Tuesday, March 5, 2024

TC2024 (9) - Martie
Provocari Verzi (18)
Un martisor medalion!

Niko ne provoaca la Transformarile Creative ale anului 2024 (TC2024).
Materialele reciclate vor face parte  din proiectele noastre, in moduri diferite fata
de utilizarile obisnuite. Sper ca si ele vor fi bucuroase sa se joace cu noi.
In luna martie  se lucreaza cu 'ziare, carti, reviste'.
Tema a patra este: 
'Fii creativ'.
Lucrarea participa si la Provocari Verzi - Salvam papusi III - #1 - Primavara.




Proiectul de azi este un medalion martisor.  Startul lui era deja facut. Adica
rondeaua cu fire . Pe un carton rotund lipisem o hartie cu un model creat de 
mine, utilizand si inmuierea cu crema de maini. Am crestat apoi marginea
pentru a introduce ata stralucitoare.

In etapa prezenta, am taiat o alta rondea din carton gros, vopsit ca in 
imagine: intai un fond alb, apoi auriu (nu complet) si apoi buline rosii si verzi.
Nu m-a interesat sa se vada complet, ci doar asa, ca o bordura!
Marginea si centrul le-am acoperit cu lac, pentru a fixa mai bine firele si a
proteja hartia moale.
Floricica din mijloc este creata in tehnica quilling. Fasiile sunt dintr-o pagina
de catalog si au cam 5mm latime. Sunt lipite pe o floare stantata. Apoi
am vopsit-o cu acrilice plus ceva culoare dintr-un tub. In mijloc e o mica
pietricica alba. Prinderea este introdusa in carton si sigilata cu lipici.



Apoi ansamblul florii l-am lipit in mijlocul rondelei.


Cam atat! Mesagera s-a uitat atent si mi-a soptit  niste imbunatatiri.
Am ajuns amandoua la concluzia ca este o tehnica ce merita reluata, iar pe 
spate, sa mai adaug un alt carton colorat. 😊






TC2024 (8)

Provocari Verzi (17)




12 comments:

  1. Cât mă bucur să văd „rondelele” cusute! Foarte frumos medalionul realizat. Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iar eu ma bucur ca am finalizat asa ceva. Ca era pacat sa nu o termin. Daca mi-ar fi reusit si un cerc interior ar fi fost si mai bine!
      Multumesc, Niko! Noapte buna si o saptamana usoara!❤️😘

      Delete
  2. Cat de frumos!! Eh.. vezi, primavara ti-a purtat noroc. :D Un inceput fantastic.
    Imi place genul acesta de rozete - sunt asa de deosebite. Iar martisorul este superb. Felicitari
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa, si mie imi plac. Poate din cauza gherghefului!
      Se cere reluat, sa vad cand si cum.
      Multumesc mult, Rux. Imi pare bine ca ti-a placut si mie ca am reusit o comasare....
      Pupici!❤️😘

      Delete
  3. Draga Suzana, nu duci lipsă de imaginație! A iesit f frumos medalionul iar floricica e atât de delicată! Din poza pare mica, cam a fost munca de chinez bătrân sa o faci:))
    Felicitări pt frumosul mărțișor!
    🤗😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Luiza, pentru apreciere. Floricica nu e mare, insa nici prea mica. Intra intr-un cerc de 2.5 cm. Si au fost doar cinci petale, asa ca nu a durat prea mult. Totul este sa nu imi scape din mana, pana lipesc hartia...
      Te pup. O primavara frumoasa!❤️😘

      Delete
  4. Foarte reusit medalionul tau! Esti foarte creativă, iar lucrările tale sunt minunate! Felicitari! Imi place medalionul, dar si negativul! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca as putea tipari color si negativul ar fi o baza interesanta pentru un martisor.
      Multumesc mult! Pupici! ❤️😘

      Delete
  5. Interesant medalion, îmi place cât ești de originală.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca devenim cu totii originali cand facem ceva din ceea ce avem la dispozitie, chiar daca nu e suficient.
      Inevitabil improvizam... original! ❤️😘
      Si tu o faci deseori! Seara buna!

      Delete
  6. Minunat! Îmi place provocarea și îmi place ce ai realizat!
    Spor și bucurii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iubesc aceste provocari care ne provoaca imaginatia atat de intens.
      Multumesc din suflet! Spor si bucurii si la tine! ❤️😘

      Delete