Friday, December 8, 2023

AF ed. II & AEC ed. I -Ziua 8
Abstract pe mov si
joaca de-a zapada

A inceput editia a II-a  a Adventului fotografic (AF) si un nou joc,  inspirat denumit
de Niko, Adventul Exploratorului Creativ (AEC), avand ca baza calendarul - bradut,
trimis in dar.
Pentru Ziua 8 avem la dispozitie dischete demachiante si ca tema: peisaj de iarna.



Am testat si pe dischete demachiante metoda pentru falsa hartie de orez.
Le-am despartit in doua pentru a fi mai subtire materialul si am obtinut
niste rondele interesante pe care se poate picta. (cea colorata din prima poza
a fost de joaca...) Am pus doua cap la cap, prinse pe spate cu banda de aluminiu.
Verdele de margine este o carioca. Fondul este un acrilic metalic, galben pal.
Toate celelalte culori sunt pentru textile. Dischetele sunt puse pe o placuta
metalica vopsita mov. Tocmai am constatat ca habar nu am sa pictez metalul...😊
Nu am vrut sa se vada linii...
Metalul este pus pe fetru, tot mov. Lipirea am facut-o cu banda dublu adeziva.
Insa nu pare sa tina bine.



Ma gandesc si la alte utilizari.


Pana una alta, am facut din toate celelalte  un bulgare de zapada, dupa explicatiile din
tutorialul lasat de Niko. M-am grabit sa-i fac o poza, sa nu se... topeasca!


Un pic de ninsoare...




Ziua 7





12 comments:

  1. Iar ai reusit o bijuterie! 😍 Mi se pare un pic complicat, dar tare frumos arata! Felicitari! 💐

    Da, da! Un pic de nisoare! 😊 E culmea! Pana prin 1989 in Bv ningea inainte sa ninga in Bucuresti! 😃 Si-a mutat, si iarna, sediul in Capitala?! 😊

    Imi place si bulgarasul din dischete! E moale, numai bun de jucarie pentru... pisici! 😊
    Weekend frumos iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Complicatul il leg de durata mai lunga a etapelor de lucru. Ca sa se usuce in final am folosit si tunul, un pic, e adevarat, dar nu mai suportam, ca trebuia sa fac poze.
      Fii sigura ca nu. A fost ploaie, ninsoare, nu cine stie ce insa cand am iesit am zis sa imortalizez putina zapada, ca doar aveam nevoie... Azi mai e prea putin. Diana, iti doresc zapada pe care o vrei. Eu aici, nu prea vreau, ca ii vad pe astia ce fac...
      sau nu fac.
      Nu cred ca ar fi bine pentru pufoase asa ceva. Cred ca devine franjuri in mai putin de doua minunate. Si iti 'ninge' toata casa. Am sa-i pun un fir colorat ca arata simpatic. Ieri era bulgare de zapada, maine il fac glob...
      Multumesc, Diana draga! Azi o combinatie de handmade cu administrative....
      Pupici si duminica placuta!❤️😘

      Delete
  2. dragute si aceste fotografii. Atmosfera de iarna este adevarata magie
    Un start bun in weekend, Suzana draga 🤗 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand ma gandesc ca a nins exact cand aveam nevoie de o poza cu zapada! Multumesc, draga Carmen! Un weekend placut in continuare si la voi! ❤️😘

      Delete
  3. Ce frumos! Vazusem si eu bulgarasi pe net, dar am renuntat pentru ca erau prea mari pentru peisajul meu... ca bulgari vreau sa spun. Am vrut sa fac insa om de zapada... Hmm. Pana la urma am facut doua elemente de decor -Ca doua tufe de zapada, sau doua delusoare... hahahahaha

    Deci merge vopsit - am si eu ceva markere dar m-am gandit ca intineaza rau. UIte chiar o sa incerc (dar nu acum ca nah, stau prost cu timpul) pe oalta discheta.
    Tie ti-a iesit superb proiectul. Felicitari :*
    Si poza cu zapada e geniala.
    Pupici!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merge vopsit, insa a trecut prin faza de lipire ca pentru hartie. Asa ca statea batoasa, fiind si la jumatate de grosime. Markerul merge, insa nu e cel mai potrivit. Doar culori fara apa sunt mai bune. Poza s-a intamplat, ca doar ninsese. Am iesit repede, sa nu o pierd...
      Pupici si seara buna, draga Rux. Duminica placuta!❤️😘

      Delete
  4. Originală ca întotdeauna! Mi se pare dificil să pictezi pe vată, că până la urmă dischetele sunt din vată. Pentru metal este vopsea specială, cu altfel de vopsea clar este dificil pentru că nu are aderenta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este adevarat, insa metoda de intarire care este cu adeziv, genereaza o suprafata mai putin poroasa. Asa ca fara apa, merge destul de bine. Ca si culorile pentru textile.
      Stiam, insa am folosit ceva fluid, cred ca pentru sticla. Am presupus ca va merge. Probabil ar fi mers, daca dadeam mai mult de doua straturi. Mai studiez. Poate cu un lac initial.
      Toate tehnicile au trucurile lor ce trebuie cautate.
      Multumesc si weekend placut in continuare.❤️😘

      Delete
  5. Tot timpul ai idei minunate. felicitări! Imi place foarte mult cum ai folosit dischetele. Mi-ar plăcea și mie să ningă, nu am mai avut zăpadă de câțiva ani, am avut zăpadă de 1-2 zile... și asta prin martie.
    Felicitări încă o dată! Tot ce îți pică în maini devin bijuterii! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca zona ta are o clima si mai aparte. Am fost in facultate in Craiova si am stat vreo doua saptamani si mi s-a parut foarte uscata si calduroasa, chiar mai mult decat in Bucuresti. Poate va ninge anul asta mai mult sa te poti bucura in voie de zapada.
      Azi am constatat ca banda dublu adeziva nu e suficienta pentru a lipi ceva pe metal. Asa ca am pus si putin lipici...
      Multumesc mult, Mihaela. Cred ca provocarile astea genereaza infinite idei, asa ca e de bine pentru imaginatia noastra.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  6. Ma bucur ca s-a potrivit tema cu peisajul de afara. Asa frumoase suntvpozele cu zăpadă. Minunat globul din dischete. Recunosc ca nu am avut răbdare sa îl încerc.
    Te admir ot experimentul cu tehnica foii de orez. Chiar minunat rezultatul. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi plac 'coincidentele' astea. Ca acum e soare!
      Sa stii ca se face simplu. Insa dischetele le-am impartit in doua, ca pe cele testate. Mi s-a parut mai bine asa, la capsare.
      Multumesc, Niko! Pupici! ❤️😘

      Delete