Thursday, January 4, 2024

Colectie de puzzle-uri
pentru alte proiecte

 




Am facut un bilant la cateva puzzle-uri micute pe care le aveam, luate in
ideea de a le transforma. Mi-am zis sa le las aici, pentru a le pastra vizual,
ca nu stiu cum vor fi modificate sau cand.
Cele doua din stanga sunt din spuma, celelalte sunt din lemn. Bufnicioara se
uita usor incrucisat. Asa a fost gandita, ca nu pot sa cred altceva...

Nu sunt pentru club. Nici macar nu sunt desfacute din ambalaj.
Insa mi se par simpatice, asa ca vi le arat si voua.



@@@@@@@@@
Ceva interesant, de inceput de an...😊




8 comments:

  1. Ai avut o idee foarte buna - sunt chiar dragute si asa le vei avea in foto. E simpatica bbufnicioara :)). Poate anul acesta voi lua si eu un puzzle de lemn.Vom vedea!
    Pupici si mult spor la experimentat!:)
    (multuesc si pt filmulet - il voi viziona cum se iveste ocazia!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam de pe la Lidl au fost, pentru copilasi...😊
      Stilul asta mereu l-am urmarit, mai ales pe cele din lemn.
      Multumesc la fel, draga Rux! Cu siguranta vor mai aduce. O fac frecvent.
      Pupici si weekend linistit! ❤️😘

      Delete
  2. Te lasa inima sa faci altceva din ele?! 😊 Sunt atat de dragalase!
    Bufnicioara o fi privit mai atent la oameni si... i s-au adunat ochii la centru cand si-a dat seama de ce-s unii in stare. 😃
    Noapte buna, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocmai inima mi-a spus sa le transform. De aceea le-am lasat aici, sa le vad si sa ma gandesc la ele.
      Partile bufnicioarei sunt din lemn si destul de grosut. Ideea fost de a confectiona niste stampile pe verso. Posibil sa o fi cuprins uluiala cand vede ceea ce vede. Nu prea am cu ce sa o ajut. Ochii mei sunt si mai si...
      Pupici si weekend placut, Diana draga! ❤️😘

      Delete
  3. E simpatică rău bufniţa aia! :D :D
    Ai fost harnică tare şi nu doar cu puzzle, bravo ţie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa? Am placut-o din prima! 😊
      Nu am contribuit decat la poza. Le-am pastrat frumos in ambalaj, sa nu se amestece.😊 Insa imi faceau cu ochiul, asa ca nu am rezistat sa le pun aici.
      Toate cele bune si vesele! ❤️😘

      Delete
  4. Sunt foarte drăguțe puzzle-urile tale! Nu am avut puzzle din lemn! Îmi place cel cu sirena-indrazneste sa visezi, dar si bufnita e simpatică și amuzantă. Abia aștept să văd în ce le vei transforma! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recunosc ca si eu sunt curioasa! Sunt destinate picilor, sa fie mai rezistente la manipulari si tranteli. Le va veni vremea, sunt convinsa!
      Pupici! ❤️😘

      Delete