Thursday, February 1, 2024

Reflexii in oglinda (140) -
Experimente

Carmen a redeschis jocul 'Reflexii in oglinda', preluandu-l de la Sorin,
Este o alta modalitate de a impartasi descoperiri speciale!
De aceasta data, pentru ca am facut cateva experimente cu folia utilizata la ultima tema
din ianuarie de la Transformari creative si s-au strecurat cateva sclipiri in poze,
am zis sa pun jocul aici.




Intru direct in subiect.
Pentru folie trebuia sa existe un fel de unealta al carei varf se incalzeste si lipeste
folia pe carton, cu modelul dorit.
Cum prin calcare am reusit doar sa o incretesc, am folosit aparatul pentru
pirogravura. Onduleurile alea sunt efectul, insa nu e utila solutia, pentru ca
temperatura este prea mare si folia subtire se topeste rapid.
Apasarea trebuie sa fie extrem de usoara pentru a obtine ceva pe carton.
Cu rabdare se poate utiliza varianta, cu conditia sa stii ce vrei sa obtii.
Asa ca am incercat si altceva.



Transferul l-am obtinut prin utilizare de adeziv pe carton si apoi am pus folia
peste. Bineinteles ca se obtine cu totul altceva decat destinatia initiala a materialului.
Nu am vrut sa mai tai din rola, asa ca am folosit bucata deja masacrata cu aparatul
de pirogravura.😊 De aia sunt atatea goluri!
Numerele reprezinta:
1 - adeziv de foita.
2 - 3 adeziv lichid universal (bison)
4 - adeziv stick (pritt)

Cam asa s-a derulat experimentul cu folia. Poate mai apar si alte idei...


Reflexii (139)

@@@@@@@@@

Ceva cam complicat...








16 comments:

  1. INteresant experimentul! Nu am folosit niciodată folie de aluminiu în proiecte! Dar nu se știe niciodată...
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, folia aia, mi-e un pic neclar ce este cu adevarat. Dupa transfer ramane o baza transparenta. Insa este foarte interesanta. Mai exploram.
      Pupici si weekend placut! ❤️😘

      Delete
  2. Un experiment interesant, uite asa, prin improvizatie si din greseli se invata! Felicitari pentru deschiderea de noi cai!
    Pupici. O seara buna! 😘🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori improvizatiile sunt inevitabile cand nu ai ce trebuie.
      Si pot fi chiar interesante. Sau mai interesante decat metodele obisnuite. Sincer, nu stiu daca sunt cai noi, dar merita sa fim deschise si la alte posibilitati.
      Pupici si un weekend placut!❤️😘

      Delete
  3. Clipul este interesant - cred ca as incerca, dar probabil cu alte ingrediente :)))).

    In schimb experimentul tau este foarte interesant!!! La numarul 4 parca ar fi un dragon, o creatura magica... :O.
    Ceva care sa aplica caldura....... hmmm - o croseta incalzita oare ar merge? Desigur ca ar fi un proces lung dar... Ma intreb doar.

    Pup cu drag si multumiri pentru ca imparti cu noi astfel de experimente interesante -:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu prea sunt multe ingrediente. Ma intreb ce alte ingrediente ai pune?
      Sincer nu am vrut sa mai consum material, asa ca l-am folosit pe cel gaurit. Si au aparut tot felul de animalute. Rux, poate mai degraba o andrea. Totusi caldura se disipeaza foarte repede, poate se pot realiza puncte, stelute in felul acesta.
      Imi propusesem, ca eram curioasa ce si cum. Si daca tot au aparut mici straluciri, a aparut si jocul.
      Pupici, draga mea! ❤️😘

      Delete
  4. Sunt interesante experimentele tale!
    Spor ÅŸi succes în continuare, dragă Suzana! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neuronii mei se bucura foarte cand fac experimente!
      Pentru mine chiar sunt momente placute, de evadare cumva.
      Poate ca asa simti si tu cand traduci SF-urile tale.
      Multumesc la fel, draga Vero! ❤️😘

      Delete
  5. Foarte intersant experimentul, chiar merită încercat, m-aş juca şi eu puţin. Bravo, Suzana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce mult mi-ar placea sa vad cum incerci. Pirogravura a ramas cumva aninata in minte din scoala generala, cand am facut primele teste. Si mi-a placut. Dar doar recent am luat o unealta. Nu credeam sa o folosesc asa!
      Weekend placut, draga Potecuta! ❤️😘

      Delete
  6. Bine te-am regăsit, Suzana! Arata f bine ce ai mesterit!
    Iti doresc un we minunat!
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ne-am regasit, Luiza. Multumesc pentru apreciere.
      Eu am pus in lista linkul spre tine, insa am avut surpriza sa nu pot comenta. Va trebui sa o fac de pe telefon. Mi s-a mai intamplat in ultimul timp.
      Sper ca esti bine. Un final de saptamana minunat! ❤️😘
      Pupici!

      Delete
    2. Sunt bine, sper ca si tu esti bine! 🤗😘

      Delete
    3. Da, multumesc. Imi dau silinta...❤️😘

      Delete
  7. Arată interesant, mie îmi place ce ți-a ieșit cu bison.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este un adeziv bun, intr-adevar. Daca nu as fi utilizat bucata aia vraiste, cu goluri, ti-ai fi dat seama mai bine de efect.
      ❤️😘

      Delete