Monday, December 4, 2023

AF ed. II & AEC ed. I &
Transformari creative (45) -
Ziua 4 - Ornament mic pentru masa

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Lucrarea pentru ziua 4, participa si la Transformarile Creative din decembrie,
ce are ca subiect 'Ornamente vechi'. Pentru saptamana 2 trebuie realizat un
aranjament pentru masa.


Bile de polistiren


Detalii de realizare. Inimioara este din folie de aluminiu.
A fost lipita pe banda dublu adeziva si apoi am pus bilutele
de polistiren si un pic de sclipici auriu. Pe spatele cartonului
este folie autoadeziva de aluminiu. Inimioara este pusa
pe o placuta de ceramica ce era baza pentru o lumanare,
sau betisoare parfumate.


Micul meu suport pentru masa



Transformari creative (44) si ziua 3




10 comments:

  1. Wow...! Îmi place foarte mult! Ești un izvor nesecat de idei originale! Felicitări! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc pentru apreciere, draga Mihaela. Uneori parca lucrarile astea au acelasi mecanism de a fi gandite ca si textele. Inimioara aia era pentru un alt experiment, dar nu a fost sa fie. Si cand am vazut bilutele parca erau de acolo.
      Pupici si inspiratie si tie pe mai departe.❤️😘

      Delete
  2. Ce ornament frumos ai facut! 😍 Cu inimioara pe masa! O inimioara care sclipeste discret. Cum sa-ti transmit in cuvinte cat de mult imi place e mai greu. ❤ 😊
    Felicitari, Suzana draga! 💕 💐 Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te cred ca si mie imi place mult. La lipiri cred ca mai trebuie lucrat-experimentat. Insa bilutele de la Niko chiar sunt minunate. Nu vazusem stilul asta. Sunt mai aparte.
      Multumesc frumos, draga Diana. Ma intreb ce ne mai asteapta... E mai greu ca la Beccy...
      Pupici si o saptamana minunata! ❤️😘

      Delete
  3. Cred că ești cea mai inventivă anul acesta. Atat de multe idei noi! Îmi place mult de tot inimioara din bilele de polistiren.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut pana acum idei multe si frumos realizate, asa ca nu exagera. Am ceva experimente, multe au ramas in aer, ca aceasta inimioara. Avea alta destinatie. Insa polistirenul tau a generat alta idee. Nu stiu unde ai gasit bilutele alea, dar sunt simpatice foc.
      Multumesc, Niko! Cine stie ce ne mai asteapta...❤️😘

      Delete
    2. Marca Jumbo, Suzana. E periculos tare pt portofel sa întru eu pe acolo. Ieri am fost sa iau ceva pt o prietena. Nu ai idee câte mi-am luat mie în plus fata de ea. Și când ma gândesc ca trebuie sa ma duc iar ca să terminam ce am început....offf.

      Delete
    3. M-am uitat pe site-ul lor, ca nu ma tenteaza sa ajung pe la vreun magazin. Cred ca sunt cam departe de mine. Poate poti face abstractie... Iti imaginezi ca nu ai cu ce sa cumperi...
      ❤️😘

      Delete
  4. Superb!! Mie bilutele astea imi aduc aminte de biluele autobronzate.. :))))) Erau intr-o vreme foarte la moda - dar erau si unele mai sidefate (chiar am avut o cutiuta - era albastra si ele dadeau spre sidefat... alta viata .. haha).
    Acum vazand decoratiunea pe care ai facut-o si mai mult mi-au reamintit de acea etapa.
    Imi place mult ideea cu inima si cu suportul - foarte ingenios.
    Pupici cu drag !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, am avut si eu pentru pudra. Ma intreb daca le mai am. Trebuie sa ma uit... Si eu am o amintire cu o cutie albastru inchis, parca...
      Nu am aprins o lumanarica sa vad cum se vede.
      Multumesc, Rux. Pup.❤️😘

      Delete