cu bradutul calendar!. Si eu vreau sa transform suportul calendarului primit de la Mihaela (eu aveam deja un bradut pe care il las cum e, pentru anul viitor) - al meu este cu cutiute. :D
    dar nu acum.

    Pasaroiul este super simpatic ❤.
    Un final superb!

    Pupici cu drag!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu puteam sa o las tocmai pe ea, fara un accesoriu. ma gandeam ca s-ar fi putut supara...
      A durat putin pana l-am mai intremat, insa fiind construit foarte bine si eu am lucrat totusi usor.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si... noapte buna! ❤️😘

      Delete
  6. Mă bucur să văd că ai decorat steluta, eu am avut brăduț și l-am lăsat așa. Am și câteva decorațiuni din pai, se potrivesc mai bine așa. Puiul este mortal, chiar sunt ochi de bufnita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am putut sa o las asa, ca parca se cerea decorata... Si marturisesc spasit, ca ma atrage atat de mult foita, ca o experimentez si eu unde pot. Mai ales ca suprafata era totusi potrivita. Si eu am cateva decoratiuni din pai, insa materie prima nu am. Bufnita? Sa stii ca apartineau unui Mos. Ochii astia sunt identici si modifica ideile principale, functie de unde ii pui. Oricum vreau sa fac un 'pui' mai marisor, ca poate ar fi mai util scopului... Si cu niste margele un picut mai mari.
      ❤️😘

      Delete