Saturday, December 2, 2023

AF ed. II & AEC ed. I
Impodobim Bradul XIV -Ziua 2 - Crengute de brad cu ornament

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Ornamentul creat pentru AEC, participa si la impodobirea bradului, editia XIV.


Ghirlande din margele


Detalii realizare. Polistirenul oval facea parte
din pachetul calendarului; lipire cu hot glue.







Cred ca ii sta bine in bradut!



@@@@@@@@@




Ziua 1


17 comments:

  1. Foarte original! Un moment am crezut ca ai lasat acul in forma de polistiren 🤣🤣🤣

    ReplyDelete
    Replies
    1. 🤣 Doar l-am folosit pe post de tepusa. Sa-l pot picta fara sa ma mozolesc si sa trec firul prin polistiren. Norocul meu ca il aveam.
      O duminica faina!❤️😘

      Delete
  2. Wow! Wow! Wow! Cred că e cea mai originala idee pe care am văzut-o ever (așa cum mi-ar spune mie fetele). Și ai combinat toate provocările intr-o singură creație. Ești fenomenală. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca totul a inceput de la ideea combinarii provocarilor.
      Si trebuia sa pun pe ceva sirurile. Si daca tot ne-ai trimis minunile alea, macar sa le folosesc. Mai aveam un pic si vroiam sa o pun si la prima tema din decembrie, insa am zis sa nu exagerez...🤣
      Multumesc mult Niko pentru entuziasmul tau unic!
      Pupici spor la tot!❤️😘

      Delete
  3. Si mie imi place sa fac combinatii. :D Ai avut o idee excelenta. Ai reusit sa cuprinzi intr-o decoratiune unicat, deosebita, atatea teme si atat de bine! Subscriu la ce a scris si Mihaela mai sus!! :D
    Si ma mai bucur si ca ai spart gheata :*
    Pupici cu drag :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a parut tare bine ca am reusit sa ornez si eu cu ceva bradutul. S-a potrivit la fix provocarea. Ca prea multe zile nu mai erau.
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Foarte creativă și originală! Îmi place ornamentul tău! Felicitări! Duminică frumoasă să ai! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. S-au potrivit la fix sirurile. Initial mi s-au parut lungi, dar infasurandu-le si lipindu-le, abia au ajuns.
      Multumesc, Mihaela! O saptamana frumoasa si noapte buna...! ❤️😘

      Delete
  5. Un ornament inedit ai reusit! 😍 E tare frumos, si "matul" cu sclipiciul" se imbina extra!
    Talismanul - mascota se potriveste perfect si pe ramurile de brad!
    Felicitari pentru idei si materializarea lor, Suzana draga! 💕
    Pupici! ❤ 😘

    Desi am vazut toate felicitarile pe care le-ai lucrat nu stiu daca reusesc sa las un semn ca am trecut pe acolo. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi doream sa fac ceva cu medalionul ala si nu stiam ce. Acum s-a brodit binisor pe post de 'mascota'.
      Stai linistita, ca incepe sa fie foarte greu cu comentariile. A dat drumul si la provocarile din decembrie. Asa ca mai am una de facut.
      Pupici, Diana draga si zile frumoase. ❤️😘

      Delete
  6. Foarte grumooos! Ce este, acolo asa frumos infasurat in margelute? o piatra vopsita? Foarte bine arata! Felicitari!
    O seara placuta Suzana draga! 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era polistirenul trimis de Niko. O forma mai aparte. Nu am mai vazut. Insa am zis ca merge cu margelutele. Multumesc mult!
      Pupici si o saptamana frumoasa, draga Carmen!❤️😘

      Delete
  7. Foarte bună ideea, Suzana! Şi arată bine de tot aşa. Am şi eu câţiva metri de mărgeluţe din astea. Dacă reuşesc să le deznod, încerc şi eu! Mulţumesc pentru idee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa te uiti si la Diana, ca a avut o idee interesanta de a le forma utilizand sarma. Sper sa le deznozi. Mi s-a intamplat si mie, insa cu putina rabdare vei reusi.
      Multumesc, draga Potecuta! O saptmana faina! ❤️😘

      Delete
  8. Ce decorațiune faină ai făcut! Arată la fel de bine și pe ”negativ”. Spor și cât mai multe idei creative să ai, Suzana dragă! 🙂 ❤️

    ReplyDelete
  9. Am lăsat un comentariu mai înainte, dar nu am putut să-l postez cu contul google, însă acum văd că mă lasă. Zi frumoasă, Suzana dragă! ❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au intrat amandoua! 🙂 Subiectul este foarte enervant. Am trimis si doua mesaje, cumva in neant, asa am avut senzatia.
      O mizerie. Am deschis WP si de fiecare data cand intru pe la voi, mai mai pune sa ma validez. Trec peste...
      Ma prea tin in priza postarile astea si e cumva bine, chiar daca nu am reusit sa mai fac mare lucru.
      Zile frumoase, Dana draga. Si multumesc pentru semn aici!❤️😘

      Delete