Friday, December 22, 2023

AF ed. II & AEC ed. I - Ziua 21
Ingerasi si experimente

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 21 avem la dispozitie 'forme de briose' si ca tema: 'ingerasi'.




Prima imagine este foarte clara. Si sper ca ingerasii sa faca ceea ce stiu ei mai
bine. Miracole!

Mai departe este o  mica nebuneala. Sa va explic.
O forma de briosa am testat-o cu tehnica pentru falsa hartie de orez, dupa ce
am taiat-o sub forma de fulg. Apoi am lipit-o pe o spuma sclipicioasa.
Cu hot glue am lipit pe margine sarma pufoasa si deasupra niste plastic
transparent. Ma gandeam ca ar putea fi un suport pentru o cana. Ar fi fost
perfect daca taiam mai frumos spuma...


Din mai multe forme de briose, alternand coloratele si albele am vrut sa fac
o scoica. Este folositoare cred, mai mult pentru efecte, insa recunosc ca imi
place cum a iesit. Le-am lipit central cu banda dublu adeziva. Apoi am pus
o biluta de polistiren, vopsita argintiu asa, ca o perla!
Apoi, am introdus cu acul doua fire stralucitoare intr-unul din capete
si le-am insirat cumva, sustinandu-le tot cu hot glue din loc in loc,
formand in final si o atarnatoare.





Totul a fost cam complicat si nu as mai repeta experimentul...

Negativul parca e un ochi de crocodil...😀




Ziua 20

 

 

12 comments:

  1. Replies
    1. Thank you Rajani for the visit and comment!
      I wish you a December month, full of beautiful celebrations!

      Delete
  2. Un obiect surprinzător, dar interesant. Îmi place cum se vede perluta dintre straturile scoicii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta a fost primul gand cand le-am avut pe toate in mana si mi--am cam prins urechile facand asa ceva, insa totusi seamana cu o scoica!❤️😘

      Delete
  3. Wooooow wow wow. Ce frumoasa e scoicaaaa!!! Absolu minunata. Vai ce idee faina ai avut! Serios ca zici ca e adevarata, proaspat scoasa din spuma marii.
    Felicitari!!
    Imi place mult colectia de ingereasi si sa stii ca e reusit si suportelul :D
    Craciun Fericit, draga mea! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu ma asteptam sa iasa asa. Imi place si mie mult. Noroc cu bilutele de polistiren pe care le avem. Cred ca am vrut sa fac din ele globulete, insa sunt cam mici.
      Ingerasii sunt intr-adevar minunati si sper ca s-au bucurat ca au fost cumva impreuna.
      Pupici si Craciun fericit, draga Rux!❤️😘

      Delete
  4. Ai o imaginație...extraordinară. Citeam descrierea suportului în formă de fulg și vedeam doar prima poză si era tare nedumerită că eu vedeam un fel de scoică cu perlă. M-am lămurit pănă la finalul articolului.
    Forma de fulg nu se mai vede bine după ce ai lipit-o dar ansamblul în văd perfect ca fiind un suport de pahar/cană. Scoisa s-ar potrivi superb intr-un acvariu sau perisaj marin ceva. Nu m-ar surprinde să o văd în viitor intr-un astfel de proiect la tine.
    Si să nu uit, îmi place colecția ta de îngerași. Felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar nu se vede bine, contrastul cu spuma nu e cine stie ce. Doar ca spuma aia o aveam deja perforata pentru felicitari si nu am vrut sa utilizez altceva. Oricum poza este mai palida si sclipiciul nu e prea vizibil. In realitate e mai contrast. M-a bucurat ideea cu scoica. Le tineam in mana usor indoite si fiind creponate mi-am zis sa vad ce va iesi.
      Multumesc mult, draga Niko, pentru apreciere! ❤️😘

      Delete
  5. Scoica e superb realizata! 😍 Ce idee! Ce idee! 😊 Faina idee! In negativ, la ochi de sarpe m-am gandit eu, dar e "bine" si crocodil; tu l-ai realizat, tu stii mai bine. 😊
    Tare dragalasi ingerasii! 😍 Ei fac miracole, oho! Doar ca nu le recunoastem intotdeauna sau - efectiv - nu stim de ele. Cine stie cati dintre noi suntem bine si azi pentru ca ingerasii au intervenit?! Si habar nu avem. 😊
    Si suportul pentru cana/pahar arata bine.
    Ganduri de bine, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa mi s-a parut... Crocodil! Pana la urma conteaza mai putin. Este totusi un... ochi! Stii ce mi s-aparut interesant? Cum s-a netezit 'fulgul'.Din pacate mi s-a stricat masinaria de laminare. Ar fi fost mult mai bine. O sa ma concentrez! Poate apare la Lidl...😊 Eu zic ca ingerasii sunt mereu prezenti, chiar daca noi suntem asa, mai absenti uneori.
      Pupici si ganduri nerabdatoare, Diana draga!❤️😘

      Delete
  6. La tema asta am fost praf!Mi-a ieșit un prăpădit de brad! Scoica ta e frumoasă! Negativul îmi place foarte mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu a fost deloc prapadit. Poate micut. Sincer, fara tutorialele oferite, nu as fi realizat un bradulet in felul acela.
      Multumesc mult! Pupici! ❤️😘

      Delete