Monday, January 8, 2024

January Challenge on Beccy's
site & TC2024 (2) -
Abstract with a celtic wreath
Abstract cu o coroana celtica

This project is my entry for:
'January Challenge' - on Beccy's  Place;
'Transformarile Creative (2024)' gazduite de Niko.
In luna ianuarie folosim ' hartia de impachetat', pentru o felicitare.
(A challenge on Niko's site, using the wrapping paper for creating a card)


My card is based on two images created by Beccy, part of the 'build wreath set':
a celtic wreath and the blossom 3, printed together in the same image.



The base is a grey cardboard, stock size, on which is bonded a piece of wrapping
paper, with a  shiny pattern in blue, silver and white. The wreath with the flower is
shaped like in the image below.

For coloring I used pencils, watercolors brush, markers, gel pens and acrylic
gold and silver. I added also a paper punched with a bird and an angel.


Baza este un carton de felicitare de culoare gri, pe care 
am lipit o bucata de hartie pentru cadouri. Elementul  central
este creatia lui Beccy si reprezinta suprapunerea a doua elemente
dintr-un set: o floare si o coroana celtica. Am colorat utilizand
creioane, markere, pixuri cu gel, acuarele si acrilic auriu si argintiu.
Am mai adaugat o bucatica de hartie in care fusesera stantate
o pasare si un ingeras.


This is my abstrat project for the two challenges.




December Challenge on Beccy's site

TC2024 (1)

12 comments:

  1. Ai tu un fel deosebit de a îmbina elemente ce la prima vedere nu par a se potrivit deloc. Rezultatele sunt mereu ceva deosebit. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca m-am gandit si eu la ideea asta. Si cred izvorul este in textele de la jocul Duzinii, oricat de ciudat ar suna. Cuvinte si idei disparate ce aveau nevoie de o matrice. La fel este si acum. Cam asa vad eu lucrurile...
      Multumesc draga Niko! ❤️😘

      Delete
  2. Superb!!!!
    Ce mult imi place cum ai combinat elementele! Imi plac cele doua stampile si imi place cum le-ai folosit pe felicitare.
    Hartia de impachetat este deasemenea foarte interesanta.
    Pupici cu drag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca mai am din ea. Mereu mi-a placut, insa nu am folosit-o niciodata in felicitari... Acum a venit momentul!
      Multumesc, draga Rux! Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Este foarte frumoasă felicitarea! Eu personal aș fi renunțat la forma galbenă de sus, nu se vede bine din cauza modelului hârtiei. Dar oricum este foarte reușită.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In poza nu mi-au iesit prea bine culorile. In partea de sus suprafata este argintie si atunci este un alt contrast. Asa cum e poza, intr-adevar elementul nu se prea distinge.
      Multumesc draga Pompilia! ❤️😘

      Delete
  4. frumos, frumos! Ai început foarte bine anul, draga Suzana!
    Iti doresc mai departe, inspiratie si creativitate ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc mult, draga Carmen!
      Asa sa fie pentru toata lumea! Sa fim inspirate in tot ceea ce facem! ❤️😘

      Delete
  5. Foaaaaarte frumoasa felicitare! 😍 Cum a zis MNiko, in alte cuvinte: ai un dar aparte in a combina elemente care par a nu "functiona" impreuna.

    O fi coroana celtica, dar ansamblul imi sugereaza un model oriental - superb!
    Felicitari si spor iti doresc, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trebuia sa ma mai documentez despre coronite! Poate ar fi iesit mai bine. Mai am o tipatitura, poate recidivez! Model oriental? Cred ca din cauza fundalului cam alambicat. Insa asta mi-a placut, toate arabescurile alea...
      Multumesc mult draga Diana! Spor si tie la tot!
      Si aici e putina zapada... Si tocmai am ramas fara caldura! Iar!
      Pupici!❤️😘

      Delete
  6. O altă felicitare superbă creată de tine! Sunt si eu de acord cu Niko! Foarte reușită, ca toate felicitările făcute de tine,de altfel, îmi place! Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-am propus sa comasez jocurile in limita posibilitatilor.
      Si coronita aia mi-a placut mult. Cred ca totusi e cam aglomerata imaginea, insa mi s-au parut compatibile elementele.
      Multumesc pentru apreciere, draga Mihaela! Pupici! ❤️😘

      Delete