Tuesday, January 9, 2024

Bucuria de azi!

 


Astazi a ajuns la mine un colet surpriza de la Danuta!
Cand l-am vazut, primul gand a fost ca a inceput Magia Cartii Calatoare de care
vorbise pe blog. Nu  mai revazusem postarea, asa ca nu mai stiam cum va decurge
acest eveniment. Mi se paruse totusi ca ar fi fost prea rapid. Intr-adevar calatoria nu
incepuse, insa in pachet era totusi o carte, pe care o voi citi cu mare placere, dar
si alte cateva minuni, dupa cum vedeti in imagine.
Mi-a trimis si o papusa care sa o ajute pe mesagera mea in provocari!  Si am
realizat ca nu am pozat papusa pe care mi-a trimis-o Rux, asa ca acum le vedeti
pe amandoua intr-o sedinta foto cu mesagera Anna si cu testoasa...
Ce mai pot spune...

 



... Ba cred ca mai am  ceva de adaugat...

Am avut un gand in 2022 ce a aparut cumva bizar, insa mi l-am notat pe
o listuta cu 'de rezolvat'. Sa fac un mic manechin de haine pentru papusi.
Presupun ca anul acesta voi bifa acest subiect...


Multumesc Danuta! Multumesc Rux!  Va urez si eu doar inspiratii, acum si mereu!





10 comments:

  1. Ce frumos! ❤ Ma bucur de bucuria ta primind pachetul si de bucuria Danutei trimitand pachetul! ❤ Ganduri bune calatoare! 😊
    Spor la cele ce le vrei face, Suzana draga! ❤ Pupici! 😘

    P.S. Frumoase tare papusile! 😍 Si broscuta e nemaipomenita si balerina! 😊 De broscuta nu-mi amiteam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noroc ca ajunsesem acasa, cand a sunat curierul. Am fost bulversata de eveniment!
      Ce ciudat sa incep sa ma joc cu papusi la varsta asta, cand nepotica a schimbat subiectul...😊
      Multumesc, Diana draga! Broscuta face parte din povestile de la Provocari, de anul trecut.
      Spor si tie la tot si o saptamana faina! ❤️😘

      Delete
  2. ma bucur ca ti implinesti o dorinta! Iti urez multa placere si creativitate!
    Pup. Noapte buna! ❤️😘 💕

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa sper, draga Carmen! Cam multe impulsuri, sper sa le fac fata!
      Pupici si o zi frumoasa de miercuri! ❤️😘

      Delete
  3. Să tot ai asemenea bucurii! Aștept să văd manechinul, eu am unul început și abandonat de ani buni, ar trebui să îl caut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideea cred ca a aparut dupa un tutorial pe care l-am vazut. Si a face ceva in miniatura mi se parea mai plauzibil. Nu prea le am cu papusile, insa putina croitorie papuseasca mi se pare simpatica. Bucuriile ce apar brusc sunt delicioase...
      Seara frumoasa! Pupici! ❤️😘

      Delete
  4. Cu mare drag! Mă bucur tare mult că îți place micul meu cadou! Te pup si te îmbrățișez.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-ai facut o incredibila bucurie, draga Mihaela. M-au uimit si micile ghinde, frunzele si scoica. Sunt curioasa in ce proiecte isi vor face loc... Abia astept sa citesc si cartea.
      Pupici si o calatorie minunata.❤️😘

      Delete
  5. Ce frumoooooos!!! E un semn. :D Un semn bun - molipsirea de joc / joaca / jucarii e cea mai faina. E un fel de terapie prin reconectare la noi insine. Ce iti doresti sa te faci cand vei fi mare.. sau sa faci? Hmm sa fiu eu ?... si apoi intervine exteriorul modelator de uiti cine ce si cum, desi .. ai senzatia ca nu te-ai schimbat si esti tot tu..si apoi te redescoperi.. si te reconectezi - asta e idealul. :)))

    dar revenind - ce de comori :D hihihih. sa te bucuri de el. Totul e atat de relativ, incat mai mult ne incurca uneori anii si varstele si statutul si tot...

    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cam asa se produc lucrurile in general. Nu prea stiu ce sa zic. Parca s-au inversat epocile. Dar e bine si asa.
      Si s-au gasit bine cu toatele acolo, in poza.
      Multumesc mult Rux. Dupa cum vezi ii sta bine cu vesta galbena. Este chiar faina!
      Pupici si un final bun de saptamana! ❤️😘

      Delete