Thursday, December 21, 2023

AEC ed. I -Ziua 11 &
Clubul de puzzle (7) Planta si pasari

A inceput  un nou joc,  inspirat denumit de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC),
avand ca baza calendarul - bradut, trimis in dar.
Pentru Ziua 11 avem la dispozitie 'piese puzzle'.
Introduc lucrarea si la Clubul de Puzzle - 2023.





Abia acum completez ziua 11 cu puzzle-ul primit. Am format doua imagini.
Prima, un fel de planta. A doua contine doua pasari insa mi s-a parut ca are
o geometrie generala ce arata ca un... catel!😊
Le-am lipit separat. Pe prima am pus-o pe o bucata de lemn ce avea si un fel de
rama.  Am acoperit-o initial cu un servetel. In final am pus si patratele sclipicioase
in colturi. Pasarile din catel le-am plantat pe un carton pictat.




Cam atat, ca e tarziu!   Adaug totusi negativele, ca sunt interesante.






Ziua 11 - AF

10 comments:

  1. SUPERB!!
    Chiar seamana cu un catelus. Si in negativ arata minunat!!
    Foarte frumos este. Un mic tablou pur si simplu superb.
    Si plantuta ai incadrat-o de minune! O idee super faina sa folosesti acele patratele.
    Pupici cu drag!!
    Felicitari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am uitat sa spun ca mai mi-au ramas patru piese. Sa vad pe unde mai intra si ele. Au iesit dragalas. Pasarile imi plac mult.
      Cel putin pentru moment vor ramane asa.
      Multumesc, draga Rux! Pupici si seara frumoasa!❤️😘

      Delete
  2. Replies
    1. Thank you Rajani for your presence here.
      I wish you a December month, full of beautiful celebrations!

      Delete
  3. Wow, nu am remarcat că seamănă cu un cățel, dar da, ai dreptate, mă duce cu gândul la Leo al lui Carmen. Minunate finisajele seturior de puzzle. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-a amuzat cum se vedea in final. Ma tot uitam la pasari si apoi am vazut ansamblul. Coada sta cam in sus, insa cozile astea sunt cam zapacite...
      Multumesc mult, draga Niko! Sper ca lasi deschis jocul cu puzzle-uri. Ca mai am nefacute destule...
      ❤️😘

      Delete
  4. Chiar ca are "alura" de catel montajul doi! 😊 Un catel care viseaza la pasari calatoare! sau... sa calatoreasca alaturi de ele. 😊
    Arata foarte frumos cele doua mici tablouri - sunt si inedite! Mie nu mi-a dat prin minte sa potrivesc si piesele de puzzle care nu se "incadrau" in portetul tigrisorului. Mdeh.
    Si negativele arata bine!
    De-as reusi sa fac o inrgistrare la Clubul de puzzle! Am terminat un mic puzzle si... am uitat ca avem un Club! Acum mi-am amintit - vazand tablourile tale.
    Zi frumoasa iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca ai sti ce m-am bucurat ca am descoperit cumva un sens ansamblului. Catelul gazduind pasarile!
      Sper ca Niko sa continuie cu acest club, ca am mai multe nefacute.
      M-a contaminat ideea!
      Pupici si o zi frumoasa! ❤️😘

      Delete
  5. Intr-adevăr interesante negativele. Îmi place și cum ai aranjat cele două puzzle-uri. Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era pacat sa nu o fac. Ca aratau foarte interesant!
      Multumesc, Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete