Saturday, December 23, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 22
Simbolistica de Craciun

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 22 avem la dispozitie 'fire textile' si ca tema: 'simboluri de Craciun'.







Am pus doar cateva simboluri, sa nu fie prea invalmaseala pe acolo...
Insa la capitolul fire, filmul s-a rupt. Am vrut sa fac si eu gnom, insa nu a fost
sa fie. Aveam globuri de lemn pentru ornamente la care decorarea se facea cu
fire metalizate. Am folosit partial firele de la Niko, fara insa sa maresc gaura
centrala, utila pentru firele subtiri. Sunt doua portiuni cu fire groase si una cu
fir subtire, ca altfel nu mai puteam introduce acul...😊
Margelele sunt tot din kit.
Este o decoratiune ce va trebui continuata, macar un picut, ca arata cam
ciudatel. Mosul de langa ea mi-a promis ca o sa ma ajute cu idei!



Ziua 21



10 comments:

  1. Acum mai trebuie doar completat globul că nu cred că îl desfaci, dar mă întreb dacă ar fi arătat bine cu razele din fir subțire, eventual roșu, și cusut cu verdele cu punct de lănțișor conturul rotund.

    ReplyDelete
    Replies
    1. De desfacut nu am de gand, insa am retinut ideea, pentru ca in kit mai sunt blankuri. Ma gandisem tot asa, ceva impleteala. O sa vad. Multumesc frumos pentru sugestie!❤️😘

      Delete
  2. Ahhhh e din Kit-ul acela dragut de la lidl nu?? Cel pe care l-am facut si eu anul acesta. Uite ce fain arata cu alt gen de fir :D
    Mi-am facut si eu sablon pentru cand oi avea timp si chef sa mai fac (din carton..)
    Pupici cu drag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar el, insa firele din kit mi se par prea subtiri pentru gauri. Sau poate sunt asa in ideea ca fata si spatele sa fie la fel de prezentabile. Eu ma gandisem sa lipesc pe spate fetru. Oricum le luasem pentru cadouri si nu am apucat sa le fac. Asa ca mai cuget...
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Cu firul mai gros poți lucra ca la stitching card dacă mai ai patternurile de anul trecut și nu mai folosesți centrul. De asemenea ți-as sugera să păstrezi un astfel de blanc ca sablon pt carton și cu fir subțire poti face felicitări deosebite cusute pe carton.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le am evident, insa nu stiu de ce nu am incercat metoda asa, mai temeinic. Multumesc pentru idei, draga Niko!❤️😘

      Delete
  4. Imi plac simbolurile de Craciun! 😍
    De pe rotundul cu gaurele lipseste un anotimp... Vara sau toamna? Iarna e alb, primavara e verde... Ei, lipseste! Nu lipseste nic' de acolo - in capul meu se vede "lipsa". 😃
    Spor la ce mai ai de facut, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu ma gandisem la anotimpuri. Doar la utilizarea a trei culori de la Niko. Insa rosul nu a mai intrat si a fost nevoie de ata subtire. Este singurul ornament ce trebuie continuat. Insa nu vreau sa desfac nimic...
      Astazi a fost bucatareala... Si sper sa o temin pe Beccy!
      Cam atat. Plus comentarii, ca am mai lipsit...
      Pupici si spor la ceea ce vrei tu!❤️😘

      Delete
  5. Se pare că această postare mi-a scăpat. La fire textile și eu am ales tot un globuleț să fac! Eu nu as fi avut rabdare sa trec ața prin toate găurelele alea.:)))
    Imi plca globul, e simplu și frumos! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca nu a fost complicat, ca nu sunt prea multe. Doar imi pare rau ca am apreciat gresit diametrul central. Ar fi fost mai frumos cu toate firele primite!
      Multumesc, Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete