Thursday, March 21, 2024

Reflexii in oglinda (147) -
Clubul de puzzle (9)
Iluziile optice ale unui puzzle

Aceasta postare a unit jocul gazduit de Carmen - 'Reflexii in oglinda', preluat de la Sorin,
si o noua lucrare pentru Clubul de puzzle - 2024, gazduit de Niko.




Cateva vorbe despre acest puzzle.  Provine dintr-un kit  'Optics Lab', a carui
destinatie este de a explora secretele luminii si culorilor. Pana una alta, am facut
doar acest montaj. Pe cand il lucram, nu a aparut si efectul  de miscare.
Mi s-a parut un fel de mandala speciala. Dimensiunile sunt: 33.5 cm x ~49 cm
si are 108 piese. Este pentru copii, asta ca sa stiti! 😂




Am profitat de ocazie sa fac si niste poze pentru jocul reflexiilor, ca mi s-au
parut interesante centrate pe acest puzzle.






Efectul de miscare se pastreaza si pe negativ.



Acesta este jocul meu doi in unu!


Reflexii (146)

Clubul de puzzle (8)


@@@@@@@@@ 'Bio geometry shapes'.





8 comments:

  1. Ce model inteersant!!! Si da te ameteste :)). Ralu avea o maleta cu dungi negre pe alb (sau albe pe negru ca erau egale si subtiri) si tot asa iti dadea impresia de miscare .))).

    Imi place cum ai reusit sa obtii oglindirile. Si e foarte interesant si pe negativ cum se vede,

    Pupici cu drag :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parca se misca mai mult cand o vad format mai mic.
      Azi am inceput sa-l lipesc. Efectele cu alb negru sunt chiar deosebite si creeaza niste iluzii faine.
      Pentru reflexii tot cartonul cu autocolant am folosit. Ma gandesc sa gasesc o alta baza mai mare, sa extind perimetrul...
      Pupici, draga Rux! Weekend placut!❤️😘

      Delete
  2. hipnotizant! ☺☺☺ Daprivestiin centrul tabloului, ai impresia ca totul se misca spre centru! Hahaha ♥ Impresionant!
    Cred ca a fost greu de lucrat. Felicitari Suzana draga! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact asta a fost impresia. Banuiesc ca ideea facea parte din jocul kitului. Mai sunt cateva prostioare acolo, poate cu alta ocazie. Mereu incep cu marginea. Aia mi se pare partea mai complicata, fara puncte de reper. Dupa care merge mai repede.
      Multumesc, draga Carmen! Weekend placut!❤️😘

      Delete
  3. Aş zice că e într-adevăr un puzzle demn toată atenţia pe care i-ai acordat-o. 😊

    Să ai un weekend pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imi facea cu ochiul de circa si ceva... luni. Asa ca parca se cerea rezolvat. Acum sunt in faza de lipire. Abia astept sa il atarn, sa-l vad in ansamblu.
      Multumesc, draga Vero! Un weekend placut si la voi! ❤️😘

      Delete
  4. Se pare că eu am intrat anul acesta intr-o pauza de puzzla. Nici nu suport să le văd pe cele neterminate începute anul trecut. Am reușit performanța să le acăpr cu tot felul de proiecte. E foarte interesant kitul tau cu iluzii optice. Astea mi-au plăcut mereu. AI fost la muzeul iluziilor optice E la Afi Cotroceni, foarte fain, sau cel putin asa era inainte de pandemie cand am fost eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am cateva de facut si chiar trebuie, pentru ca sunt pentru niste cadouri. Asa ca vrand, nevrand va trebui sa fac un efort. Inca nu m-am lamurit cu celelalte parti ale kitului, insa o sa vad. La Afi nu am mai fost de ani buni. Mall-rile astea ma obosesc groaznic, asa ca le evit nefind ceva vital in ele pentru mine.
      E prea multa spoiala pe acolo. Insa o sa vad daca zici ca exista asa ceva. Poate fac un efort.
      Seara frumoasa si o duminica placuta!❤️😘

      Delete