Tuesday, December 12, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 12
Ho, Ho, Ho! Sa ne jucam!

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 12 avem la dispozitie 'pufuleti' din polistiren si ca tema: figurine de Craciun.


Atat a ramas. Am uitat sa fac poza initial!😊


'Actiunea' se deruleaza pe un disc de lemn. L-am albit si am pus niste 'pasta'
pentru a imita zapada. Apoi am lipit din pufuleti, presandu-i un pic si acoperindu-i
si pe ei cu zapada. Asa ca mi-am imaginat ca am facut niste troiene. Sa stiti ca si
scartaie un pic cand sunt apasate.😂 Cerul este evident un albastru infinit...
Mosul  a fost oferit de Niko. E adevarat ca acolo este si cosul pe care intra.
Adica trebuia sa fac si o casuta, insa ce pot sa zic? Nu a fost sa fie in filmul asta...

L-am colorat cu markere si niste acrilice. Am adaugat si o silueta de ren din ziua 11.



A inceput sa imi placa lucrul pe lemn. Nu e mare lucru pe rondeaua asta, insa
imi iau curaj sa introduc pentru  ziua 12 putina zapada... artificiala!



Multumesc Dianei pentru ca ne-a spus despre programelul
https://www.online-image-editor.com


Mi-a reusit si mie un text sclipicios...


Ziua 11 (a)


@@@@@@@@@




14 comments:

  1. Foarte frumos!
    Aştept zăpada artificială!
    ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ca este pe partiile de schi!
      Multumesc mult, draga Vero pentru gand! Doar artificiala a ramas, ca restul pe aici s-a topit. Azi chiar a iesit soarele...
      Noapte buna... sau auditii placute, dupa chef!❤️😘

      Delete
  2. Ei, dar cine zice că nu e casa acolo. E zapada de pe acoperișul casei. Foarte ingenios incorporați pufuleții îhn lucrare. Spune o poveste: e seara/noaptea de ajun, Moșul împarte cadouri, tocmai a aterizat pe un acoperiș troienit și se strecoară pe horn. Renii care l-au adus, zboară în văzduh să nu fie văzuți și așteaptă semnalul de întoarcere.
    Felicitări.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce frumos ai creionat povestea! Cam asa m-am gandit cand am pus zapada pe baza hornului... Insa o casuta ar fi fost totusi frumos!
      Oricum, nu ma asteptam sa se coloreze asa bine cu markere, figurina ta de ipsos. Am dat direct si chiar a fost bine. Ar trebui lacuit ulterior?
      Multumesc frumos, Niko. Intrasem in panica cand am vazut pufuletii dimineata...
      ❤️😘

      Delete
  3. Ho, Ho, Ho! Mos Craciun e tot mai aproape! Tocmai l-ai surprins in actiune! 😊
    Frumoasa decoratiune ai reusit! Si ingenioasa nu doar prin combinarea diverselor materiale. 😍
    Felicitari, si spor in continuare, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘 Noapte buna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din ce in ce mai aproape! Dimineata intrasem in panica si imi propusesem sa sparg subiectele, insa s-a intamplat altfel...
      Multumesc frumos, Diana draga! Si pentru programel.
      Pupici si spor si tie la tot. ❤️😘

      Delete
  4. Filmul foarte practic - iti multumesc. (asta ca sa nu uit iar :D)

    Super ideea cu Mosul cocotat pe acoperis. Ce tare se vad pufuletii albiti. Dar ce face Renul.. sper ca nu l-a lasat pe Mos singur pe casa (in loc de acasa haha).

    Imi place povestea pe care ai facut-o :D fooooarte mult. :)
    O sa visezfrumos, clar.
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Il ochisem de cateva zile. Sunt destule situatii de acest fel in zona margelutelor, asa ca mi-am zis ca poate va folosi cuiva.
      Cat priveste mosul care a aterizat in horn e un scump. Iar renul l-a adus si va reveni, fii sigura, cand va primi de veste ca trebuie sa se intoarca. Asa e povestea...
      Pupici si vise placute, draga Rux.❤️😘 Spor la tot!

      Delete
  5. Să fie zăpadă! Așa alunecă mai ușor sania moșului, altfel trebuie să vină cu avionul! Ai dat o interpretare foarte frumoasă pufuleților.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu cred ca mai vazusem modelul asta de pufuleti. Insa s-au potrivit minunat ca troiene... Va fi zapada... sper!
      Pupici si inspiratie! ❤️😘

      Delete
  6. E simpatic tare, îmi place mult! Şi dacă spui că şi scârţâie zăpada, e super! Chiar ai avut idee tare bună cu aia!
    Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scartaie cumva, ceea ce e un efect fain pentru zapada inghetata... permanent!
      Multumesc, draga Potecuta! ❤️😘

      Delete
  7. Ho ho ho...câte idei minunate ai! Îmi place foarte mult acest tablou! Felicitări! Pupici ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie. O s-ai fac o atarnatoare si o sa-l lacuiesc. Sper sa reziste...
      Pupici! ❤️😘

      Delete