Wednesday, February 28, 2024

TC2024 (8)- Februarie
'La indigo' cu acul persan

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna februarie  se lucreaza cu 'fire, materiale textile'.
Tema a doua este: 
'La indigo'.




Cand am vazut prima data imaginea, hotararea a fost sa o fac cu acul persan.
Nu mai facusem de luni de zile vreun test, asa ca uitasem ca trebuie sa fac schita
invers, asa, ca la icoane pe sticla. Sper sa nu fie o problema prea mare...
Cu acul persan am facut inima, baza si corpul. Gatul, mainile si picioarele
sunt cusute.
Dimensiunea finala a materialului: 8 cm x 13.5 cm. L-am lipit pe carton si
am introdus compozitia intr-o rama. (14 cm x 19 cm).



Pe marginea materialului am adaugat putin sclipici pentru textile.
O poveste simpla si o reluare a unei tehnici deosebite, aflata de la Niko.







TC2024 (7)

@@@@@@@@@








Update pentru Rux:




Update: Lucrare castigatoare.



8 comments:

  1. In primul rand - tabloul e SUPERB. Minunat. Ce fel de material ai folosit ca baza? Am si eu un punch needle din acesta si cand voi ajunge la el tare mi-as dori sa am si materialul pregatit. Cand l-am luat am incercat pe ceva subtirel si a fost un esec total :))). Apoi s-au intamplat una alta si momentan e pus „bine”.
    Imi place tare mult cum ti-a iesit omul cu inima.Si ce tare! Si eu l-am simtit tot ca pe un tablou :D

    Apoi filmuletele sunt ffff interesante. Mi-au placut tare mult amandoua si iti multumesc :D
    Felicitari
    Pupici!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu as vrea sa am un nume de material, dar nu am. Eu am testat mai multe tipuri de panze, insa cu unele mi-am prins urechile. Pentru ca unele nu tin firul. Ce am folosit eu este un material tesut si mai grosut si usor catifelat. Firele sunt cam la milimetru, deci foarte dese, ca la goblen. Uita-te la ultimul filmulet din coloana din dreapta. Este dedicat acului persan canalul ei de yt.
      Gasesti de toate acolo. Am adaugat o poza, poate iti dai seama de cum arata.
      Asa mi s-au parut si mie filmuletele. Foarte tentante.
      Multumesc mult, draga Rux! Pupici!❤️😘

      Delete
    2. Multumesc mult ! Seamana cu panza de sac :)) - asa de privit de aproape. La tesatura. Banuiesc insa ca si o panza de in ar putea de aproape arata cam asa.
      Pupici

      Delete
    3. Cred ca sacul este tesut putin mai rar. Oricum tesatura trebuie sa fie moale si densa. Am facut ceva cu material pentru goblen, doar ca acesta este mai teapan si asta nu e bine.
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  2. Azi mi-am făcut timp să intru pe la tine, am fost inspirată.Îmi place tot ce văd aici, o să țin minte coșulețul, dar cum spuneam mă încîntă blogurile tale. Calde îmbrățișări,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo, ce bine. Nu stiam ce mai faci! Este simpatic foc cosuletul. Iar ideile pentru a acoperi hartia in felul acesta este perfecta pentru multe alte idei.
      Imbratisari si urari dragi de la mine. O primavara linistita draga Marta! ❤️😘

      Delete
  3. Wow. La o așa interpretare chiar nu mă așteptam! Este superbă lucratea ta, Suzana! Felicitări. Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer, nici eu nu stiu de ce fix la acul persan m-am gandit. Si asa am facut. Pacat ca am uitat de privitul in oglinda.
      Pupici, draga Mihaela! ❤️😘

      Delete