Saturday, February 17, 2024

TC2024 (7)- Februarie
Altceva decat ar trebui!

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna februarie  se lucreaza cu 'fire, materiale textile'.
Tema a treia este: 
'Outfit'.

Acum, ca vedeti acest 'outfit' bidimensional, sunt necesare niste explicatii!
Cu ceva ani in urma, am cumparat pentru nepotica o carte:


Sa nu faceti si voi ca mine, sa faceti presupuneri atunci cand o carte de acest fel
este sigilata frumos. Chiar daca are niste pagini dragute cu modele de hartie,
cu stickere si sabloane, restul de pagini contine acelasi desen palid, cu un trup
care ar fi trebuit apoi imbracat folosind elemetele oferite. Insa pozitia mainilor
si picioarelor pe toate paginile este la fel, asa ca desi erau cateva modele de rochii
interesante, nu prea mi se parea ca se potrivesc cu desenul stilizat.
Cartea a ramas la mine, din cauza unui motiv destul de subiectiv, trebuie sa
recunosc. Insa mi-am spus ca ce ar fi daca as incerca pentru transformarile
noastre, sa completez totusi o imagine. Ceea ce am si facut. Nu e marea realizare,
insa recunosc ca m-a amuzat.


In fotografie este pozat si sablonul de bluza, insa am renuntat la el .
Am folosit doar sablonul de fusta. Celelalte elemente sunt stickere: bluza,
incaltarile, bratara de pe mana dreapta si cerceii. Auriul de pe bluza
provine de la o banda de material auriu, pe care am lipit-o.
Pentru celelalte culori am folosit creioane si un pix cu gel albastru
pentru colier.
Pe marginea hartiei am folosit acuarele sclipicioase, ca sa mai complic desenul,
sa nu fie atat de 'aeriana' noua mea prietena.
E cam ciudat sa spun ca e prima data cand fac asa ceva, dar chiar asa e! 😊
 
Acum urmeaza o alta idee despre un manechin. V-am spus candva ca imi doream
sa fac asa ceva si mi-am materializat dorinta, chiar daca modelul este extrem de
simplist si fara... umeri, dar cu ochi!




Etapele de lucru le vedeti mai jos.


Am folosit o alta papusa decat cea trimisa de Mihaela. O aveam tot de la nepoata
si o luasem exact pentru acest scop. Insa era si mai micuta, ca de aceea am ales-o.

Prea mare tehnologie nu a fost. Am infasurat-o in film alimentar, am adaugat in
zona fustei cateva lavete demachiante si apoi am infasurat-o in banda adeziva.
Ar fi trebuit sa pun mai multe lavete...
Am taiat-o pe verticala in spate si dupa ce am detasat-o, am unit-o tot cu banda.
Am trecut un tub mai rigid prin 'manechin', ce a devenit piciorul de sprijin.
Pe linga el am mai introdus fibra siliconica si am blocat-o tot cu banda si apoi 
cu hot glue. Baza este o bucata de carton, infasurata intr-un autocolant textil.
In ea am infipt tubul si l-am prins tot cu hot glue. Apoi l-am vopsit in auriu,
i-am pus ochi si i-am desenat o gura.
Poate va urma si o fusta, insa sincer, nu stiu cand!
 
Cam atat pentru povestea a treia...


TC2024 (6) 


 @@@@@@@@@


 
 

10 comments:

  1. In primul rand felicitari si pentru tabloul mixed media cu outfit si pentru manechin.
    Sunt foarte reusite - mi-am luat si eu ceva asemanator, dar de colorat - tocmai pentru sabloane . Evident ca nu am reusit sa misc nimic in acea directie - dar uneori le mai privesc cu drag.
    Manechinul ti-a iesit super fain - si mi-a placut si modelul ales, e o papusica dragalasa.

    Acum, ceva amuzant - pentru a patra tema lunara am si eu notat un tablou mixed media - as vrea sa recuperez o tema mai veche pentru ca nu stiu cand, daca si cum voi ajunge eu la proiectul initial. Pozele nu le mai am (sunt dintre cele pierdute pe laptopul vechi).:D

    Felicitari pentru proiecte :*
    Si tin pumnii sa gasesti timp si pentru fustita :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, Rux! Si abia astept sa vad cum vei face tabloul. Eu recunosc ca nu l-am interpretat ca tablou chiar daca are o rama colorata. Cumva ai dreptate cu sabloanele. Si paginile colorate erau frumoase, insa aveau doua fete, usor stupid pentru lipiri.
      Mai mult mi-a placut manechinul, desi il vedeam mai altfel. Insa macar am vazut metoda!
      Pupici si o saptamana cu spor! ❤️😘

      Delete
  2. A ieșit ceva haios! Mi se pare că ai înfășurat păpușa îmbrăcată, dar cred că era mai bine să o dezbraci întâi. Ar fi avut formele mai bine conturate. Acum, eu vorbesc din perspectiva mea, dar poate că tu ai vrut altceva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar asa a fost si ai perfecta dreptate. Insa avea o bucla care se prindea de gat si nu credeam ca o pot scoate. M-am prins tarziu ca nu trebuia neaparat sa o scot, doar sa o dau peste cap. Sunt hotarata sa recidivez actiunea, pentru ca intr-adevar conturul ar fi preluat mult mai bine. Asta e, din greseli invat.
      Toate cele bune la tine! O saptamana faina! ❤️😘

      Delete
  3. Pozitia in care sta modelul, pare că ar fi speriată!:))
    Îmi place cum ai ”imbrăcat-o”! Bravo! Ai stil!:))(mi-am amintit acum, cred că era o emisiune). Zi frumoasă să ai, Suzana!Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost unul din motivele pentru care aceasta carte a ramas la mine. Absolut toate paginile aveau acelasi desen cu acest model 'speriat'. Chiar si buclele erau la fel. O idee complet bizara, desi sunt sabloane pentru diferite modele de rochii. Si
      s-ar putea face combinatii dragute. Credeam ca voi regasi imaginile de pe coperta, insa nu a fost sa fie.
      Asa ca asta a fost.
      Pupici si o saptamana frumoasa! ❤️😘

      Delete
  4. Ce idee minunată ai avut cu acest outfit. Cred că mă duc să rechizitionez si eu cartea fetei. Știu că avea și ea una cu sabloane de desenat rochițe pe diverse corpuri deja tipărite. Să văd dacă mai are cartea că o las să decidă singură ce vrea să păstreze si ce dă mai departe verisoarei.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate voi aveti vreo carte mai interesanta. Chiar m-ai facut curioasa de care model este. Am niste chestii de tras la masina. Nu ma tenteaza miniaturi, totusi acum. Ca trebuie creat modelul inainte.
      Multumesc mult, Niko! ❤️😘

      Delete
  5. Very lovely.
    www.rsrue.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I'm glad you liked what I've done!
      All the best to you! ❤️😘

      Delete