Monday, March 11, 2024

March Challenge on Beccy's site &
TC2024 (11) & Provocari Verzi (19)
The celtic wreath reloaded
Coroana celtica - alta varianta

This project is my entry for the next challengies:
'March Challenge' on Beccy's place;
'Transformarile Creative' ale anului 2024 (TC2024) gazduite de Niko, au ca
subiect al lunii 'Ziare, carti, reviste' si tema 1 este o felicitare.
(creating a card with
an addition from 'newspaper, books, magazine)

Provocari Verzi - Salvam papusi III -02 - Sapte dintr-o lovitura
(1/7)




My card is based again, on two images created by Beccy, part of the 'build wreath set':
a celtic wreath and the blossom 3, printed together in the same image.



The base is a white cardboard, stock size, on which I bonded a page kept from a
magazine with a beautiful pattern  with circles. You can see below how I shaped
the printed image and after that I bonded it on the base.  For coloring it  I used
pencils and markers - silver and gold.  Around it are some dots created by
touching the surface with a plastic rod using acrylics silver and gold.
A final touch with gold is added top and bottom the wreath.

Pe un carton alb am lipit o foaie pastrata dintr-o revista, cu un
model cu cercuri. Imaginea tiparita am decupat-o si lipit-o pe ea.
Colorarea a fost facuta cu creioane si markere - argintiu si auriu.
Pe marginea cartonului am adaugat buline facute cu o tija de
plastic cu acrilic auriu si argintiu. Suplimentar am adaugat
o serpuire aurie pe verticala desenului central.

This is my project for these three challenges.







February Challenge






8 comments:

  1. Wonderful colours Suzana, so bright and cheerful! I like the addition of the silver and gold too, they add a lovely shine to your project.
    Cheers,
    Beccy

    ReplyDelete
    Replies
    1. And I love a lot your wreath. And the background from the magazine with circles, I hope was proper for it.
      Thank you, Beccy, for the appreciation.
      Hugs and a fine March!❤️😘

      Delete
  2. Vai ce frumoasa este!!! Ai senzatia ca floarea si cercul leviteaza cumva deasupra cercurilor.. Si cromatica o gasesc absolut superba. Pur si simplu ma face sa zambesc cand o privesc. Felicitari!!

    Imi place tare mult si ma bucur ca ai gasit aceasta formula pentru 7 dintr-o lovitura. Va fi tare frumos :D Hihi.
    Pupici cu drag!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sincer si mie imi place. Mi-am descoperit cercurile intr-un dosar si mi-am zis ca pentru o felicitare comuna celor trei provocari, sunt perfecte.
      E mai mult reflexa ideea. Poate mai experimentez una, alta...
      Iti multumesc mult pentru entuziasm, draga Rux!
      Pupici! ❤️😘

      Delete
  3. Minunată Suzana, ca de obicei. Felicitările tale sunt superbe. Chiar mă întrebam dacă o să alegi felicitări pentru Cei șapte dintr-o lovitură.
    Felicitări!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut sa unesc provocarile, asa ca nu puteam decat in felul acesta. Acum nu mai pot da inapoi!
      Multumesc, Niko! Acum imi bat capul cu un snur. Mi-am prins urechile cu un fir mai gros, ce fusese in kitul cu unealta. Dar am ratat cu el, asa ca am trecut la un test cu mouline, ce pare sa fie ok. Insa dureaza prea mult. Poate ca ai dreptate cu morisca...
      ❤️😘

      Delete
  4. Este superbă! Imi place cum a ieșit. Bulinele se potrivesc foarte bine cu cele două elemente din mijloc, dar și culorile. Ești foarte pricepută, Suzana.Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu stiu cand au inceput sa-mi placa bulinele, insa sunt amuzante. Multumesc, Mihaela! Pupici!❤️😘

      Delete