Friday, January 26, 2024

TC2024 (4)- Ianuarie -
Suport din tuburi

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna ianuarie  se lucreaza cu 'hartie de impachetat'.
Tema a patra este:
'Fii creativ'.




De aceasta data s-a intamplat sa apara un mic suport pentru diferite
obiecte pe care le-am adunat laolalta, sa nu le tot caut...
Si s-a intamplat si o nereusita cu o foita, a carei utilizare presupunea
o unealta de care habar nu aveam, pentru ca foita se vindea ca atare
intr-un magazin cu diverse si disparate. Folia se numeste 'heat active foil'.
Credeam ca daca folosesc fierul incins as putea-o transfera.
Nu s-a intamplat, doar am incretit-o.
Baza suportului (cu latura de ~10cm) este formata din trei straturi: un fel de
lemn subtire dintr-o cutie pentru fructe, pe care am incercat lipirea foitei, un carton
si fetru maro. Exceptand foita, pentru lipire am folosit 'hot glue'. Pe marginile
bazei am lipit banda adeziva cu model, ca sa nu se desprinda straturile.



Cei trei suporti provin dintr-o rola de prosoape de hartie.  I-am prins unul de 
altul sus si jos cu banda adeziva transparenta sa stea grupat.
Apoi i-am acoperit cu o bucata de hartie dintr-un ambalaj de cadou.
Si i-am lipit tot cu hot glue, de biscuitul - baza.

Daca reusesc sa repar ceea ce incepusem initial pentru a patra tema, va spun.
Daca nu, nu! 😂
Oricum, mai am doua posibile abordari cu folia. Va spun pe parcurs.

Chiar daca nu e mare lucru,  totusi adunarile astea de obiecte au firescul lor,
asa ca acum ma voi uita intr-un singur loc...



Chiar credeati ca nu se va baga cineva pe fir? Ei bine, v-ati inselat...😍


TC2024 (3)



@@@@@@@@@







12 comments:

  1. ¡Hola! Me ha gustado mucho tu post, gracias por compartirlo.
    Unas fotos muy bonitas! Excelente contenido tu Blog.
    Espero que tus días sean siempre coloridos y felices.
    Y desearte un buen fin de semana.
    Un saludo. Blues Hendrix 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for the visit and for sharing your thoughts about
      my handmade blog. And thank you for being a new follower
      also here.
      Have a beautiful weekend!

      Delete
  2. Imi place suportul. Foarte practic si dragut!! :D
    Materialul cu bleu pus peste folie e tare fain! Si ma bucur ca s-a bagat cineva pe fir :D.
    Sper sa ne spui si ce era in plan, :).
    Cat despre clip - mi-a placut tare mult! Si asa voiam sa fac ceva de inspiratie japoneza (Si nu gasesc unde am pus improvizatia care ma ajuta sa lucrez.. of.. :)))
    Pupici cu drag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. In poza culorile sunt un pic diferite. Banda de pe folie este un fel de vernil. Insa la cum fac eu pozele...
      Va spun doar daca reusesc aiureala care a iesit. Gasesc eu o solutie aproximativa. Sper.
      Niko a mai prezentat parca asa ceva, dar nu aveam rabdare sa mai caut si vreau si eu sa mai fac ceva de gen. Asa ca am lasat filmuletul, ca nu cred ca se supara nimeni daca se reiau astfel de tutoriale.
      Multumesc, draga Rux! Pupici, seara buna si o duminica placuta!❤️😘

      Delete
  3. Dragut si util suportul tau, Suzana draga 🤗😍
    Un weekend minunat! 😘💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereu tuburile de hartie salveaza situatiile. Sincer, eu nu foloseam la ceva cele care erau mai moi, insa puse impreuna, lipite si imbracate chiar se rigidizeaza multumitor. Si la cate stelute am vazut facute din ele...
      Pupici si weekend placut in continuare, draga Carmen! ❤️😘

      Delete
  4. Incep cu tutorialul, un fel de spirelli cu ață foarte fină. La mine pe blog așa găsesti toate postările după eticheta Spirelli card (https://mniko.blogspot.com/search/label/Spirelli%20card).
    Îmi place suportul tau de unelte. Și ale mele arata tota așa ca un amalgam de diverse. Sunt așa în funcție de ceea ce a nevoie, nu pot ține sub nicio formă separat, poate doar carioci și crioane colorate că le folosesc mai rar, dar la pregătiri am suport cu pixuri albastre, negre roșii și crioane, ba chiar și rigla si compasul în ele. La masa de craft am unul cu cuter, creion, unealtă de embosare, foarfecă, etc..
    Nu am înteles exact ce e cu foaia aia de transfer,, dar poate ne explici intr-o zi prin imagini, mai ales dacă îți reușeste experimentul. Succes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am retinut eticheta. Stiam eu ca esti ordonata. Oricum am vrut sa vad filmuletul, fiind rezonabil de simplu.
      Chiar amalgam de diverse prostioare. Si nu le-am vrut intr-o cutie inchisa. Nu sunt chiar atat de multe, asa ca stau binisor in suport.
      Pentru foaia aia trebuie sa existe un fel de creion al carui varf se incinge. Imi imaginez ca treci cu el peste folie si pe carton ramane urma foliei. Ca si cum ai desena cu o culoare. Cam asa cred dupa ce am vazut pozele. Eu speram fiind vorba de caldura, ca voi putea si cu fierul, insa cred ca temperatura trebuie sa fie mai mare. Cand voi avea timp, am zis sa incerc cu unealta de pirogravura. Desi asta cred ca are temp. prea mare. O sa vad.
      Multumesc, Niko! O saptamana usoara! ❤️😘

      Delete
  5. Suporturile astea niciodata nu sunt destule, noroc cu tuburile de hartie! Chiar asa, nu as lua hartia aia cu tubul care se topeste, pai eu cu ce mai lucrez? Si sincer aia mi se pare culmea lenei, sa iti fie greu sa il arunci.
    Amandoua hartiile sunt interesante, dar cea vernil este tare finuta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha! Ce simpatica esti! Cred ca atunci cand vazusem reclama ma gandisem cumva apropiat. Chiar era nevoie de asa ceva? Recunosc ca ideea mi se paruse stupida. Si eu cam functionez pe principiul sa nu cumpar ceva cu reclame la greu. Asa simt, asa fac. Vernilul este o banda adeziva lata. Nu prea am folosit-o. Insa mi s-a parut interesant ca s-a lipit bine si pe foita si pe fetru.
      O saptamana frumoasa! ❤️😘

      Delete
  6. Folia s-a mototolit interesant și drăgut, merge pusă într-un tablou sau felicitare, ceva! Imi place suportul! Este practic și util! Te pup, Suzana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca s-a motolit dragut, doar ca este foarte subtire. Trebuie vazut cum se poate folosi, sau mai exact cum se lipeste. Fiind atat de subtire si plastifiata, nici sa folosesti un perforator nu cred ca merge.
      Mi-a placut ca a iesit destul de teapan, ceea ce a fost bine!
      Multumesc. Pupici! ❤️😘

      Delete