Monday, February 26, 2024

Provocari Verzi (17)
Felicitari calatoare XVII
Vine, vine primavara!

Felicitarile Calatoare se pregatesc sa isi ia zborul de pe site-ul Provocarilor Verzi,
acum, la inceput de primavara.




Este o compozitie abstracta, bazata pe o imagine embosata, in centrul
careia am mai testat aplicarea de foita pe carton.



Culorile sunt acrilice si acuarele. Rozeta rosie este stantata, la fel ca si elementul
argintiu, obtinut din banda metalica autocolanta.

E mai mult o imagine abstracta, insa sper sa va placa.
In realitate e mai sclipicioasa, insa asa cum fac eu pozele...😊






8 comments:

  1. Ce frumoasa idee!! E ca si cum dinspre Iarna privim spre Primavara, printre crengi de brad. Pur si simplu imi place ideea si povestea care se tese din aceasta felicitare.
    Si sunt sigura ca va aduce buccurie acolo unde va calatori.
    Mi=era dor de Felicitarile Calatoare :)
    Pupici!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sper sa fie asa cum spui. Si oricum arata diferit de poza de aici. Nu mai stiu unde sa fac poze mai bune. Este mereu obositor acest subiect...
      Iata ca se intampla! Multumesc, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
  2. Foarte frumoasă și reușită și această felicitare! Imi place! Te pup. Zi frumoasă să ai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi place poza de profil, sa stii!
      Multumesc mult. Si cine stie cum se aleg perechile...
      Pupici si zile frumoase! ❤️😘

      Delete
  3. E frumoasă, mai ales că-i vestitor. Cumsă nu placă aşa ceva: :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ai dreptate, Potecuta. Este un vestitor al primaverii. Abia astept, chiar daca prea mare iarna nu a fost prin B.
      Toate cele bune la tine! ❤️😘

      Delete
  4. A iesit frumoasa felicitarea! Bravo!
    Cu pozele e greu daca nu e suficienta lumină, stiu ca si eu pățesc la fel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa este si uneori este frustrant cand poza nu reflecta realul.
      Cel mult pot prin cuvinte sa mai explic. Insa nu e suficient.
      Multumesc pentru apreciere, draga Luiza.
      O saptamana linistita! ❤️😘

      Delete