Tuesday, February 13, 2024

February Challenge on Beccy's
site & TC2024 (6) - A horse in a game
Un cal intr-un joc

This project is my entry for:
'February Challenge' - on Beccy's  Place;
'Transformarile Creative (2024)' gazduite de Niko.
In luna Februarie folosim ' fire, materiale textile', pentru o felicitare.
(A challenge on Niko's site, using 'threads & textile materials'  for creating a card)



This time I used again the  'Quilted Horse', a Beccy's creation, printed on white
paper and shaped around it.
What is special in the image is a piece of material used from a net curtain, on which
I applied that technique for a false rice paper, using also an acrylic color in the glue,
for coloring it. The result is a piece of material wich can be used easier, being rigid.
The background is a white cardboard, painted with shiny acrylics: metallic white,
gold, green and light blue. The horse is painted with watercolors and markers white
and black.
The 'dots' from the top are pieces from a washi tape.

Felicitarea foloseste o imagine din site, pe care am tiparit-o
si decupat-o. Baza este un carton alb, vopsit cu acrilice:
alb metalic, auriu, verde si albastru deschis. Am folosit in
partea de jos o bucata de perdea plasa, pe care am intarit-o
prin acea tehnica a falsei hartii de orez. Calul este colorat
cu acuarele si markere alb si negru. Am mai adaugat cateva
bucatele de banda adeziva Washi.




This is my project for the both challenges.


January Challenge






12 comments:

  1. Vai ce frumos a iesit!!! Era cat pe ce azi sa folosesc o bucatica de perdea :D. A luat Ralu una din aceasta sintetica la un moment dat sa pune labucatarie si a ramas o bucata nefolosita la mine... doar ca nu se potrivea la ce aveam eu de gand sa fac... pentru ca era prea alunecos materialul.

    Imi place mult cum ai tratat bucatica de perdea. Ma uit si eu uneori la cate puteti face :D. Am si eu de gand sa pictez ceva - sper sa reusesc.
    Pana una alta.. sa iasa parfumul din ce am luat ca altfel, trebuie sa imi schimb total (IAR) planul :))).
    Imi place calutul ales tare mult. E super felicitarea :*!
    Pup cu drag

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-a placut efectul, poate pentru ca bucata fusese dintr-o perdea plasa si parca i-a amplificat modelul.
      Calutul ala l-am mai folosit. E haios foc.
      Multumesc, Rux. Sper sa-ti iasa pictura!
      Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Awww, how cute! I love the little scene you've created Suzana, the colours are bright and cheerful and the different textures are wonderful. Great idea to use the fabric and coloured glue!
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's so funny to see how the materials could be transformed in such a simple way.
      Your horse is awesome, Beccy!
      Thank you and a fabulous week!❤️😘

      Delete
  3. Tare drăgălaș căluțul! Iar perdeaua parcă arată ca un halou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-a uimit cum apare dupa uscare. Un astfel de material nu prea aveam cum sa-l lipesc pe un carton. Am facut o bucatica si fara culoare. Iar calutul il utilizasem si la un semn de carte. Imi place foarte mult!
      Un final fain de saptamana! ❤️😘

      Delete
  4. Draga Suzana, felicitarea este superba! Imi inspira o stare de optimism și voie bună, cred ca pony-ul (eu il vad pony, nu cal)e responsabil de aceste sentimente! :)) Fff draguta felicitare ta!
    Un we frumos! Te îmbrățișez 🤗

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate de aceea am reluat imaginea. O mai folosisem candva. Mi se pare si mie vesela, asa cum numai o jucarie poate fi.
      Imi pare atat de bine ca ai spus ceea ce ai spus. Inseamna o confirmare!
      Imbratisari. Un weekend luminos si tie! Ai grija de tine!❤️😘

      Delete
  5. Ce simpatic este căluțul! Îmi place foarte mult felicitarea ta! Ca de obicei o creație foarte reușită! Felicitări! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc frumos, Mihaela! Calutul, de cand l-am vazut prima oara, mi s-a parut adorabil.
      Pupici!❤️😘

      Delete
  6. Minunată combinația de materiale. Mi-am salvat și eu imaginea de la Beccy și chiar îmi spunea că probabil nu o voi folosi niciodată, nu -mi venea nicio idee pentru ea. Tu in schimb ai găsit soluția perfectă. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. L-am mai folosit la un semn de carte:
      https://universeofmyheart.blogspot.com/2019/11/beccys-challenge-day-19-letter-q.html.
      Asa, ca alta idee.
      Multumesc, Niko! Spor si inspiratii!❤️😘

      Delete