Saturday, December 30, 2023

A funny friend, full of lights!

This project is my entry for:
'December Challenge' - on Beccy's  Place;



The project is based on the giraffe included in Beccy's creation, 'Merle set'.




My card has three layers. The base is a cardboard, stock size, a page with
a pattern created with the air brush over a wood tree decoration and the printed
image, shaped accordingly, to enter inside the tree.
For coloring I used pencils, markers and gel pens. Around the tree there are a lot
of snowflakes!



Felicitarea mea are trei straturi: o baza, carton obisnuit de
felicitare, un model creat prin sprayere  peste un copacel de
lemn si imaginea tiparita si decupata pentru a se potrivi
pe fundal. Am colorat cu markere, creioane si pixuri cu gel.
In fundal sunt 'fulgi de zapada'.

This is my last project for this year.
The whole journey looks like this:



Thank you, Beccy for the challenge!
I wish you a Happy New Year full of joy and inpirations!

@@@@@@@@@









22 comments:

  1. You are very creative Suzana, the airbrushing is a wonderful idea for the background of your card. The tree shape look fantastic and the colour contrasts well with the image.
    Thank you for sharing all the cards you made this year... look at all those November cards!! Wow!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Since I saw your image I wanted to make a card with it. So, December was a perfect moment!
      Thank you also, Beccy, for everything I learned during all these challenges. I wish you a Happy New Year! Always be inspired!
      Hugs! ❤️😘

      Delete
  2. Felicitari pentru colectia minunata de felicitari!! Mereu imi propun sa ma alaturi si eu, macar la provocara lunara..:)). Cine stie, poate anul ce vine....

    Filmuletul este foarte fain - mi l-am salvat si eu, ca acum l-am vazut doar pe sarite. Multumesc.

    Cat despre vedeta acestui articol - o felicitare adorabila. Cat de simpatica este Stampila cu girafa. Si ce frumos ai colorat-o!! Imi place mult cum ai realizat conturul bradutului. :D
    Nu stiu daca as putea folosi aparatul acesta, dar mi-am reamintit cum obtineam in copilarie un efect asemanator. Daca nu uit, poate il folosesc la un proiect viitor luna aceasta
    Pupici 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a placut girafa asta maxim. Am vrut sa fac o felicitare in noiembrie, insa am ratat. Nu am vrut sa treaca anul fara ea...
      Aparatul ala foloseste carioci si se incarca pe usb. Nu mi se par ca au miros. Au doar varful mai lung ca sa fie usor de introdus. L-am gasit la Lidl. Multumesc frumos, draga Rux!
      Pupici si La Multi Ani! ❤️😘

      Delete
  3. Frumoasa călătoria prin din acest an prin provocările lui Beccy. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Niko! Au fost cam multe calatorii anul acesta!
      Insa sunt multumita ca am incheiat onorabil.
      Pupici si La Multi Ani! ❤️😘
      Doar inspiratii in noul an!

      Delete
  4. ai fost foarte harnica, felicitarile tale cât si ornamentele de brad sunt adevarate opere de arta!
    Acum, în prag de An Nou, iti doresc La multi ani! 🎉🎄🥂🍾🍀🎊 Noroc si sanatate! Sa ne recitim voiosi si în anul 2024! 🐞🐖🍀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esti o generoasa, draga Carmen. Au iesit frumusel, pentru ca toate jocurile au fost frumoase si mie imi place totusi sa ma joc...
      La Multi Ani, cu sanatate, bucurii, inspiratii si postari care sa faca placere. Pupici! ❤️😘
      🎉🎄🥂🍾🍀🎊 ... Le-am imprumutat ca nu stiu de unde sa iau altele...

      Delete
  5. Foarte frumoase felicitările realizate de tine! Aceasta cu girafa ( de fapt când văd câte o girafa) îmi amintește de Dl Mihai Șora! Îmi place foarte mult. Să ai An Nou așa cum îți dorești tu, dragă Suzana! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da? Nu as fi vazut o astfel de intersectie de idei.
      Oricum imi plac girafele, asa ca sper sa mai fac cu ele cate ceva.
      Multumesc la fel, draga Mihaela! Pupici! Un an nou cat mai inspirat si la tine. Pupici!❤️😘

      Delete
  6. Eu estava doida pra seguir o seu blog. Consegui. Só falta vc seguir o meu. Aproveito para te deseja um ótimo ano novo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the visit and initiative. I followed you also.
      I wish you a Happy New Year with everything you want!

      Delete
  7. Să ai mereu aceeaşi poftă de jocuri şi de giumbuşlucuri de tot soiul, dragă Suzana!
    La mulţi ani şi un an 2024 bogat în bucurii! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ele cred ca sunt aerul meu. Cand nu voi mai avea pofta, va fi ceva naspa!
      La Multi Ani, draga Vero! Doar bucurii si impliniri! ❤️😘

      Delete
  8. ´✫¸.•°*”˜˜”
    ..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ☻/ღ˚ •。* ♥♥ ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。♥♥.ღ 。
    /▌*˛˚ ░ ░ٌٌٌ♥░FELIZ AÑO NUEVO 2024 ˚ *
    / \ ˚. ★ *˛ ˚♥♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥♥ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ ♥♥" ✰˚ ♥* ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Happy New year I wish you also!
      Thank you for stopping by in such a 'musical' way!

      Delete
  9. La mulți ani, Suzana! Sănătate și prosperitate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Multi Ani, draga Marta!
      Iti urez tot ceea ce poate fi mai bun, din casuta mea cu giumbuslucuri!
      ❤️😘

      Delete
  10. Bine te-am regasit in Noul An, Suzana draga! <3 Sanatate si bine iti doresc, tie si celor dragi tie!
    Am venit cu Sorcova!

    Sorcova, vesela,
    Să trăiți, să-mbătrȃniți,
    Peste vară, primăvară,
    Ca un păr, ca un măr,
    Ca un fir de trandafir,
    Tare ca piatra,
    Iute ca săgeata,
    Tare ca fierul,
    Iute ca oțelul.

    La anul și la mulți ani!

    Felicitarea de Craciun am primit-o sambata - era in cutia postala aflata sub casuta noastra postala; se pare ca a alunecat printre "lemne". Multumesc! Pupici! <3 <3 <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce cutii postale bune aveti...
      La buna reauzire, Diana draga in acest nou an!
      Multumesc pentru sorcoveala!
      La Multi Ani plini de bucurii si impliniri dorite!
      Pupici!❤️😘
      Posta a scazut standardul anul asta...

      Delete